TEMA-Tour, lørdag 5/5 kl. 9.00 - Bakke snagvendt

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Casper Bjerring
Indlæg: 244
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: TEMA-Tour, lørdag 5/5 kl. 9.00 - Bakke snagvendt

Indlæg af Casper Bjerring »

Kommer. :D
Michael Kjærskov
Indlæg: 416
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: TEMA-Tour, lørdag 5/5 kl. 9.00 - Bakke snagvendt

Indlæg af Michael Kjærskov »

Vejret ser jo helt fantastisk ud til sæsonens første TEMA-tour - og det kunne godt lugte lidt af halvkorte rør (Casper lovligt undtaget selvfølgelig ;) )

Skulle vi blive en gruppestørrelse, der kræver opdeling i flere grupper har Allan H. meldt sig som løjtnant :D , og har du lyst - eller er du nysgerrig - kan du også gå ind og downloade ruten på følgende link:

https://www.strava.com/routes/10561352

Si ves på klanpen 8-)
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Jonas Bendixen

Re: TEMA-Tour, lørdag 5/5 kl. 9.00 - Bakke snagvendt

Indlæg af Jonas Bendixen »

Kommer, men som Casper bliver det i lange ben tros den lovede vejr udsigt :)
Halvard Skott
Indlæg: 151
Tilmeldt: 30 jun 2020, 10:34

Re: TEMA-Tour, lørdag 5/5 kl. 9.00 - Bakke snagvendt

Indlæg af Halvard Skott »

Jeg er også klar
Karsten Keller
Indlæg: 8
Tilmeldt: 29 jun 2020, 21:09

Re: TEMA-Tour, lørdag 5/5 kl. 9.00 - Bakke snagvendt

Indlæg af Karsten Keller »

Kommer :D
Johnny Sørensen
Indlæg: 14
Tilmeldt: 11 jul 2020, 23:53

Re: TEMA-Tour, lørdag 5/5 kl. 9.00 - Bakke snagvendt

Indlæg af Johnny Sørensen »

Da det er er en tur for alle, melder jeg også til.
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: TEMA-Tour, lørdag 5/5 kl. 9.00 - Bakke snagvendt

Indlæg af Alan Askvig »

Fed, federe, fedest tur i prima vejr.
Super flot fremmøde ved Planken, så mange at der blev delt i to grupper.
Michaels gruppe 1 var meget homogen og alle kom fint med rundt.
Det er bare så fedt, at køre på veje vi har kørt på og steder og byer vi ikke har passeret.
Når tematur chefen laver ture, kan man være sikker på, at der også sniger sig lidt hm ind, så i dag blev det til godt 1100 af slagsen, iflg. min Garmin.
Der blev kørt bakke og skilte spurter, jeg kan dog ikke lige huske hvem der tog Sanderumskiltet...:?: (Tak HC :P)

Bagerstoppet i Glamsbjerg er der nok nogen andre der skriver om 😎

Fin og sikker kørsel af alle👍
Michael Kjærskov
Indlæg: 416
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: TEMA-Tour, lørdag 5/5 kl. 9.00 - Bakke snagvendt

Indlæg af Michael Kjærskov »

Tusind tak til alle de Pedaleurs, der dukkede op på Planken i dag :D
Det er SÅ meget mere motiverende at lave de her lidt “skæve” TEMA-Ture, når der er så flot et fremmøde, - og så fin feedback. Tak!
Som skrevet tidligere på strengen var der så mange fremmødte, at vi deltes i 2 grupper, hvor Allan H. tog sig af gruppe 2 (... og de fleste af dennes defekter :shock: ). Turen blev for størstedelens vedkommende kørt ned ad bakke, hvor vi normalvis kører op, og op ad bakke, hvor vi normalvis kørt ned. Gruppe 1 som jeg tog mig af var meget homogen, og i TEMA-turenes ånd var der godt med snak på bagsmækken, og hjalp alle til, så gruppens medlemmer kom sikkert rundt og med hjem.
Anekdoterne var denne gang få, og omhandlede primært Glamsbjerg, hvor Jon i øvrigt tog nogle super billeder ved bagerstoppet. Spot-on hvad turens retro-80’er Tema angår.
Sluttelig bør det bemærkes at der på turens sidste stigning i Hesbjerg skoven blev kørt med super stram kæde i gruppe 1, og Casper fik “klokket” en Strava KOM på den sidste knold, som bliver svær at matche. Godt kørt Casper.
Hvis tidsplanen holder er næste TEMA-Tour planlagt til sidst i maj, og går til et af mine absolut favorit forårs områder. Vel mødt.
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 967
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: TEMA-Tour, lørdag 5/5 kl. 9.00 - Bakke snagvendt

Indlæg af Allan Herskind »

Også fra gruppe 2 skal der lyde tak for en anderledes tur.
Vi kom til at kløjs lidt i det i Vissenbjerg, så vi kørte den vanlige vej op ad Bakkevej, men pyt alle mand kom. (Har set hvordan I andre kørte. Vi skulle bare have kørt forbi Bakkevej og opad Vestergade igen. Så havde det været rigtigt.)
Da vi jo kørte uden temachefen fandt jeg selv på temaet punkteringer. Det gik til gengæld ganske pænt😒. Vi havde 4 defekter: 3 punkteringer og en mand der havde dårlige ben og kørte hjem igen.
Ellers gik det meget fint i det dejlige vejr, dog vil jeg mene at temachefen bør feje på turen næste gang. Så vi kan undgå det pausepjat😜.
Tak for idag til alle og godt kørt.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Casper Bjerring
Indlæg: 244
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: TEMA-Tour, lørdag 5/5 kl. 9.00 - Bakke snagvendt

Indlæg af Casper Bjerring »

Jeg kan kun være helt enig med Alan og Michaels om en god tur med god stemning så det vil jeg ikke dvæle mere ved. Men jeg vil hæfte mig ved at der skete en episode jeg ikke kan huske er sket før. Tematurchefen åbnede op for sluserne i en fuld bakkespurt!! :shock: :o så skal man godt nok ikke blinke mange gange før man er sat! ( det er vidst bare røgslør når ham siger du ikke er hurtig :) ) men godt du ikke gør det så tit for så er det ikke så hårdt :).. Tak for en fremragende tur!
Besvar