Søndag 19.01 kl 9.00

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Besvar
Johnny Sørensen
Indlæg: 14
Tilmeldt: 11 jul 2020, 23:53

Søndag 19.01 kl 9.00

Indlæg af Johnny Sørensen »

Hej alle der ikke skal med 1,5 gruppen i sporet, Jeg forslår en tur til Ringe, hvor vi møder naturstien Ringe - Korinth en strækning på 16km. som i 100 år var jernbane helt til Faaborg
Retur fra Korinth køre vi ad stien til Højrup hvor vi drejer fra mod Hillerslev Gunner er ved at finde nogle stier/ grusveje hjem til Odense. Så kom på din mtb / gravel og få en god oplevelse i forhåbentligt dejligt vejr. Det bliver en tur på godt 4 timer+ Håber på din deltagelse.
Jan Hald Kjeldsen
Indlæg: 6
Tilmeldt: 29 jun 2020, 21:11

Re: Søndag 19.01 kl 9.00

Indlæg af Jan Hald Kjeldsen »

Jeg skal da med tur :D
Johnny Sørensen
Indlæg: 14
Tilmeldt: 11 jul 2020, 23:53

Re: Søndag 19.01 kl 9.00

Indlæg af Johnny Sørensen »

Dejlig søndagstur, tak til Jan og Gunner for en fin tur på den gamle jernbane strækning Ringe - Korinth, det blev til godt 70km i det smukke vejr. Rart lige at prøve noget andet end de sædvanlige ruter og kendte stier.
Gunner Andersen
Indlæg: 239
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:23

Re: Søndag 19.01 kl 9.00

Indlæg af Gunner Andersen »

Ja, fin tur selvom det var glat til vi nåede Ringe.
Utrolig smuk tur ad den gamle jernbane. Team 128 er gode til at holde hastigheden, hvad kan det dog ikke blive til når de læser nogle flere "dameblade" :D
Hvis jeg ikke kommer foreløbig er det på grund af min Garmin. Jeg fik ordineret 4 dages hvil.
Sådan nogle latterlige folk ved Garmin aner ikke noget om hvordan det er at være gift. :mrgreen:
Tak for en dejlig tur!!
Gunner/Ældste Brumbasse :geek:
Besvar