Mandag d. 2 april kl.9.00, tur plus 100 km og mange bakker

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Lars Bønneland
Indlæg: 6
Tilmeldt: 17 aug 2020, 13:36

Re: Mandag d. 2 april kl.9.00, tur plus 100 km og mange bakker

Indlæg af Lars Bønneland »

Kommer også og har lidt "nye" folk med.

// Bønne
Jesper Andersen
Indlæg: 808
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: Mandag d. 2 april kl.9.00, tur plus 100 km og mange bakker

Indlæg af Jesper Andersen »

Jeg tog mig af den ene af grupperne og vi var 10 mand. Der var jo annonceret bakketur så der blev hurtigt improviseret en tur til det sydfynske. Vi valgte ikke at køre 2 grupper efter hinanden da det sjældent virker. Vi fik taget Diernæs et par gange-Golfbakken-Stenbækken-
Håstrupbakken-Tappernøje-jordløse bagfra-Bjerget bagfra. Derudover fik vi nogle skiltespurter. Det blev til lidt over 100 km og ca 1000hm i et godt tempo.
Nu må det godt blive varmt!!
Jesper Andersen
Allan Friis Madsen
Indlæg: 191
Tilmeldt: 05 jul 2020, 17:49

Re: Mandag d. 2 april kl.9.00, tur plus 100 km og mange bakker

Indlæg af Allan Friis Madsen »

Den anden gruppe blev styret af Claus. Vi fik 120 km på kontoen. Vi kørte også en del af de sydfynske alper både forfra og bagfra. Jeg hang på bagperronnen hele vejen hjem efter bakkerne. Træt med træt på nu. Jeg må vist hellere finde sommercyklen frem.
Casper Bjerring
Indlæg: 244
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Mandag d. 2 april kl.9.00, tur plus 100 km og mange bakker

Indlæg af Casper Bjerring »

Jesper Andersen skrev: 02 apr 2018, 14:20 Jeg tog mig af den ene af grupperne og vi var 10 mand. Der var jo annonceret bakketur så der blev hurtigt improviseret en tur til det sydfynske. Vi valgte ikke at køre 2 grupper efter hinanden da det sjældent virker. Vi fik taget Diernæs et par gange-Golfbakken-Stenbækken-
Håstrupbakken-Tappernøje-jordløse bagfra-Bjerget bagfra. Derudover fik vi nogle skiltespurter. Det blev til lidt over 100 km og ca 1000hm i et godt tempo.
Nu må det godt blive varmt!!
Det var god tur Jesper fik revet op af baglommen, selv det vidst var med armen langt op ad rykke at der kom så mange bakker på turen. I forhold til Claus's tur blev den ikke helt så lang tilgengæld holdt vi et snit på lige omkring 29,5 km/t så hårdt var det alligevel. Jeg kan se på strava at Michael og jeg har 1 og 3 bedste tid på golfen i år og Carl og Jesper er også i top 10 så folk har givet den gas.
Tak for en god tur i hvad der måske kunne minde om forår.
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Mandag d. 2 april kl.9.00, tur plus 100 km og mange bakker

Indlæg af Alan Askvig »

Super bakketur - Mega hårdt efter 14 dages cykelpause 😡
Nå, nok med piveri, jeg har spist tudekiksen og er klar til 14 dages træning til Italiensturen😎
Måske vi allerede kan komme ud at cykle i morgen igen?
Claus Mogensen
Indlæg: 209
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Mandag d. 2 april kl.9.00, tur plus 100 km og mange bakker

Indlæg af Claus Mogensen »

Ja vi var mange ved planken i dag, som fortalt delte vi op i to grupper, vi var 14 stk i min gruppe - vi blev ramt af 4 punkteringer med mere, som kostede en del tid, så derfor blev de sidste to bakker sprunget over.

Bo og Johnny kørte hjem efter Golfbakken, resten af gruppen fulgtes af, selvom om nogle var meget brugte de sidste 20-25 km hjem.

Godt 1000 højmeter blev det og ca 120 km, lidt mindre end planlagt, men god træning inden Italien kalder.

Tak for turen til alle mand.

Claus Mogensen
Bo Ravn
Indlæg: 304
Tilmeldt: 30 jun 2020, 11:45

Re: Mandag d. 2 april kl.9.00, tur plus 100 km og mange bakker

Indlæg af Bo Ravn »

Tak for turen Claus. Johnny og jeg kom godt hjem, men også godt brugte, selvom vi nøjedes med færre bakker og blot 103 km på tælleren. Det er lige tidligt nok for mig med så mange hjm og km, men god træning og sikker kørsel.
Venlig hilsen
Bo Ravn
formand
Hanne Hoppe
Indlæg: 181
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:55

Re: Mandag d. 2 april kl.9.00, tur plus 100 km og mange bakker

Indlæg af Hanne Hoppe »

Tak for en god tur alle mand, den nappet sgu :shock: og så lige et godt råd stjæl aldrig konens hjul de holder ikke luft :D 3 punkteringer til mig.
Per Antoni Nielsen
Indlæg: 7
Tilmeldt: 08 aug 2020, 08:59

Re: Mandag d. 2 april kl.9.00, tur plus 100 km og mange bakker

Indlæg af Per Antoni Nielsen »

Tak for en rigtig god tur ,første gang på de smalle i dk og puha det var hårdt ,men det var en super tur inden Italien
Lars Bønneland
Indlæg: 6
Tilmeldt: 17 aug 2020, 13:36

Re: Mandag d. 2 april kl.9.00, tur plus 100 km og mange bakker

Indlæg af Lars Bønneland »

Takker også herfra alle mand for en fin cykeltur i de fynske alper..

// Bønne
Besvar