Italien 2018 Arco

Hvor skal turen gå til i år? Idéer til klubbens cykelrejser i ind - og udland vil blive fremført her.
Brian Skjold Elnegaard
Indlæg: 39
Tilmeldt: 11 jul 2020, 11:05

Italien 2018 Arco

Indlæg af Brian Skjold Elnegaard »

Italien 2018 Arco
Jakob Schwartz Mikkelsen

13.07.2017
18:04
Hej med jer

Efter dialog i bestyrelsen er det blevet besluttet at vi også i 2018 kan lave en klubtur til Italien. Hermed lidt information om turen.

Hotel Everest i Arco www.hoteleverestarco.it

Afgang fra Danmark fredag den 13. april, med afrejse igen fredag den 20/4. Så få allerede nu sat et kryds i kalenderen.

Nærmere information følger når sommerferien er overstået.

God sommer til jer alle

Leif Svarer

15.07.2017
21:54
Er klar som altid, og med bil.

Det ser godt ud. :-)

Lars Rousing

16.07.2017
06:33
Jeg er med. Kanon Jacob
Allan Herskind

16.07.2017
09:36
Kanon Jacob.
En tur kunne jo se sådan ud:

https://ridewithgps.com/routes/23174430


Claus Mogensen

17.07.2017
10:29
er også klar igen - super du har taget over - det bliver min 11 tur i træk.

Ciao

Claus Mogensen
Gunner Andersen

17.07.2017
20:28
Meget flot Jacob.
Det er et meget fint område, også for cykling, vin m.v.
Vi glæder os!
Ronny Sonne

19.07.2017
01:26
Perfecto...

Var forbi Vini Gamba / Martino i fredags, han håbede vi ville besøge ham igen i 2018 - Det er vel næsten en tradition.
Corte Lenguin fik også et besøg.

Er klar til at trykke på knappen på aktivitetslisten !!!
Allan Herskind

11.09.2017
08:02
Der arbejdes lige p.t. på at få Italiensturen lagt på aktivitetslisten.
Kommer snarest.
I mellemtiden, kan man jo kigge på denne tur og en ny fin stigning, vi kan køre.
Turen er på 119 km og ca. 3.000 højdemeter, så det passer perfekt. :)
En af stigningerne er Passo Daone og kan ses her:
(Ligner lidt Fosse, som mange kender)

http://www.climbbybike.com/climb.asp?qryMountainID=2855

Og turen kan ses her:

https://ridewithgps.com/routes/25083540

_________________
Allan Herskind
Allan Herskind

17.09.2017
20:34
Hej alle,

Her er en nærmere beskrivelse af næste års Italienstur:

Italienstur

og link til aktivitetslisten:

Tilmelding...


Vh

AllanH
Allan Herskind

17.09.2017
21:29
Og et beskedent forslag til kongeetapen:

Kongeetape

AllanH
Michael Kjærskov

18.09.2017
11:51
Citat
Og et beskedent forslag til kongeetapen:

Kongeetape

AllanH
Starten på Kongeetapen ligner umiskendelig min favoritstigning ved Gardasøen, Santa Barbara :-) ... Så er man da varmet op :-0
Allan Herskind

11.10.2017
21:48
Det har du helt ret i Michael, hotellet ligger lige for foden af stigningen!
(Så Ronny tager den sikkert inden morgenmaden!)

Og her er turen den anden vej af Santa Barbara:
Samt nogle af de veje vi kørte på for 2 år siden.

https://ridewithgps.com/routes/25152072

AllanH
Jakob Schwartz Mikkelsen

12.10.2017
18:06
Så er sæsonen ved at være slut, og hvad skal holde træningsmotivationen oppe hen over vinteren.. De dejlige bjerge i Italien på næste års klubtur sydover til Arco. Hvis du har bestemt dig for at tage med, så se at komme til tasterne. Der er pt 2 biler der kan fyldes op, og forhåbentlig kommer der flere til.
Leif Svarer

12.10.2017
19:02
Citat
Så er sæsonen ved at være slut, og hvad skal holde træningsmotivationen oppe hen over vinteren.. De dejlige bjerge i Italien på næste års klubtur sydover til Arco. Hvis du har bestemt dig for at tage med, så se at komme til tasterne. Der er pt 2 biler der kan fyldes op, og forhåbentlig kommer der flere til.
Følgende har reserveret plads i "Transitten" Gunner, Carsten, forventer at Roger sætter sig på den sidste plads, men det kræver selvfølgelig at de også får sig tilmeldt. :-)

Jakob Schwartz Mikkelsen

13.10.2017
07:49
Ja, jeg har også kendskab til kommende deltagere der ikke har tilmeldt sig endnu. Så hvis dem vi kender til nu får tilmeldt sig, skal vi have flere biler med. Men der er lidt svært at rykke for biler når de biler der er tilmeldt ikke officielt er fyldt op endnu.

Få dig tilmeldt hvis du vil med, bilerne fyldes op i den rækkefølge tilmeldingerne kommer ind.
Charles Mejner Thorarinsson

13.10.2017
15:45
Citat
Ja, jeg har også kendskab til kommende deltagere der ikke har tilmeldt sig endnu. Så hvis dem vi kender til nu får tilmeldt sig, skal vi have flere biler med. Men der er lidt svært at rykke for biler når de biler der er tilmeldt ikke officielt er fyldt op endnu.

Få dig tilmeldt hvis du vil med, bilerne fyldes op i den rækkefølge tilmeldingerne kommer ind.
Helt enig....
Min bil rygtes også næsten fyldt

Kom til tasterne, så vi kan blive et stort hold som vi plejer, hvor der er plads til alle, på alle niveauer
Jakob Schwartz Mikkelsen

15.10.2017
11:49
Det hjalp med lidt “støj” på strengen. Der er stadig en del vi ved som vil med på turen der mangler at tilmelde sig, nogle skal lige hjem fra efterårsferien før de kommer på listen osv. Indtil videre er der 3 drivere dvs. Der er 12 mand i alt der kan komme med på turen, indtil flere drivere melder sig på banen.

Jeg har fået spørgsmålet hvornår bilerne kører, og kan meddele at alle biler indtil videre er med afgang fredag.
Lars Rousing

15.10.2017
12:33
Så er jeg tilmeldt.
Lægger straks en ansøgning ind. Mht fru rousings gode nødder :-)
Jakob Schwartz Mikkelsen

15.10.2017
14:26
Super - jeg husker dem fra sidst - DE ER SPRØDE
Claus Mogensen

18.10.2017
09:36
Så er jeg også tilmeldt, det bliver min 11 tur i træk -glæder mig allerede.
Jakob Schwartz Mikkelsen

18.10.2017
15:47
Super Claus....

- med de tilkendegivelser vi allerede har, så står vi i den situation at de 3 biler vi indtil nu har til rådighed er/bliver fyldt op. Vi vil også gerne have en 4. bil fyldt op, men det kræver der kommer en bil mere på banen..... SÅ KOM FRISK

Jakob Schwartz Mikkelsen

30.10.2017
14:11
Så har Klaus Taxa meldt sig på banen med en fredagsafgang. Og turen er ikke på Taxameter takst, men til fast pris. Så nu er der 3 ledige pladser hvis du vil med på denne fantastiske tur...!
Palle Andersen

07.11.2017
22:22
Jeg prøver stængerne af uge 16 og hopper på turen, glæder mig.
Jakob Schwartz Mikkelsen

12.11.2017
12:07
Så er de 4 biler der indtil nu er tilmeldt på turen fyldt op. Så vi står og mangler et par biler mere. Hvis du vil med på turen, og har mulighed for at stille bil til rådighed (den skal kunne medtage i alt 4 personer incl. driveren himself samt 4 cykler), må du meget gerne komme på banen nu ! Da vi stadig har fået tilkendegivelser fra nogle der vil med, men som mangler at få sig tilmeldt. De næste tilmeldinger der kommer står på venteliste indtil der kommer yderligere kørelejlighed !

Bemærk klubben råder over cykelstativer i et begrænset omfang som man kan prøve at lægge billet ind på.

Rart at se der også er nye navne på tilmelmeldingslisten !
Jakob Schwartz Mikkelsen

13.11.2017
22:18
Så kom Jens Ahm Sørensen på banen som driver (tak til ham) så nu har vi igen et par ledige pladser. Vi mangler stadig nogle der kunne tænke sig at lægge bil til turen i 2018 !
Casper Bjerring

14.11.2017
17:36
Så fik jeg også tilmeldt mig.. gennemsnitsalderen blev pludselig meget lavere hehe.. :)
Jakob Schwartz Mikkelsen

14.11.2017
18:27
Super Casper alle biler der er tilmeldt indtil videre er med afgang fredag morgen tidligt og ankomst fredag aften, hvis der bliver en lørdagsbil kommer du med på den, ellers må du holde en ekstra fridag fredag !

Og det bringer mig hen til den evige udfordring, vi mangler stadig biler. De næste der tilmelder sig kommer på venteliste indtil der kommer flere køretøjer på banen !
Casper Bjerring

14.11.2017
21:01
Hej Jakob jeg er med på afgang tidlig fredag morgen jeg vidste bare ikke hvad folk gjorde.. kan du rette det eller skal jeg gøre noget?
Jakob Schwartz Mikkelsen

15.11.2017
15:40
Hej Casper

Du er med fredag som alle andre, du skal ikke foretage dig noget indtil videre...
Casper Bjerring

15.11.2017
21:50
Citat
Hej Casper

Du er med fredag som alle andre, du skal ikke foretage dig noget indtil videre...
Tak Jakob :)
Jakob Schwartz Mikkelsen

28.11.2017
07:04
Citat
Så er de 4 biler der indtil nu er tilmeldt på turen fyldt op. Så vi står og mangler et par biler mere. Hvis du vil med på turen, og har mulighed for at stille bil til rådighed (den skal kunne medtage i alt 4 personer incl. driveren himself samt 4 cykler), må du meget gerne komme på banen nu ! Da vi stadig har fået tilkendegivelser fra nogle der vil med, men som mangler at få sig tilmeldt. De næste tilmeldinger der kommer står på venteliste indtil der kommer yderligere kørelejlighed !

Bemærk klubben råder over cykelstativer i et begrænset omfang som man kan prøve at lægge billet ind på.

Rart at se der også er nye navne på tilmelmeldingslisten !
Nu skriver vi snart 1/12. Bortset fra at vi nu har 5 biler som alle er fyldt op, og 5-6 mand på venteliste incl. dem der har reserveret plads i en bil med navngiven chauffør, problemet her er bare at chaufføren ikke har tilmeldt sig endnu ! Så vi mangler stadig kørelejlighed til dem der står på ventelisten. Fremtidige tilmeldinger kommer stadig på ventelisten, og deltagelse i turen sker efter hvilket tidspunkt man har tilmeldt sig på !!
Jakob Schwartz Mikkelsen

30.11.2017
09:33
Så meldte Claus H. sig på banen som driver - og tak for det. 3 mand fra ventelisten er nu puttet i din bil og har derved sikret sig en tur til Italien - så Claus` bil er hermed fyldt op. Vi mangler stadig en driver for at kunne klare den foreløbige efterspørgsel.
Jakob Schwartz Mikkelsen

30.11.2017
19:32
Så tilmeldte Johnny Arndal sig som driver. Dvs. chauffør manglen indtil videre er afblæst. Alle der er tilmeldt indtil videre er puttet i en bil. Dvs. såfremt man har andre chauffør eller passager ønsker må man selv bytte efterfølgende. Det blander jeg mig ikke i.

Hvis der er nogle der tilmelder sig som driver fra nu af, kræver det at der er nogle Pedaleurs at putte i bilen, og her gælder stadig først til mølle princippet.

Jeg skulle hilse fra Linda (Goethe Travel) og ønske alle en god jul og godt nytår.
Jakob Schwartz Mikkelsen

01.12.2017
07:12
Her er lidt bonus info til vores drivere og andre bilister der skal en tur gennem Østrig i 2018, hvor vignette er påkrævet. Vignetten behøver ikke længere at være fysisk i bilen, men kan nu registreres via bilens nummerplade. Kopier nedenstående link til din webbrowser for nærmere info.


https://fdm.dk/nyheder/2017-11-digital- ... ignId=1822


Mange tak til Mr. Sonne for info !!
Claus Hassing

02.12.2017
13:37
Så er der bestilt vignette det virker f8nt, og Cykelholder er rese4=e4et ved John Junge, så må julen bruges til
At få bygget formen op (kageformen)

God jultil alle
Karsten Keller

03.12.2017
16:20
Så er jeg også tilmeldt så håber jeg der bliver en bil mere....
Så kom lige ud af busken.... :-)

Keller
Jakob Schwartz Mikkelsen

03.12.2017
17:33
Tak for din tilelding Karsten, du tog den sidste ledige plads og er derved sikret en fed tur til Italien. Og Ja, de næste der tilmelder sig kommer på venteliste, indtil der er en ny driver på banen - som Karsten skriver kom så ud af busken drivere !

Jakob
Bjarne Larsen

04.12.2017
20:24
Så har jeg også vovet pelsen, og meldt mig på turen, som alle snakker om.

Så må vi se, om jeg skal cykle frem og tilbage eller der er flere der har lyst til, at give et lift.

Jeg har et gyldigt kørekort og er frisk som chauffør, men kan desværre ikke lægge en vogn i puljen.

mvh. Bjarne




Per Antoni Nielsen

07.12.2017
12:30
Hej Jacob
Må man tage en gæst med ,han er ikke medlem af klubben, og betaler selvfølgelig det fulde beløb ,han kan godt dele værelse
Jakob Schwartz Mikkelsen

07.12.2017
17:38
Hej Per

Vores tur er som udgangspunkt en klubtur og er for klubbens medlemmer, men der er også en kabale der skal gå op i en højere enhed med hensyn til de køretøjer vi skal transporteres i - Her skal bilerne være fyldt op. Vi har pt. 1 gæst i kulissen, som flere af os har kørt med nogle gange der har meldt sig klar som 1. suppleant. Historisk set har vi også før haft enkelte med der ikke har været medlem af klubben, eksempelvis som erstatning ved afbud osv.

Indtil videre skal vi have fundet nogle flere der vil lægge bil til, så alle vore medlemmer der har lyst til at komme med kan deltage. Og mit bedste bud er at vi skal bruge ca. 2-3 biler mere. Jeg har dog en stærk formodning om vi nok skal finde 2 bilerne mere.... de skal bare lige se at få sig meldt til (og så lang tid kan del vel ikke tage). Sidst i januar måned er vi en del klogere.
Per Antoni Nielsen

07.12.2017
18:18
Citat
Hej Per

Vores tur er som udgangspunkt en klubtur og er for klubbens medlemmer, men der er også en kabale der skal gå op i en højere enhed med hensyn til de køretøjer vi skal transporteres i - Her skal bilerne være fyldt op. Vi har pt. 1 gæst i kulissen, som flere af os har kørt med nogle gange der har meldt sig klar som 1. suppleant. Historisk set har vi også før haft enkelte med der ikke har været medlem af klubben, eksempelvis som erstatning ved afbud osv.

Indtil videre skal vi have fundet nogle flere der vil lægge bil til, så alle vore medlemmer der har lyst til at komme med kan deltage. Og mit bedste bud er at vi skal bruge ca. 2-3 biler mere. Jeg har dog en stærk formodning om vi nok skal finde 2 bilerne mere.... de skal bare lige se at få sig meldt til (og så lang tid kan del vel ikke tage). Sidst i januar måned er vi en del klogere.
Hej Jacob
Vi må se hvordan kabalen går op med hensyn til min gæst, og vedr bil skal jeg lige pt køre i Lars Munk' s bil når han for taget sig sammen og tilmelder sig :-) da han flyver derned ,derfor køre jeg i hans bil,han skulle gerne melde sig på banen om ganske kort tid
Jakob Schwartz Mikkelsen

07.12.2017
18:58
Det er også den ene af de biler jeg regner med....! Men nykåret farfar og konens nye køkken der skal stå klar inden jul, kan vel give alle stress her sidst på året...!
Bent Bächler

07.12.2017
22:40
Så har jeg også meldt mig selv og min bil til Italiensturen.
Jakob Schwartz Mikkelsen

07.12.2017
22:51
Super Bent - ja rygterne har jo svirret i et par måneder.....

Der er nu to ledige pladser vi skal have besat - så skynd dig at få dig tilmeldt hvis du vil med klubben en tur til Italien.
Carl Nielsen

08.12.2017
10:47
Så er jeg også tilmeldt 2018-årets Italienstur - Min første:-)

Og jeg er frisk på afgang fredag morgen, hvis min driver også er? Men skal der i så fald bookes ekstra overnatning på hotellet og gøres det i samlet flok?

Jakob Schwartz Mikkelsen

08.12.2017
14:02
Du er nu sikret en plafs i en bil, din chauffør aftaler nærmere med hensyn til alt det praktiske på et senere tidspunkt (februar måneds). Du er som alle andre tilmeldt fredsgsafgang, og dermed automatisk også booket en hotelovernatning fra fredag til fredag. Ingen problemer her.
Jakob Schwartz Mikkelsen

12.12.2017
09:52
Så kom der endnu en bil på banen, så der er nu 4 ledige passager pladser. De sidste 4 pladser er alle fredag til fredag i dobbelt værelse (dvs. der ikke er flere enkeltværelser). Når disse 4 pladser er booket er alle forhåndsreserverede værelser optaget.

Såfremt der kommer flere tilmeldinger end de nævnte 4 vi har plads til, vil deltagelse afhænge af, dels der er en der vil lægge bil til og ikke mindst at der er plads på hotellet....

Da jeg ved der stadig er nogle der gerne vil med på turen, men endnu ikke har fået sig tilmeldt, kan jeg kun sige: SE AT FÅ DIG TILMELDT !!
Jakob Schwartz Mikkelsen

29.12.2017
15:42
Jeg har fået et spørgsmål, om der stadig er ledige pladser på turen til Italien, og ja der er endnu ledige pladser. Så Lange og andre der kunne være i tvivl, bare meld jer til....

Rigtigt godt nytår til alle.
Jakob Schwartz Mikkelsen

02.01.2018
23:04
Så er det blevet den 2/1 2018 og Troels og Jesper Lange har fået sig tilmeldt, hvilket er dejligt. Der er nu kun to ledige pladser tilbage, så hvis du vil med på turen, skal du se at få meldt dig til
Claus Mogensen

23.01.2018
15:19
Er det nu der skal betales restsummen af rejsen til Italien? - beløbet man skal betale, hvis man er i dobbeltværelse med ankomst fredag aften ikke dette 3750 +400 - 1800 = 2350,00?
Michael Kjærskov

23.01.2018
19:54
Citat
Er det nu der skal betales restsummen af rejsen til Italien? - beløbet man skal betale, hvis man er i dobbeltværelse med ankomst fredag aften ikke dette 3750 +400 - 1800 = 2350,00?
Sådan som jeg forstår det af tilmeldingen Claus, vil der blive oprettet en "separat aktivitet" til betaling af restbeløbet til Italiensturen. Så vi må væbne os med tålmodighed lidt endnu :-)....

Jakob Schwartz Mikkelsen

24.01.2018
06:31
Citat
Sådan som jeg forstår det af tilmeldingen Claus, vil der blive oprettet en "separat aktivitet" til betaling af restbeløbet til Italiensturen. Så vi må væbne os med tålmodighed lidt endnu :-)....

Hej med jer

Tilmeldingsfristen kører et par dage endnu. Dvs. Jeg i starten af februar laver en opgørelse over hvad den enkelte skal betale..... der er et par enkelte der ved en fejl har tilmeldt sig enkeltværelse, lørdagsafgang. Så for at spare min og kasseres tid, laver jeg dette ad en omgang.

Derudover kan der sidde nogle nye deltagere, der syntes de savner noget generel info, og her kan jeg oplyse at der selvfølgelig følger mere information...
Jakob Schwartz Mikkelsen

24.01.2018
06:36
Hej Claus

Jo, det er rigtigt forstået !

Dit regnestykke er grundprisen passager (lørdag-fredag) + tillæg fredag/lørdag - rate 1 = rate 2
Jakob Schwartz Mikkelsen

25.01.2018
16:40
Nu er det snart sidste udkald for tilmelding til turen, der er pt. 2 pladser tilbage, hvor den ene er reserveret. Så 1 plads der ikke er sat navn på SKAL NAVNET VÆRE DIT ??

Det ville være super om vi kunne komme afsted med et hold på 36 Pedal Atleter fra det sydlige Odense

Husk tilmeldingerne lukker ned ved januar måneds udgang !
Per Antoni Nielsen

26.01.2018
21:25
Hej Jacob
Min kamerat vil gerne med så hvad skal han betale og jeg går ud fra at han skal bruge samme konto nr som vi bruger
Jakob Schwartz Mikkelsen

28.01.2018
13:24
Så blev turen udsolgt.... 35 Pedaljeurs + Per''s gæst (måske en kommende Pedalatlet hos os). Der udsendes hurtigtst muligt en endelig liste over hvem der skal køre med hvem, samt hvem der skal ligge i ske med hvem. Dem der har ønsket enkeltværelser har alle fået deres ønske opfyldt.

Der udsendes snarest mere praktiske oplysninger til den enkelte deltager !

Der er nogle enkelte der har påtaget sig opgaven med at finde på nogle ruter dernede - Super og tak for det. Vi plejer at dele os op i 3-4 niveau afhængige grupper. Det vil være dejligt såfremt der er nogle der vil påtage sig den vigtige opgave det er være kaptajner for de enkelte grupper. Jeg ved der er mange der skal med på turen der har stor erfaring heri. Jeg ved der vil være nogle ruter der kan COPY pastes, så selve det grove arbejde er gjort i nogle tilfælde.

Vi skal bruge nogle turledere/kaptajner til henholdsvis Racerrøvs-, Turbomotion-, Supermotion- og Motionsniveau - jeg har ikke helt styr på farverne på stuerne. Meld lige ind dem der er/vil på banen, så vi kan få et overblik hvilke grupper der mangler....!
Jakob Schwartz Mikkelsen

30.01.2018
18:19
Så er der sendt info mail ud til samtlige deltagere på årets tur til Italien. Har du ikke modtaget en mail, har jeg enten ikke den rigtige mail, eller også har mine tykke fingre har ramt forkert... Du må så lige ulejlige dig med at give mig et praj pr. mail, så sender jeg infobrevet til dig ASAP !
Charles Mejner Thorarinsson

30.01.2018
18:50
Modtaget, flot arbejde

Vi glæder os til årets fede træningstur i bakkerne....

Som Jacob skriver mangler der turleder..... kom til tasterne

Så mangler vi bare at Jacob skaffer tidlig sommer ved Gardasøen
Jakob Schwartz Mikkelsen

01.02.2018
18:06
Tak til Gunner der har påtaget sig rollen som turfinder kaptajn på motionsniveau. Så skal vi vel også have en på banen der kan påtage sig opgaven på supermotionsniveau...!

Vi har tidligere afholdt en info aften, hvor interesserede kunne dukke op og få svar på spørgsmål m.v. angående turen. Jeg ved ikke om der er behov for det ? Ellers havde jeg tænkt mig som alternativ at udsende endnu et fælles nyhedsbrev i starten af april måned... spørgsmål kan naturligvis også stilles her på strengen, og forhåbentlig kommer der nogle kvalificerede svar.. men giv et praj her på strengen, så jeg kan vejre stemningen !

Jeg regner med at sende en liste til kasseren engang i næste uge, og så vil der blive betaling engang medio/ultimo februar måned (gætter jeg på).
Leif Svarer

05.02.2018
23:07
Hej Driver.

I har alle her i dag modtaget følgende mail fra Jakob:

Hej drivere

Jeg har fået en tilbagemelding fra 1/3 af jer, med et bud på hvad tid i regner med at ankomme på hotellet. Jeg skal give hotellet et praj herom af hensyn til aftensmad på hotellet. Hvis i ikke aner det, så kan jeg da sige at de 3 der har besværet sig med at svare, alle forventer at dukke op ca. kl. 20.00….

Har her tilladt mig at svare retur på denne mail fra Jakob.

Kære Driver.

Der er 3 biler der har svaret tilbage, inkl. mig selv, så I 2 andre der har svaret tilbage er denne mail ikke rette på jer.

Til jer der endnu ikke har svaret tilbage, helt ærligt det er sku da ikke i orden.

Jakob gør her et stort stykke arbejde for at få alle ender til at hænge sammen, så se nu at få det gjort så Jakob også kan begynde at se frem til en fed tur til Garda.

Husk på at det at det er medlemmer som Jakob der gør det muligt for at vi andre kan komme på tur.

Stort respekt til Jakob at du har taget opgaven.

Charles Mejner Thorarinsson

11.02.2018
11:31
Er på igennem Tyskland for at tjekke om der er fri bane til fredag uge 15, det er der endnu ....IKKKKKE??
Forsat god ferie??
Allan Herskind

11.02.2018
11:46
Så må du jo se og få ryddet op.............

Per Antoni Nielsen

11.02.2018
13:07
Jeg ved ikke rigtig om det mig der gør noget forkert når jeg vil betale restbeløbet på 2300kr = dobbeltværelse ankomst fredag men der komme en rubrik hvor i der står at man skal vælge rubrik enkeltværelse -( hva" sker der -)
Allan Herskind

11.02.2018
20:01
Nu virker det.
En eller anden havde gjort alle 3 felter obligatoriske. Og havde ikke råd til at teste alle 3 inden det gik i luften.
Beklager, og dejligt der er nogen der er ivrige og bemærker det der bliver lavet.

Vi ses, og skriv lige igen, hvis det opstår et andet problem.......

AllanH
Per Antoni Nielsen

11.02.2018
21:38
Åååååååå Gudskelov troede det var mig der var ved at blive skør :-)
Per Antoni Nielsen

11.02.2018
21:50
Hej Allan
Den er stadig gal ,jeg kan ikke få lov til at betale med visa Dankort :-(
Allan Herskind

12.02.2018
08:49
Nå. Sikke noget skrammel.
Jeg får kigget på det igen.
Beklager ulejligheden..

Thomas Nonved

12.02.2018
12:06
Citat
Nå. Sikke noget skrammel.
Jeg får kigget på det igen.
Beklager ulejligheden..

Hej er det ikke lidt ærgerligt at vi ikke mødes til et par hyggelige timer og snakker om den kommende tur? Det er da også nogen nye deltager som ikke har været med før.

Mvh. Kongen
Per Antoni Nielsen

12.02.2018
12:33
Citat
Hej er det ikke lidt ærgerligt at vi ikke mødes til et par hyggelige timer og snakker om den kommende tur? Det er da også nogen nye deltager som ikke har været med før.

Mvh. Kongen
Rigtig Lilleprins
Der er en del nye medlemmer som nok gerne vil vide noget om vores fede tur
Carl Nielsen

12.02.2018
14:43
Jeg er ny og deltager meget gerne i et infomøde hvis det bliver afholdt :-)
Jakob Schwartz Mikkelsen

12.02.2018
15:17
Det lader til der er flere end Gunner der ønsker en info aften. Derfor vil der blive oprettet en aktivitet om info aften, så sæt allerede nu kryds i din kalender ved den 14/3 kl. 18:30, hvis du har tænkt dig at deltage. Info aftenen bliver afholdt i mødelokalet hos BD/Øland Klokkestøbervej 4 - 5230 Odense M. Så hold et vågent øje med aktivitetslisten !
Jakob Schwartz Mikkelsen
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Italien 2018 Arco

Indlæg af Jakob Schwartz Mikkelsen »

Så er det ved at være tide at få betalt restbeløbet for turen, sidste frist er på mandag d. 5/3. Det snyder lidt på aktivitetslisten, der er kun 10 mand der mangler at slippe skallerne, så fortvivl ej hvis dit navn ikke fremgår af listen og du har betalt det fulde beløb (for så er du sikkert driver).
Jakob Schwartz Mikkelsen
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Italien 2018 Arco

Indlæg af Jakob Schwartz Mikkelsen »

Nu har alle mand betalt restbeløbet, og det til tiden :D Så kommer det næste spørgsmål, jeg vil lige høre om der er interesse for at bestille vin ved Vincantine Gamba.

Hvis der er bestillinger nok, så kører Gamba gerne op til hotellet i Arco med de ædle dråber. Hvis der er interesse, så vil jeg gerne stå for bestillingen, for hver især. Jeg vil i så fald bede om et samlet tilbud på hele dynen. Først derefter vil i blive bedt om at overføre penge på Mobilpay til mig. Derefter vil jeg betale samlet for os alle.

Send en mail såfremt, du vil have en prisliste/bestillingsliste !

Smag og behag er selvfølgelig forskellig, men det plejer at være særdeles god vin der kommer fra deres marker... :!:

PS Inden du bestiller 14 kasser vin, skal du rådføre dig med din driver om hvor meget der er plads til, at hver enkelt passager kan tage med hjem. Der plejer at være plads til 1-2 kasser (6 fl.) pr. mand i sådan en gennemsnitlig bil på DK plader, men tjek det lige ud først.
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 946
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Italien 2018 Arco

Indlæg af Allan Herskind »

Det ligner noget!
Vedhæftede filer
Italien.PNG
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Jakob Schwartz Mikkelsen
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Italien 2018 Arco

Indlæg af Jakob Schwartz Mikkelsen »

Husk deadline for bestilling af Gamba vin er på lørdag :!:
Senest rettet af Jakob Schwartz Mikkelsen 29 mar 2018, 21:24, rettet i alt 2 gange.
Jakob Schwartz Mikkelsen
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Italien 2018 Arco

Indlæg af Jakob Schwartz Mikkelsen »

Husk deadline for bestilling af Gamba vin er på lørdag :!:

Og så lige en vejrprognose, temperaturen er da fint stigende, lad os håbe det fortsætter og at nedbøren stopper !
6C5F5369-CCAE-4F86-86FE-BA4DBACCDEAE.png
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 946
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Italien 2018 Arco

Indlæg af Allan Herskind »

Ja, Jakob,
Det begynder at ligne noget dernede.
Og da lockout og strejke er udsat, kan alle komme med :)
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Jakob Schwartz Mikkelsen
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Italien 2018 Arco

Indlæg af Jakob Schwartz Mikkelsen »

For at gøre indcheckningen hurtigere og nemmere, har hotellet bedt om en navneliste med jeres fødsesldato og årstal. Venligst send disse oplysninger til jeres driver ASAP !!

Tak for selvhjælpen
Jakob Schwartz Mikkelsen
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Italien 2018 Arco

Indlæg af Jakob Schwartz Mikkelsen »

Da formanden åbenbart plejer at sende føsdas kort til alle medlemmer af klubben bortset fra undertegnede, så har jeg fået de ønskede oplysninger af ham :P

Og se lige her........ :D
0E4FCA5C-7DBC-489E-AB12-10EF4F60E645.png
Charles Mejner Thorarinsson
Indlæg: 239
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:42

Re: Italien 2018 Arco

Indlæg af Charles Mejner Thorarinsson »

Du må sgu ha ledt længe efter den App🤔🤔🤔
Den er ikke enige med de andre😉 men lad os gå med den👍☀️
Besvar