Italien 2020 Levico søen

Hvor skal turen gå til i år? Idéer til klubbens cykelrejser i ind - og udland vil blive fremført her.
Jakob Schwartz Mikkelsen
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Italien 2020 Levico søen

Indlæg af Jakob Schwartz Mikkelsen »

Det lykkedes at fremskaffe yderligere to enkeltværelser som henholdsvis Mr. X og Troels J. havde forhåndsbooket. Derudover er der reserveret yderlige 2 dobb. værelser, så vi nu råder over 3 i alt. Derfor er deltagerantallet nu hævet til 44 personer 🚵 Så er der en lille bjergged gemt i dig, kan du stadig nå at komme med på den indtil dato fedeste tur til Italien.
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 919
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Italien 2020 Levico søen

Indlæg af Allan Herskind »

Og her er sidste etape af Tour of the Alps i 2020. (Uge 17, altså ugen efter vi er i området)
Mange kørte på Duron og ved Lago de Tenna sidste år.

https://www.tourofthealps.eu/en/stage-5 ... -del-garda
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Ronny Sonne
Indlæg: 26
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:57

Re: Italien 2020 Levico søen

Indlæg af Ronny Sonne »

Hej Alle
Hvem skal være den heldige, til den sidste plads på næste års klubtur til Italy.
Jakob har haft forhånds reserveret til 44 personer.
Men da tilmelding er gået helt i stå, beregnes der at stoppe ved 40 personer.

Kom hurtigt til tasterne hvis det er dig som skal med på tur i 2020.
Ronny Sonne
Jakob Schwartz Mikkelsen
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Italien 2020 Levico søen

Indlæg af Jakob Schwartz Mikkelsen »

Så blev den “sidste” plads afsat, vi har en option på yderligere 4 pladser. Bemærk at klubben ikke sender halvfyldte biler syd på mod Italiensland, så for at der indsættes yderligere en bil kræver det min. 3 tilmeldinger. Dvs. hvis der nogle der får en Italienstur med LPdC i julegave, så kommer man på venteliste, og såfremt der er min. 3 tilmeldinger kan julegaven indløses, ellers skal man sikre sig den kan byttes hos gavegiveren eller julemanden 🎅🏻

Men ellers tak for den supergode tilslutning, det er den største tilslutning i mange år. Når man tager i betragtning at “damerne” laver deres egen feminine tur, må vi sige at tilslutningen på 40 mand er utrolig flot når man tager antallet af klubbens medlemmer i betragtning.

Jeg vil også pointere at jeg er utroligt glad for at vores engagerede MTB`ere har valgt at koble sig på turen, så vi favner flere interesse grupper på den samme tur.

Alle deltagere på turen, vil straks i det nye år modtage en nyhedsmail, med endelig kørselsliste og liste over hvem der bor sammen med hvem, samt øvrige nyttige informationer. Jeg har tidligere udsendt en foreløbig kørselsliste og hotelværelse liste til drivere, som jeg erfaringsmæssigt ved der altid er rettelser til. Derfor har jeg ikke sendt direkte til alle, så den kommer som sagt primo januar. Og det skulle gerne være den endelige.

Ellers vil jeg ønske alle medlemmer

EN RIGTIG GLÆDELIG JUL
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 919
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Italien 2020 Levico søen

Indlæg af Allan Herskind »

Hvis ellers det går efter planen, skulle jeg gerne være rigtig klar til Italiensturen.
Jeg træner jo lidt alternativt vintertræning i år, men regner med at have opfundet de vise sten, og satser derfor på at være turleder for rød stue igen til foråret. Hvis jeg da gider vente på jer.... :D :D

Her er lidt forslag til hvor de enkelt ture kan gå hen........
Vedhæftede filer
TureLevico2020.png
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Charles Mejner Thorarinsson
Indlæg: 232
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:42

Re: Italien 2020 Levico søen

Indlæg af Charles Mejner Thorarinsson »

Dejligt at høre at det går fremad og du tager dig af drengene i rød stue... du er jo allerede i fuld gang med at psyke dem :lol: :lol:

Jeg er også igang med en håndfuld ruter til blå stue, dog er nogen af dem "Wannabe-rød-stue-ruter" med en masse små snoede højde meter, mange kilometer i træk :twisted: :twisted: :twisted:

Tænker der, som der plejer, er flere der byder ind i andre niveauer Motion og MTB m.fl.

Glædelig jul alle sammen,
Juleønske: at de næste 3 måneder går stærkt ;)
Ronny Sonne
Indlæg: 26
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:57

Re: Italien 2020 Levico søen

Indlæg af Ronny Sonne »

Hej Alle Italiens folk

Jakob har fremsendt en stor mængde information til Jer alle, husk at få gennemlæst løbende når i modtager lidt fra enten Jakob eller mig. I har ligeledes fra min side modtaget lidt omkring Gamba vine, husk at få bestilt mens i husker det.
I papirerne fra Jakob beskrives en gulv cykelholder. Det er vigtigt i alle har en sådan, da hoteller ikke acceptere vi stiller cykler opad vægge eller ældre biler, nogen husker nok vores kæmpe garage i nord Italien for nu rigtig mange år siden.
Hvis nogen mangler en gulv cykelholder, hjælper jeg gerne med en samlet bestilling, den har tidligere år kostet omkring 100 kr, og vil kunne bruges år efter år. Findes både til cykler med og uden skivebremser.
Ligeledes har jeg fået et link til køb af "Thule Bike arm VC Adapter", vil kunne bruges som en ekstra sikkerhed på 3 til 4 cykel på holderen. Cykelhjul kan se stripses fast til cykelholderen. Denne kan erhverves for den nettesum af 300 kr, også ved bestilling hos undertegnede.
Så husk deadline for nedenstående: 1 marts 2020
Gamba Vine
Gulv cykelholder, 2 varianter.
Thule bike arm
Cykelholder skivebremser.jpg
Cykelholder skivebremser.jpg (22.18 KiB) Vist 4846 gange
Cykelholder trekant.jpg
Cykelholder trekant.jpg (28.83 KiB) Vist 4846 gange
thule_bike_arm_vc_adapter.jpg
Ronny Sonne
Gunner Andersen
Indlæg: 248
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:23

Re: Italien 2020 Levico søen

Indlæg af Gunner Andersen »

Hej alle
Der bliver også lavet ture for kammerater som har tid at se ud over bjerget når de endeligt er oppe.
Både Renzo og hans broder har bidraget med gode forslag. Der er lavet 8 ruter. Dag 1. er tænkt til at cykle fra vest (hotellet) mod øst i dalen for at lære området at kende. Derfra er det let at koble stigninger på.
Jeg regner med at annoncerede ruterne således, at de kan findes via Strava.
Ciao/Gunner
Gunner/Ældste Brumbasse :geek:
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 919
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Italien 2020 Levico søen

Indlæg af Allan Herskind »

Godt gået Gunner.
Vi får se, hvor mange pas der er åbnet for sne. :D
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Michael Kjærskov
Indlæg: 402
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Italien 2020 Levico søen

Indlæg af Michael Kjærskov »

Ikke de dummeste "stifindere" at alliere sig med Gunner 👍🏻

Sikker på at du skal regne med stor tilslutning til dine/jeres ture, når nu man ved hvilket lokalkendskab, og hvilke madører og livsnydere du har haft med til at trække i trådene :D 8-)
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Besvar