Første Juli tur?

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Besvar
Søren Dahl Mortensen
Indlæg: 352
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:41

Første Juli tur?

Indlæg af Søren Dahl Mortensen »

Jeg er klar på v planken kl. 9 , er der andre der vil med på søndagstur?
Jeg har ikke umiddelbart en tur klar, men mon ikke vi kan finde en sammen 8-)
Paw Christiansen
Indlæg: 40
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Første Juli tur?

Indlæg af Paw Christiansen »

Jeg vil gerne med 👍🏼
Peter Dallmann
Indlæg: 98
Tilmeldt: 11 aug 2020, 11:51
Geografisk sted: Odense

Re: Første Juli tur?

Indlæg af Peter Dallmann »

Hvis jeg når hjem fra Tinderbox, og får hentet min cykel, er jeg klar, også med en tur. :D
always look on the bright side of life!
Klaus Møller
Indlæg: 1
Tilmeldt: 06 jul 2020, 16:25

Re: Første Juli tur?

Indlæg af Klaus Møller »

jeg er også klar, foreslår en rute syd over da vinden er nord og drejer til syd under turen :)
Peter Dallmann
Indlæg: 98
Tilmeldt: 11 aug 2020, 11:51
Geografisk sted: Odense

Re: Første Juli tur?

Indlæg af Peter Dallmann »

10 mand var mere eller mindre klar kl.9 til en tur mod syd over Freltofte, Gestelev, Rudme, forbi Egeskov Slot, til Stenstrup, og herefter mod Vester Åby. Her skete så det, der bare ikke må ske. En melding om en kantsten blev ikke givet videre i gruppen, og fordi der på grund af linjekørsel var langt fra første til sidste mand, kom Klaus til at ride på kantstenen og røg ned i asfalten. Udover en hel del hudafskrabningen så højre håndled ikke godt ud. Lad os håbe det ikke er noget alvorligt, og du hurtigt kan komme hen til Knud for at få dig et par nye bukser, for også de havde taget godt fra i styrtet. Igen skal det siges at vi kører for hurtigt, hvis vi ikke kan nå og komme med en melding, fordi vi har travlt nok med at sikre os selv. Paw blev tilbage hos Klaus og ventede på ”servicevognen”, og herefter blev gruppen skåret til efter ”salamiprincippet”. Både fordi enkelte gerne ville køre lidt længere, mens andre ville den direkte vej hjem. Vi var dog fem mand der fortsatte turen over Korinth, forbi Arreskov Sø, Hillerslev, Vantinge og Nørre Søby. Alt i alt var turen på en ca. 95 km, men det er svært at glæde sig over en tur når der sker den slag uheld.
God bedring Klaus.
always look on the bright side of life!
Paw Christiansen
Indlæg: 40
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Første Juli tur?

Indlæg af Paw Christiansen »

Det bekræfter bare hvor vigtigt det er, at få meddelelser ned gennem flokken og få givet tegn.
Klaus Møller
Indlæg: 1
Tilmeldt: 06 jul 2020, 16:25

Re: Første Juli tur?

Indlæg af Klaus Møller »

Det startede rigtig, godt vejr og fede cykler og gode klubkammerater. men sluttede trist.
Jeg kom med servicevognen hjem, og efter hævelsen lagde sig, ser det ikke så slemt ud.
Tror cyklen og tøjet har taget mest skade. Desværre, når jeg nu havde lånt den i forbindelse med min egen er til reparation.

Drenge her er et lille opråb! Vi køre som klub sammen. Jeg stoler på i er gode og hjælpsomme ryttere, men det var ikke godt nok i dag, flere gange var der uro og front der ikke holder alle med, for sene opråb med vejvisninger osv. Stram op! Vi skulle gerne alle hjem.
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Første Juli tur?

Indlæg af Alan Askvig »

Øv øv med dit styrt Klaus - god bedring
Besvar