Førstehjælpskursus - du kan nå det endnu
Klubben tilbyder nu certificerede førstehjælpskurser med fokus på både førstehjælp og hjertelungeredning (HLR). Kurserne udbydes i samarbejde med ”Du Kan Hjælpe ApS”, som er godkendt af Dansk Førstehjælpsråd. Der er søgt tilskud hos TrygFonden, så kurserne vil være uden deltagerbetaling for klubbens medlemmer.
Kursets indhold:
Certificeret førstehjælpskursus
Fokus på praktisk førstehjælp og HLR
Udstedelse af bevis fra Dansk Førstehjælpsråd
Hold 2:
1 lektion á 8 timer
Lørdag d. 14. marts 2026, kl. 09:00–17:00
Tilmeld under EVENT efter login
Førstehjælpskursus 14. marts - LEDIGE PLADSER
-
Charles Mejner Thorarinsson
- Allan Herskind
Re: Førstehjælpskursus 14. marts
Kære alle,
Jeg var, sammen med 11 andre fra klubben, til et rigtig fint førstehjælpskursus i lørdags.
Det varede fra kl. 9 til kl 17, så vi nåede rigtig langt omkring med meget teori og heldigvis også mange praktiske øvelser.
Lærdommen kan jo bruges i alle situationer, ikke kun på cykelturene, så jeg synes det er godt givet ud.
Tak til klubben for arrangementet, og tak for hyggeligt samvær til I andre, det er helt rart for mig at se jer igen, når jeg nu ikke cykler med jer for tiden
(Det kommer snart igen)
Jeg var, sammen med 11 andre fra klubben, til et rigtig fint førstehjælpskursus i lørdags.
Det varede fra kl. 9 til kl 17, så vi nåede rigtig langt omkring med meget teori og heldigvis også mange praktiske øvelser.
Lærdommen kan jo bruges i alle situationer, ikke kun på cykelturene, så jeg synes det er godt givet ud.
Tak til klubben for arrangementet, og tak for hyggeligt samvær til I andre, det er helt rart for mig at se jer igen, når jeg nu ikke cykler med jer for tiden
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind