Sommer søndag, 3/6 kl. 9.00

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Besvar
Peter Dallmann
Indlæg: 98
Tilmeldt: 11 aug 2020, 11:51
Geografisk sted: Odense

Sommer søndag, 3/6 kl. 9.00

Indlæg af Peter Dallmann »

Vejret på søndag inviterer igen til en cykeltur. Jeg har en tur over Østfyn på den gode side af de 90 kilometer, hvor alle kan være med. I skrivende stund er der ikke planlagt noget isstop, men det kan vel hurtigt improviseres.
always look on the bright side of life!
Bo Ravn
Indlæg: 307
Tilmeldt: 30 jun 2020, 11:45

Re: Sommer søndag, 3/6 kl. 9.00

Indlæg af Bo Ravn »

Kommer med elle uden is :)
Bo Ravn
Næstformand
Jonas Bendixen

Re: Sommer søndag, 3/6 kl. 9.00

Indlæg af Jonas Bendixen »

Jeg kommer, og har en gæst med.
Søren Dahl Mortensen
Indlæg: 352
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:41

Re: Sommer søndag, 3/6 kl. 9.00

Indlæg af Søren Dahl Mortensen »

Kommer,
Jegtrænger til at komme ud på cyklen oven på 3 dages tæt program på Heartland :-)
Bjarne Larsen
Indlæg: 326
Tilmeldt: 30 jun 2020, 10:17

Re: Sommer søndag, 3/6 kl. 9.00

Indlæg af Bjarne Larsen »

Kommer også👍
Bjarne Larsen
4 seasons
Peter Dallmann
Indlæg: 98
Tilmeldt: 11 aug 2020, 11:51
Geografisk sted: Odense

Re: Sommer søndag, 3/6 kl. 9.00

Indlæg af Peter Dallmann »

Vi var 13 pedaleurer og Jonases lillebror der drog mod øst. Turen gik over bl.a. Neder- og Over Holluf, Davinde, Skellerup, Refsvindinge, Tårup, Svindinge, Gislev, Sønder Nærå. I Refsvindinge stødte vi ind i Nyborgs licensløb. Desværre nåede vi i ikke A –gruppen, men lod B-rytterne passere, og fulgte så i fornuftig afstand efter dem ned af Lillemøllevej, uden helt at køre op og forstyrre feltet. :D Af hensyn til løbet måtte vi køre lidt landevej, dog med gode, seje stigninger. Ellers forløb turen på stille og rolige veje, hvor vi underligt nok sjældent kommer. For en søndagstur var tempoet i perioder nok lige i overkanten. Ansvaret for dette blev med stor flertal placeret hos turlederen, der kort efter Davinde havde sagt ”to op”, og efter sigende på intet tidspunkt havde ophævet denne melding. Alle kom dog godt og sikkert rundt, og selv om det var en blandet gruppe var der ingen der havde problemer med at hænge på.
Tak for en hyggelig tur i godt selskab.

p.s.
Der blev ikke indlagt noget isstop, i stedet gjorde vi holdt ved kirken i Svindinge for at tanke lidt vand.
always look on the bright side of life!
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 547
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Sommer søndag, 3/6 kl. 9.00

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Endnu en dejlig tur med sommervejr. I alt var vi 14 mand og der blev kørt i et stille og roligt tempo.

Jeg synes dog det var respektløst af os at køre ind på ruten, mens der var NCK licensløb. Vi kunne lige så godt have været indhentet af et stort U19 felt med servicebiler på en teknisk strækning - det er svært nok at styre sikkerheden i licensløbene uden at der er motionister på ruten.
Jonas Bendixen

Re: Sommer søndag, 3/6 kl. 9.00

Indlæg af Jonas Bendixen »

Tak for en fin tur. Blot 1,5 km før vi var hjemme sørger jeg for at vi også fik en punktering på dagens tur.

:D Jeg skal sige tak fra min bror for en god tur med god stemning i gruppen.
Besvar