Hej Jan og jer andre bydere.
Vi er desværre blevet svigtet af Garmin!!!
Pedalerne har været sent til Garmin for reparation for manglende signal på venstre pedal/Pod.
Vi modtager så pedalerne med servicerapport på, at der ikke er fundet fejl på pedalerne, og at pedalerne er blevet opdateret med nyeste software - så godt så langt.
Der er også en kort tekst nederst i servicerapporten fra Serviceafdelingen til Support, som kan tolkes som, at pedalerne ikke er blev fejltestet og opdateret...!?!
Jeg skriver så til Garmin igen for at høre hvad der op og ned i sagen?
Medarbejderen fra Garmin Support skriver, og spørger hvor vi har har den tekst/oplysning fra?Jeg skriver så tilbage, at det står i deres egen servicerapport!!
Vi får så en melding tilbage, at der desværre er sket en tastefejl, så pedalerne er ikke blevet fejlretter og opdateret...?
Jeg beklager rigtig meget det her roderi og er rigtig meget i tvivl hvad vi gør nu?
Status er at venstre pedal/Pod ikke virker, hvad der skal til for at de kommer til at virke kan jeg ikke svare på. Hvis det Pod’en der skal skiftes koster det godt kr. 500,-.
Pedalerne kan iflg. Garmin ombyttes for kr. 2000,-.
Giv mig jeres bud på hvad vi gør nu?
Vi kan aflyse nuværende aktion og lave en ny med ovenstående forudsætninger?