Søndag 23/1, kl. 9.00

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Frederik L Hansen
Indlæg: 92
Tilmeldt: 16 nov 2021, 15:32

Re: Søndag 23/1, kl. 9.00

Indlæg af Frederik L Hansen »

Kommer
Lars Rousing
Indlæg: 256
Tilmeldt: 02 jul 2020, 05:12

Re: Søndag 23/1, kl. 9.00

Indlæg af Lars Rousing »

Kommer
Søren Dahl Mortensen
Indlæg: 329
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:41

Re: Søndag 23/1, kl. 9.00

Indlæg af Søren Dahl Mortensen »

Har fået en bagkant så tager m jan på mtb
Michael Kjærskov
Indlæg: 400
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Søndag 23/1, kl. 9.00

Indlæg af Michael Kjærskov »

4, skriver og staver det lige en gang til, 4= F-I-R-E

Dette var antallet af punkteringer gruppen på 15 søndagsklare Pedaleurs havde i dag,- og som jeg ene mand alle havde “fornøjelsen” af at stå for 🤮.

En afsluttende siver på forhjulet lige inden Militærbakken, som kunne pumpes hjem, og på bagdækket en siver, et snake-bite og en ordentlig flinte-pløk der var gået gennem dækindlægget - for ja jeg havde nemlig indlæg i både for og bag.
Alt dette på en dæktype jeg de sidste 2 vintersæsoner IKKE har haft så meget som én defekt på, og som er blevet skamrost af anmeldere og bliver brugt som et hurtigt sommer-gravel-dæk pga. dets punkteringsresistens 😳 MIN BARE R..

Tænker at jeg er klar på at prøve en ny dæktype, så “Hit me” hvis I har nogle gode forslag - jeg kan lige så godt få det overstået 🤣🤣🤣

…. MEN bortset fra det synes jeg faktisk at det var en fornøjelig tur, hvor vi fik kørt lige nøjagtig det jeg gerne ville, og hvor vi kom i nogle kroge af øen vi ikke gør så tit.

Tusind tak for turen og tålmodigheden til alle mand…😀
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Johnny Sørensen
Indlæg: 300
Tilmeldt: 27 aug 2020, 12:42

Re: Søndag 23/1, kl. 9.00

Indlæg af Johnny Sørensen »

Hej Michael
Også tak for en dejlig tur, lidt hårdt syntes jeg, men godt du/i fik mig med hele vejen rundt, dine defekter gjorde at jeg lige fik pusten og igen kunne køre med.

Mht. Forslag af dæk anbefale jeg Specialized All Condition Armadillo Elite, de har tjent mange ture uden at skuffe, kan køres uden indlæg.

Forsat god søndag til alle
Johnny Kok

Motion er noget for alle, Ses vi derude? 8-)
Hans Chr. Hansen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 30 jun 2020, 17:25

Re: Søndag 23/1, kl. 9.00

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

Det var da træls med alle de punkteringer. Jeg ruller på dette dæk i år. Synes, der er meget fin balance ml. beskyttelse og rullemodstand. Jeg har endnu min første punktering til gode efter +1.000 km i gedigent møgføre.

https://www.designcykler.dk/shop/bontra ... tChanged=1
Jesper Andersen
Indlæg: 797
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: Søndag 23/1, kl. 9.00

Indlæg af Jesper Andersen »

Jeg kører på samme dæk. Har brugt dem de sidste 3 sæsoner. Ruller godt og ikke for tunge👍
Tak for turen. Dejligt med et par ordentlige ben igen😉
Johnny Sørensen skrev: 23 jan 2022, 16:06 Hej Michael
Også tak for en dejlig tur, lidt hårdt syntes jeg, men godt du/i fik mig med hele vejen rundt, dine defekter gjorde at jeg lige fik pusten og igen kunne køre med.

Mht. Forslag af dæk anbefale jeg Specialized All Condition Armadillo Elite, de har tjent mange ture uden at skuffe, kan køres uden indlæg.

Forsat god søndag til alle
Jesper Andersen
Besvar