Italien 2020 Levico søen

Hvor skal turen gå til i år? Idéer til klubbens cykelrejser i ind - og udland vil blive fremført her.
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 871
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Italien 2020 Levico søen

Indlæg af Allan Herskind »

Jeg har jo igen i år forberedt lidt til årets tur.
Her er en af de ting jeg har fundet frem til:
Vedhæftede filer
Levico.jpg
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Ronny Sonne
Indlæg: 26
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:57

Re: Italien 2020 Levico søen

Indlæg af Ronny Sonne »

Hej Alle

Tjek Jeres mail for Reminder på køb af vin og diverse cykelholdere.

Stol endelig ikke på formandens reklame for Levico vand, det siges at være aftapning fra alle spabadene i området.
Nogle dufter af kokos andre citrus, enkelte vil man ikke lugte til :roll:
Ronny Sonne
Jakob Schwartz Mikkelsen
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Italien 2020 Levico søen

Indlæg af Jakob Schwartz Mikkelsen »

Vi er blevet ramt af et afbud til årets tur til Italien. Det drejer sig om Troels, der desværre ikke kan deltage. Kontakt Troels eller undertegnede hvis du vil overtage den ledige plads. Pladsen afsættes efter først til mølle princippet !

Jakob
Henrik X Grønvall

Re: Italien 2020 Levico søen

Indlæg af Henrik X Grønvall »

1 lille bekymring 🤨 i forhold til vores 🇮🇹tur som vi alle glæder os til og ser frem til med barnlig forventning :!:

Covid19 eller Corona Virus nu i Norditalien 😳

Hvem tager sig af, at følge udviklingen i forhold til det område/den region vi skal til og informerer alle os andre så vi kan undgå at alle danner sig eget billede af situationen og måske går med egne bekymringer :?:

Tænker at en af vores lægekyndige kammerater vil være oplagt til at tage den opgave :!:

X :mrgreen:
Ronny Sonne
Indlæg: 26
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:57

Re: Italien 2020 Levico søen

Indlæg af Ronny Sonne »

Til Info
Jakob har skrevet til vores agent i Italien, afventer derfor lidt fra dem.
Det er klart, at ingen skal på tur til et sygdomsramt område / land.

Men hvis en Pedaleur læge kan hjælpe, ville det være Top Dollar.

Vi følger det tæt, det skal i ikke være spor i tvivl om.

Hør her en læges vurdering lige nu.:
https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund ... 015457.ece
Ronny Sonne
Henrik X Grønvall

Re: Italien 2020 Levico søen

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Det lyder godt gutter 👍 husk at lægge relevant info op som de tilflyder Jer ...

X :mrgreen:
Ronny Sonne
Indlæg: 26
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:57

Re: Italien 2020 Levico søen

Indlæg af Ronny Sonne »

Hej Alle (Corona)
Ifølge vores aftalebetingelser med bureauet i Italien.
Betaling og framelding er torsdag den 27 februar . (Ændret dato)
På nuværende tidspunkt viser mediernes indblanding, dog ikke de bedste udsigter.
Spørgsmålet, som mange stiller sig selv, er, om det er "panik" eller "rettidig omhu".
Det er stadig helt klart, at ingen af os ønsker at slæbe noget med hjem der kunne undgåes.

Jeg kiggede Slovenien som destination igår. Idag kom Kroatien, Schweiz og Østrig så på Corona kortet.
Det næste der kigges på er Harzen. Det bliver så nok ikke i korte rør, men trods alt en klubtur.
Hvor der igen er mulighed for både Racer & MTB.

Venligst spred budskabet, og lad Jakob og Jeg hører om Harzen er NO GO.
Vi vil vel alle gerne, ud at cykle en uges tid uden hjemlige forpligtelser :D :D

Fortsæt på denne streng, så vi holder meningerne samlet.
temperaturer.png
Senest rettet af Gæst 25 feb 2020, 20:58, rettet i alt 2 gange.
Ronny Sonne
Claus Mogensen
Indlæg: 209
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Italien 2020 Levico søen

Indlæg af Claus Mogensen »

Der er 1,5 måneder til vi skal afsted, jeg vil afvente hvad der sker og kan sige at på aktiemarkedet er det mere panik end sund fornuft der hersker - alt mulig respekt for sygdommen og dødsfaldende, men der dør lige så mange ved influenza.

Harzen er noget helt andet og sygdommen kommer sikkert også til Tyskland/Danmark.

Claus Mogensen
Magnus Malling Pedersen
Indlæg: 20
Tilmeldt: 29 jun 2020, 21:39

Re: Italien 2020 Levico søen

Indlæg af Magnus Malling Pedersen »

Er meget enig med Claus. Hvis det bliver så slemt at man ikke "må" rejse derned, så er der nok også kommet cases i tyskland.
Når vi er i Italien vil vi heller ikke befinde os i højrisiko områder, vi skal ikke bruge offentlig transport i større byer, eller anden aktivitet hvor man kommer meget tæt på en større mængde mennesker.

Men i sidste ende handler det bare om at komme ud og cykle i udlandet hvor der er nogle bakker. Om det er Italien, Tyskland, Polen eller Moldova så gør det ikke det store.
Klaus Høiberg Nielsen
Indlæg: 3
Tilmeldt: 01 jul 2020, 07:26

Re: Italien 2020 Levico søen

Indlæg af Klaus Høiberg Nielsen »

Poul er blevet forhindret i at deltage. Jeg har overvejet at køre istedet...men vi Kristian og jeg har allerede besluttet at med den hastighed udbrudene nærmer sig DK at melde fra.
Måske vi kan vente til epedimien er løjet af og flytte arrangementet til efter sommer ferien.
Hvis vi beslutter noget andet og sætter sig op til det ...for måske alligevel ikke at komme afsted giver ikke mening.
Det er svært at forholde sig til noget som helst lige nu ihvertfald

Klaus
Besvar