Log-in problemer

Om ændringer , tips m.m.
Besvar
Jesper Andersen
Indlæg: 778
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Log-in problemer

Indlæg af Jesper Andersen »

Jeg kan se og høre at der er en del der stadig ikke kan komme på Forum, som jo er livsnerven i klubben😉
Kan bestyrelsen ikke få iværksat et tiltag så vi kan få løst det en gang for alle.
Samtidig vil jeg også gerne opfordre dem der ikke kan komme på Forum til så at gøre den nødvendige indsats for at komme på.
Kom nu medlemmer og bestyrelse👍😉
Jesper Andersen
Bo Ravn
Indlæg: 303
Tilmeldt: 30 jun 2020, 11:45

Re: Log-in problemer

Indlæg af Bo Ravn »

Hej Jesper

jeg sikrer mig lige at Flemming bliver klar over problemet igen. Det er jo ham der har kontakten til Zakobo herom. Det er vigtigt at alle der har logon problemer henvender sig til ham, så han både kan få et overblik og være med til at løse problemet.

Men du har desværre ret, det er også mit indtryk at flere igen har logon problemer; det er ikke godt nok hvis det er systemfejl.
Venlig hilsen
Bo Ravn
formand
Flemming Christophersen

Re: Log-in problemer

Indlæg af Flemming Christophersen »

Såfremt man høre om folk der problemer med at komme på Forum, så kan man bede dem kontakte mig på flemmingchristophersen@gmail.com. Mine kontaktdata fremgår også på hjemmesiden under webudvalg. Vi vil så i løbet af maksimalt en uge tage fat på sagen. Vi tager fat i alle henvendelser som kommer til webudvalget, så husk at henvise dem hertil såfremt i oplever at et andet medlem kommer til jer med problemer med at logge på.
RonnySonne
Indlæg: 676
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: Log-in problemer

Indlæg af RonnySonne »

Hørte på turen idag at flere havde oplevet login problemer på forum idag.
Incl mig selv.
Der er sket en ændring hvor forum husker vores login, måske det er her fejlen er opstået.
Jeg har selv kunnet få adgang ved at bruge Edge browseren. Måske det også virker for Jer andre at skifte browser.

Ronny
Jon Gaarsmand
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29 jun 2020, 15:47

Re: Log-in problemer

Indlæg af Jon Gaarsmand »

Jeg skrev til Martin fra Zakobo i dag, da jeg ikke kunne komme på fordi BitDefender firewall blokerede for login, da siden ikke var "sikker". Han har derefter lagt et SSL certifikat på, så man kan logge sikkert på. jeg blev dog nødt til at logge på hjemmesiden og ændre mit password før jeg kunne logge ind. Derefter virkede det.
Så prøv at bruge https://forum.pedaleur.dk og opdater password på hjemmesiden og se om ikke I så kan komme på forum.
Knud Pedersen
Indlæg: 591
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:07
Geografisk sted: Odense SV

Re: Log-in problemer

Indlæg af Knud Pedersen »

To gange inden for den sidste uge har jeg ikke kunne komme på forum via min Android mobil, men godt fra en computer (Edge). Løsningen for mig har været at gå til indstillinger i Chrome, Sikkerhed og privat liv, og Ryd browser data. Jeg prøvede også inkognito mode, som virkede.
Allan Friis Madsen
Indlæg: 170
Tilmeldt: 05 jul 2020, 17:49

Re: Log-in problemer

Indlæg af Allan Friis Madsen »

Så fik jeg det endelig til at virke igen efter at have ændret kodeord til først hjemmesiden og herefter til forum.
Besvar