Lad os holde hjulene (og Forum) igang

Alt det som ikke kan placeres i andre grupper.
Bo Ravn
Indlæg: 304
Tilmeldt: 30 jun 2020, 11:45

Lad os holde hjulene (og Forum) igang

Indlæg af Bo Ravn »

Kære Pedaleurs

Den nye bestyrelse har fået en lidt besværlig start, uden mulighed for at mødes fysisk. Vi råder bod på det ved at afvikle et ikke-fysisk møde og vi finder en vej til at informere alle medlemmer om det, der er relevant at informere om.

I mellemtiden opfordrer jeg til at vi holder klublivet aktivt og intakt her på Forum med de ture og andet, der nu finder sted under karantænen. Mange spørgsmål trænger sig på:

* har Bjarne Betjent bødeblokken med næste gang vi kører med ham
* er Jesper Andersen kommet hjem fra Gran Canaria
* er Per Schmidt oppe på 7 gange træning pr uge
* er charmepigerne kommet på cyklerne

Peter Dallmann og jeg var på Nordenhuse-turen i går i det smukke men kolde solskin. Jeg på sommercyklen som var kåd og næsten ikke til at styre :D
Jon Gaarsmand
Indlæg: 40
Tilmeldt: 29 jun 2020, 15:47

Re: Lad os holde hjulene (og Forum) igang

Indlæg af Jon Gaarsmand »

Jamen så lægger jeg da ud med en update :-)
3 år og han sover stadig lidt middagslur - gerne i cykeltraileren, og så kan man se på bisoner, når man vågner. Turen var i torsdags.
Bisoner
Bisoner
Bjarne Larsen
Indlæg: 324
Tilmeldt: 30 jun 2020, 10:17

Re: Lad os holde hjulene (og Forum) igang

Indlæg af Bjarne Larsen »

Hej derude.

Godt initiativ Bo. Lad os holde lidt liv i “sladderspalten”🤓

Jeg har afsonet en uge med covid-19 symptomer, der måske bare var en jævn grum influenza, hvem ved😬😷.

Derfor prøvede jeg min (kage) form af i dag, på en sydøstlig tur. Mange steder muntrede jeg mig over, at vi har kørt mangen en skiltespurt, lappet punkteringer, holdt flere tissepauser(mest når Alan og Jesper har været med😎) kørt rulleskift, både højre og venstre om og samlet op.

Tider der gerne snart må genopstå🌞❤️.

Bødeblokken bliver i lommen, medmindre i kører fra mig🚴🏻‍♂️💨💨

God medvind derude.
Bjarne Larsen
4 seasons
Jesper Andersen
Indlæg: 801
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: Lad os holde hjulene (og Forum) igang

Indlæg af Jesper Andersen »

Carl og jeg er vel tilbage fra Gran Canaria.
Vi kom derned onsdag og fik cyklet til søndag hvor Spanien så lukkede ned. Vi led dog ingen nød. Vejret var flot og der blev spillet bordtennis, fodbold og afholdt sportsquiz i vores lille cykelgruppe i de resterende dage.
Nu er licensløb jo også aflyst indtil videre så det bliver vel hyggetræning indtil videre. Foreløbig er vi jo i 14 dages hjemmekarantæne som dog også indeholder solotræning.
Men lad os holde Forum igang👍
Jesper Andersen
Ronny Sonne
Indlæg: 26
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:57

Re: Lad os holde hjulene (og Forum) igang

Indlæg af Ronny Sonne »

Torsdags turen gik til Langesø nordsporet, det er sjældent vi bevæger os rundt på det spor.
Dermed også en del overraskelser i form af nye tiltag, ja det var lige før Frankie stod i vejen, da jeg kom forbi.
Jeg råbte 2 meter...... så gav han plads til at trille forbi.

Turen idag gik til Skovhuggeren i Svendborg, ganske imponerende langt MTB spor.
Stedet vil være oplagt til en MTB tur med forplejning. Fine forhold, med overdækning, grill og brændeovn.
Om ruten var 16 eller 19km fik jeg ikke lige tjekket, men meget velholdt ihvertfald.
Et lille bitte minus var, at der i perioder er mange rødder på sporet, men det er jo i en skov :o
Ronny Sonne
Karin Søndergaard
Indlæg: 883
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: Lad os holde hjulene (og Forum) igang

Indlæg af Karin Søndergaard »

Hejsa,

Rigtig god idé, Bo - det er da hyggeligt at følge med i og måske inspireres af 👏.

Så I skal da ha’ en lille CP-rapport; cyklede 🚴‍♀️ ned til sommerhuset i Stokkebæk - 91,39 km rullende reklamesøjle 😉 - vindvesten er super 👍. Og ja, Jesper og Alan, Regissevej derned og over Svindinge hjem, pyyyh.... Det gi’r muller i lårene - modvind -heldigvis kun den ene vej, men så er mullerne jo klar, når Danmark er klar igen. Fantastisk solskinstur - foråret er på vej 🙂 - selvom der kun var 3-4 grader. Mødte mange som også var afsted - alle hilser 🙋‍♀️, det er nu dejligt 🙂. Undrede mig over, at kun ganske få var i klubtøj.... kan nogle tænke, at det kan sende et forkert signal? Sådan tænker jeg faktisk ikke, slet ikke når jeg cykler alene.

God vind derude 🚴‍♂️🚴‍♀️🚴‍♂️🚴‍♀️
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 522
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Lad os holde hjulene (og Forum) igang

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Det blev til fem ture i den forgangne uge og små 300 km. Det er rigtig godt at komme ud på rammen, og få nulstillet hjernen og få gennemarbejdet alle de udfordringer som kommer af corona-krisen.

Jeg mødte her både Roger og Casper, begge solo og iført nyt klubtøj :)

For dem der kører med Strava er der mulighed for at være sammen virtuelt og opmuntre hinanden og konkurrere lidt, bl.a er der et klub leaderboard, hvor man kan se hvem der har kørt mest mm.

https://www.strava.com/clubs/le-pedaleur-de-charme-8934

I de her dage prøver jeg at køre nogen steder hen, hvor jeg ikke har været længe eller slet ikke har været. Der er stadig nogle veje tilbage på Fyn, der mangler, især nede ved Oure :geek:

https://www.strava.com/athletes/8485482 ... 43/9.96189
Vedhæftede filer
leaderboard.png
heatmap.png
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 934
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Lad os holde hjulene (og Forum) igang

Indlæg af Allan Herskind »

Ja, det er en rigtig fin ide.
Og jer er enig med Karin i, at der bliver hilst meget mere på landevejen end der plejer. Både af og til gående og løbende etc.
Det er rigtig dejligt.
Jeg er så på en 3. plads over ugens aktiviteter på Strava i øjeblikket. (km)
Jeg "kørte" 1 time i zone 1 på hometrainer her til morgen. Det gav ½ km på kontoen. ;)

Hvem står i øvrigt for at skifte billede på Strava-gruppen til det nye tøj?
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 522
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Lad os holde hjulene (og Forum) igang

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Allan Herskind skrev: 23 mar 2020, 12:01 Hvem står i øvrigt for at skifte billede på Strava-gruppen til det nye tøj?
Klaus Taxa er admin
Charles Mejner Thorarinsson
Indlæg: 234
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:42

Re: Lad os holde hjulene (og Forum) igang

Indlæg af Charles Mejner Thorarinsson »

Gæt et navn.... og øgenavn ;)
PS: Det er ikke en medlem, meeen....
Vedhæftede filer
91054916_10214936293913234_922817923054043136_o.jpg
Besvar