RR 16.6

Indlæg fra gruppen, hvor der køres og trænes med henblik på cykelløbsrace, så man vil være i stand til at begå sig i den allerforreste gruppe i motionsløb.
Henrik Christensen
Indlæg: 6
Tilmeldt: 29 jun 2020, 21:14

Re: RR 16.6

Indlæg af Henrik Christensen »

Kommer 🌞🚴😅
Jesper Andersen
Indlæg: 802
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: RR 16.6

Indlæg af Jesper Andersen »

Vi var kun lige kommet ud på Sanderumvej da Casper får defekt :(
Hoppe kommer op til mig og spørger om man ikke kan køre i forvejen. Jeg siger til ham det er ok og at vi drejer til højre udenfor Sanderum
og op til Elmelund og så samler vi ved Ravnebjerg inden vi kører til Blommenslyst. Jeg ser der er nogen der kører med Hoppe men da vi andre kommer til Ravnebjerg mangler vi Michael P og Annette. Der er ikke rigtig nogen der ved hvor de er så det ender med vi kører videre. Håber i tog en tur selv ?
Vi andre tog Søhesten uden øret da vi havde mistet for megen tid. Så tog vi til gengæld ind over Højme-skiltet på hjemvejen.
Flot fremmøde igen (13-2!). vejret var jo også fantastisk :D
Fine tempostykker og varieret terræn
Jesper Andersen
Brian Skjold Elnegaard
Indlæg: 38
Tilmeldt: 11 jul 2020, 11:05

Re: RR 16.6

Indlæg af Brian Skjold Elnegaard »

Tak for en god tur, søhesten er en interessant. Alle de resterende kom med hjem - selvom vi var nogen der oplevede det som et udskillelsesløb undervej ;)
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: RR 16.6

Indlæg af Alan Askvig »

Super cykelvejr og en super rute - næste gang tager vi “øret“ med.
Der var stram kæde på det meste af ruten, og det synes jeg også der skal være, når bare der bliver samlet op efter tempostykkerne og skiltespurterne - i øvrigt følger jeg mig lidt som “Den evige 2’er” i dag - men okay da, at blive slået i en skiltespurt af Casper og HC er vel ikke så ringe endda 😜

Håber Annette og Michael også fik en god tur?
Annette Dam Fialla
Indlæg: 5
Tilmeldt: 10 aug 2020, 18:55

Re: RR 16.6

Indlæg af Annette Dam Fialla »

Michael og jeg kørte ud og hjem mod Ravnebjerggyden, da vi ventede på lappe holdet. Det var bare den forkerte rute ud, så vi mistede resten af holdet. Vi fandt ruten frem og kørte den efter bedste beskub. Mange stop med telefonen fremme, øv. Ok tur alligevel, da skuffelsen havde lagt sig.
Vi håbede på at vælge turen baglæns, så vi kunne støde I resten, det lykkes ikke.
Ca 85 km blev det. Vi skar maven af hesten.

Forslag til kørsel ved punktering.
1-2 mand bliver ved det flade dæk, resten kører 5 min ud og 5 min hjem. Ingen står i vejen, ingen bliver kolde, ingen bliver væk😉
Hans Chr. Hansen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 30 jun 2020, 17:25

Re: RR 16.6

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

Dejlig aften, perfekt rute... dårlige ben😟. Nå, fik da Højmeskiltet efter at have siddet på hjul hele vejen rundt 😆
Jesper Andersen
Indlæg: 802
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: RR 16.6

Indlæg af Jesper Andersen »

Det var ærgerligt Annette og nu havde du lige kæmpet for at nå træningen !
Jeg lover vi tager Søhesten incl Øret en anden gang til ære for dig og Michael :D og det bliver jer der venter ved en defekt :lol:
Jesper Andersen
Henrik Christensen
Indlæg: 6
Tilmeldt: 29 jun 2020, 21:14

Re: RR 16.6

Indlæg af Henrik Christensen »

Dejlig cykelaften og godt, at alle - også Michael og Annette, kom godt rundt trods alt.
Jeg støtter Annettes forslag, og så skal vi alle nok være mere opmærksomme på at sende meldingerne videre i gruppen - både ved defekter, og på ruten ved skarpe sving o.l.
I går kom jeg til at hænge lidt ved de skarpe sving ved Kosterslev Skovhave - her kunne det være super, med en melding fra dem der kender ruten.
Men fedt der bliver givet gas :D
Besvar