Italien 2023

Hvor skal turen gå til i år? Idéer til klubbens cykelrejser i ind - og udland vil blive fremført her.
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 872
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Italien 2023

Indlæg af Allan Herskind »

Det lyder da rigtig hyggeligt.
Og Klaus elsker jo Europa-bakken op nede fra Torbole, så vidt jeg husker😁😁👍. Det gør jeg også. Nedad🤓
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Charles Mejner Thorarinsson
Indlæg: 224
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:42

Re: Italien 2023

Indlæg af Charles Mejner Thorarinsson »

DEADLINE for tilmelding til årets klubtur er om 2 uger, d. 28. feb.

Mangler du at overtale konen, manden eller chefen, så kan du nå det endnu ;)
Der er lige nu 21 mand, fordelt på alle niveauer

Husk!!!!!! ...også at tilmelde til Generalforsamling og Sæsonstart
Leif Svarer
Indlæg: 122
Tilmeldt: 30 jun 2020, 23:35

Re: Italien 2023

Indlæg af Leif Svarer »

Hej med jer som skal med på åres tur til Italien.

Har plads til 2 mere i bilen.

Roger har sat sig på den ene plads.

Så meld gerne ind som vil med i bilen og gerne så hurtigt som muligt så jeg kan give Ronny besked så der er styr på bil fordelingen.

Til dem som ikke har kørt med mig før, er der her en kort beskrivelse inden afgang fra DK.

Nu er det ved at være tiden til at grejet bliver tjekket efter og at cykle/-tøjet er nyvasket og klargjort inden afgang.

Da jeg gerne vil have bilen pakket dagen før vi tager af sted, kommer jeg torsdag 13.april 2023 fra kl. 16:00 for at hente cykel og oppakning, så I skal blot sørge for at have en lille taske med fredag morgen til turen.

Cykler skal denne gang hænge på en cykelholder, så det er vigtigt at I afmonterer jeres pedaler for at der ikke opstår eventuelt slid på stel eller anden, men jeg skal selvfølgelig gøre mit bedste for at det ikke sker.

Afgang fredag morgen/Nat bliver som følgende:

I bliver afhentet fra kl. 03:00
• Forventer at vi er på motorvejen kl. 04:00

Husk en hovedpude eller andet som I kan hvile jeres hoved på turen, jeg tager det første træk til efter Hamborg hvor vi skifter.

Husk at det ikke er spørgsmålet hvor langt du køre, men hvornår du begynder at føler træthed.

Forplejning under turen står hver især for, men der bliver selvfølgelig holdt de nødvendige stop.

Hvis der er spørgsmål eller andet i forbindelse med denne besked, så vær rar at kontakte mig.

Mvh Leif Svarer 50582307
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 497
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Italien 2023

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Hej Leif

Jeg kan godt sætte mig på den ene, der er vist ikke noget der tyder på at jeg kommer i spil som driver.

Jeg bor ikke så langt fra Roger.
Leif Svarer
Indlæg: 122
Tilmeldt: 30 jun 2020, 23:35

Re: Italien 2023

Indlæg af Leif Svarer »

Per Schmidt Nielsen skrev: 15 feb 2023, 20:30 Hej Leif

Jeg kan godt sætte mig på den ene, der er vist ikke noget der tyder på at jeg kommer i spil som driver.

Jeg bor ikke så langt fra Roger.
Velkommen ombord. :-)
Leif Svarer
Indlæg: 122
Tilmeldt: 30 jun 2020, 23:35

Re: Italien 2023

Indlæg af Leif Svarer »

Leif Svarer skrev: 15 feb 2023, 21:20
Per Schmidt Nielsen skrev: 15 feb 2023, 20:30 Hej Leif

Jeg kan godt sætte mig på den ene, der er vist ikke noget der tyder på at jeg kommer i spil som driver.

Jeg bor ikke så langt fra Roger.
Velkommen ombord. :-)
Den sidste plads er reserveret til lørdag i næste uge.
RonnySonne
Indlæg: 676
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: Italien 2023

Indlæg af RonnySonne »

Hej Alle

Jeg lytter mig til at pladsen i Bil Leif er besat af Niels.

Derfor har Italien 2023 - 1 plads tilbage, kom frisk.
Ja- jeg er klar over at der står sidst tilmelding den 28 februar på indbydelsen.
Men for, at biler kan gå op i forhold til deltager antal, lukker vi tilmelding når Niels & yderligere en mere har tilmeldt sig.

Drivere får sendt opdatering på fordelingen i denne week-end.
Og det er Jeres pligt, at få oplyst til personer i Jeres bil.


Ronny
RonnySonne
Indlæg: 676
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: Italien 2023

Indlæg af RonnySonne »

Hej Alle

Jeres Driver vil i denne uge kontakte Jer.

Det er vigtigt at i senest uge 10 får indbetalt sidste rate på 2500 kr.

Danske Bank, Reg nr. 4703 Konto nr.4703087035
VIGTIGT at notere korrekt navn i bemærkning for at lette kassererens arbejde.


Detaljer herudover skal Jeres driver nok informere omkring når han kontakter Jer.

Ronny
Leif Svarer
Indlæg: 122
Tilmeldt: 30 jun 2020, 23:35

Re: Italien 2023

Indlæg af Leif Svarer »

Tradition tro er foråret altid lig med at Italien kalder på medlemmer fra LPdC i uge 16 som er en tur at ”Ronny” har arrangeret i mere end 15 år for klubben.

Vi er her i år 22 der tager denne tur. 😊

Niveau på hvor man på nuværende tidspunkt er og hvilken mål man har, på denne tur kan være meget forskelligt.

Jeg har efterhånden i en del år stået for ”Mad-holdet” også kaldt for blå stue, ja kært barn har mange navne.

Denne gruppe består af rytter der elsker at køre opad ”Øh” men også meget gerne nedad 😊.

Den daglige dagsorden er at vi møder kl. 08:45 til samling i klædt det reglementeret klubtøj samt toptunet cykler.

Vi starter med at trille roligt af sted de første par timer for at finde det første sted til et ”PITSTOP” hvor der skal være tid til at nyde en espresso eller andet. Efter pausen er næste mål hvor vi skal indtage vores frokosten med det der nu hører til. Så er det op på cyklen igen hvor næste ”PITSTOP” er espresso/grappa eller hvad man nu har lyst til, herefter triller vi tilbage til hotellet for at hygge med de andre til øl/vin eller hvad man nu har lyst til, men inden den står på aftensmad, er cyklen blevet gjort klar til næste dag inkl. at cykle tøjet.

PS: Er du en af de 22 der skal med og kan se at dette lige er gruppen for dig da meld tilbage til svarer@post.tele.dk så vil du efterfølgende blive inviteret til en møde den 31.marts 2023 kl. 19:30 hvor vi aftaler denne endelig plan for vores tur.

Lad mig høre fra jer.

PS: Dette bliver nok den sidste tur af mange da klubben har valg at støtte 2 udlands ture i foråret ”Garda / Mallorca” og at tilmeldingen til Garda er faldende og derfor bliver det ikke nemmer at forhandle er god pris fremover.

En skam at en ellers dejlig tradition skal slutte på denne måde.
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 872
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Italien 2023

Indlæg af Allan Herskind »

Jeg tror at alt sneen på Monte Baldo er væk, når vi kommer derned.
Og så har jeg en fin tur med til det:
https://ridewithgps.com/routes/41077782 ... 5Qajh1vWC1
Vedhæftede filer
RivaDelGarda.png
RivaDelGarda.png (34.5 KiB) Vist 2459 gange
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Besvar