Lad os holde hjulene (og Forum) igang

Alt det som ikke kan placeres i andre grupper.
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 922
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Lad os holde hjulene (og Forum) igang

Indlæg af Allan Herskind »

Allan Herskind
"Eddy Merckx"
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Charles Mejner Thorarinsson
Indlæg: 233
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:42

Re: Lad os holde hjulene (og Forum) igang

Indlæg af Charles Mejner Thorarinsson »

Citat:
Allan Herskind
"Eddy Merckx"

Nej det er ingen af dem :lol:
Ronny Sonne
Indlæg: 26
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:57

Re: Lad os holde hjulene (og Forum) igang

Indlæg af Ronny Sonne »

Hugo Koblet vores alles Pedaleur de Charme
Ronny Sonne
Anne-Grethe Schou Andersen
Indlæg: 258
Tilmeldt: 30 jun 2020, 04:20

Re: Lad os holde hjulene (og Forum) igang

Indlæg af Anne-Grethe Schou Andersen »

Status fra endnu en cp🚴‍♀️
Det er blevet til nogle soloture og parløb med Jesper de sidste 14 dage 40-60 km😊så har ikke lagt så hårdt ud som dig, Karin 😂91 km, det er💪💪💪
Vil også sige at stormjakken er perfekt i tp 7-10 gr, blot med en trøje under samt evt vindvest👍🏼

Kh ag
Charles Mejner Thorarinsson
Indlæg: 233
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:42

Re: Lad os holde hjulene (og Forum) igang

Indlæg af Charles Mejner Thorarinsson »

Ronny Sonne skrev: 25 mar 2020, 16:11 Hugo Koblet vores alles Pedaleur de Charme

Sonne vandt en ekstra træningstur
https://www.facebook.com/groups/3045853 ... p_activity
Klaus Høiberg Nielsen
Indlæg: 3
Tilmeldt: 01 jul 2020, 07:26

Re: Lad os holde hjulene (og Forum) igang

Indlæg af Klaus Høiberg Nielsen »

Per Schmidt Nielsen skrev: 23 mar 2020, 21:54
Allan Herskind skrev: 23 mar 2020, 12:01 Hvem står i øvrigt for at skifte billede på Strava-gruppen til det nye tøj?
Klaus Taxa er admin
Ja jeg har oprettet siden i 2012 kan sagtens skifte til et andet billede.
Jeg tænker da på at der på hjemmesiden skal skiftes ud ligeså. Samt med opdaterede sponsorer.
Ligeså snart der er et fint foto skal jeg nok lægge det på. Hvis der nogen står for at overtage administrator opgaven er det helt fint.
Iøvrigt ligner min statistik over kørte veje siden 2012 vores ambassadør Gregs håndtegnede kort dvs alle veje kørt eller næsten 😱
Gunner Andersen
Indlæg: 249
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:23

Re: Lad os holde hjulene (og Forum) igang

Indlæg af Gunner Andersen »

Ja, god ide at holde både Forum og hjulene i gang.
Har på landevejen mødt rigtig mange ryttere. Alle hilser på alle, men klubtøj gør det lettere at identificere rytterne.
Rigtig mange bruger stier og spor om eftermiddagen så der er flere fordele ved at komme tidligt ud.
Kan ikke undgå at tænke lidt i sikkerhed.
Rigtig mange kører med Garmin 1030. Denne kan stilles til at give alarm i tilfælde af styrt. Husk at få talt med ejerne af alarmnumrene således, at de er fortrolige med hvad det handler om.
Funktionen er særlig vigtig når man kører alene og ikke mindst på spor og stier.
Gunner/Ældste Brumbasse :geek:
Ronny Sonne
Indlæg: 26
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:57

Re: Lad os holde hjulene (og Forum) igang

Indlæg af Ronny Sonne »

Ja vi møder mange Solister på turene.
Igår i Halindskoven i Svendborg, begyndte de indfødte at vågne ved 10-11.00 tiden.
2 ½ runde på sammenlagt rødt & blåt spor blev det til.
Den tætteset kontakt blev til 2 søvnige sorte egern, begge var en armslængde væk. Men de havde fuldt står på tree top run.
Idag blev de tidligere ugers Vissenbjerg tur trillet, nogenlunde som nogle af Jer kender den.
Mon en af hestene skal ud igen imorgen ??

Hmmmm så forleden dag at X-formandens nye klubtøj ikke passer. Hvad mon det skyldtes ?? At han kørte i det gamle klubtøj ?
Vi er lutter øre alle sammen...
Ronny Sonne
Per Antoni Nielsen
Indlæg: 7
Tilmeldt: 08 aug 2020, 08:59

Re: Lad os holde hjulene (og Forum) igang

Indlæg af Per Antoni Nielsen »

Ja ja der er mange der er Corona ramt nu 8-) jeg begynder også at blive ramt ;) så jeg kommer da nok også ud at køre noget mere i den nærmeste fremtid 8-)
Bo Ravn
Indlæg: 304
Tilmeldt: 30 jun 2020, 11:45

Re: Lad os holde hjulene (og Forum) igang

Indlæg af Bo Ravn »

Dejligt med alt den aktivitet blandt både mænd og kvinder i klubben (respekt Karin 91 km med modvind hjem :) ) Og ja vi møder mange solister derude på landevejene. Halvard og jeg mødte nu en gruppe på fire mand i forgårs, men det er også det tætteste jeg har set på en gruppe de sidste par uger, så beskeden fra myndighederne ER forstået.

Der har været nogen debat om løbere og cykelryttere risikerer at sprede mere virus end godt er. Jeg lytter til den sundhedsperson som udtalte at man skal huske, at det er videnskabeligt bevist at fysisk aktivitet styrker luftvejsfunktionerne, så lad os blive ved med at træne OG holde afstand til hinanden og andre.
Venlig hilsen
Bo Ravn
formand
Besvar