Tøjprøvning hos SuperTri, Ryslinge

Dette forum er til diskussion af klubdragten. Erfaringer, konstruktiv kritik af den nuværende samt ønsker til den fremtidige dragt. Kun klubbens medlemmer kan se denne tråd.
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 871
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Tøjprøvning hos SuperTri, Ryslinge

Indlæg af Allan Herskind »

Frank Rosander skrev: 28 dec 2022, 19:26 Dejligt med en dato for vores nye klubtøj... jeg bestilte div trøjer og handsker også, og hvis jeg stadig skal have glæde af det inden det ikke er nødvendigt at bruge handsker mm mere, så er det vist også sidste udkald.
Mon dog ikke du kan hente handsker og andet allerede nu?
Det vil jeg umiddelbart mene, men ved det dog ikke.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Karin Søndergaard
Indlæg: 847
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: Tøjprøvning hos SuperTri, Ryslinge

Indlæg af Karin Søndergaard »

Hej,

Jeg har skrevet lidt med Thomas, han skriver:

Tøjet lander fra Assos her os mig omkring d. 13 Feb. +/- et par dage. Derefter pakker vi alle bestillinger til medlemmer, og derefter kan alle afhente det hos os. 😊

Alle medlemmer betaler når de for udleveret deres tøj. Betalingen forgår hos supertri´s butik med dankort/visakort eller mobilpay.

------

Frank, prøv at tage kontakt til Thomas. Jeg tror bestemt, at du kan få handsker og andet vintertilbehør. Planen var, at tøjet skulle komme i januar, så hvis han har muligheden, udleverer han helt sikkert.

Hilsen Karin.
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 871
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Tøjprøvning hos SuperTri, Ryslinge

Indlæg af Allan Herskind »

Hej med jer,
Jeg kan se, at der nu er en Assos vindvest til salg i webshoppen. Og at den står som værende på lager.
Hvordan er det lige med priser på denne her ved første køb, og skal den bestilles på hjemmesiden, eller kan vi købe den, når vi henter vores andet tøj?
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Frank Rosander
Indlæg: 85
Tilmeldt: 21 apr 2021, 13:41

Re: Tøjprøvning hos SuperTri, Ryslinge

Indlæg af Frank Rosander »

Er det rigtigt forstået, at man først skal kører til Ryslinge, når man er blevet kontaktet? Jeg har f.eks bestilt aero jersy efterfølgende, men ikke fået noget at vide, om det var ok? så lige nu, er jeg usikker på hvad der står på min bestillingsliste!!!
Besvar