RR 25.4

Indlæg fra gruppen, hvor der køres og trænes med henblik på cykelløbsrace, så man vil være i stand til at begå sig i den allerforreste gruppe i motionsløb.
Jesper Andersen
Indlæg: 799
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: RR 25.4

Indlæg af Jesper Andersen »

Flot kørt i dag. Håber du kom godt hjem Jonas.
Steinbjørn var brølstærk da han også måtte overvinde modstanden fra en defekt krank.
Jeg kommer ikke hele næste uge da jeg er i Spanien (uden cykel :roll: ). Holder øje med forum så jeg kan sikre mig at i får givet gas :twisted:
Jesper Andersen
Jonas Bendixen

Re: RR 25.4

Indlæg af Jonas Bendixen »

Jeg kom fint hjem, der var lidt fart i benene, men slet ingen acceralation... :o Mon ikke jeg kommer igen når Italien er ude af kroppen igen. :)

Tak for en fin tur i fantastisk forårs vejr!
Hans Chr. Hansen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 30 jun 2020, 17:25

Re: RR 25.4

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

Ja, tak for dejlig tur - selvom der var nogle åndssvage bakker undervejs. Jonas førte så stærkt, at jeg ikke kunne sidde ved siden af ham ud af byen, så det var et spektakulært sammenbrud. Det ser man KUN hos de allerstørste ryttere :-)

Ja, jeg vandt Fangelskiltet, men også kun, fordi jeg kun havde vind på snuden de sidste 200m og i øvrigt havde gemt den spurt hele turen. Sådan må det være, når man er en fed, gammel has-been :P

Vi kørte et fint rulleskift ned til Korinth. Men det var vist ikke alle, der var lige tilfredse. Måske vi kan dele over i sådanne situationer, så dem, der gerne vil have flow, kører sammen, og dem der bare gerne vil brænde den max af kører i en anden gruppe? På den måde bliver alle tilgodeset.

Jeg stemmer for 'Pedaleur Race' :-)
Martin Dursun
Indlæg: 1
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: RR 25.4

Indlæg af Martin Dursun »

Tak for turen i går. 8-)

Jeg snuppede lige et par billeder af fronten imens vi kørte mod solnedgangen i går aftes:
Vedhæftede filer
IMG_20190425_193310.jpg
Besvar