Stjernetramp 120 km

Her lægges cykelløb fra ind og udland, som ikke er tilskudsberettiget. Du kan også reklamere for et arrangement, du kender til. Man kan også skrive kommentarer til de forskellige løb.
Besvar
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 928
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Stjernetramp 120 km

Indlæg af Allan Herskind »

Så blev de 120 km barberet.
Sikke dog et vejr at køre i idag. Så kan alting jo lade sig gøre.
Knud, Flemming og undertegnede aftalte at følges ad rundt. Vi havde alle 3 de formål at komme sikkert rundt, og bruge turen som træning til Italien.
Begge dele lykkedes til fulde.
Vi startede sammen med de fleste øvrige Pedaleurer i startgruppe 3.
Der blev som vanligt givet godt med gas fra starten, men vi hængte alle 3 på de første 10 km. Her fik Knud en punktering, så var de andre ligesom væk.
Godt vi var 3 mand, så kunne vi jo hjælpes ad.
Efter yderligere et stykke tid, samlede vi Allan Madsen op. Han havde også en punktering, og så var vi 4.
Det var dog meget begrænset hvor mange vi mødte på vores videre færd, men det var fint nok. Så kunne vi jo selv bestemme farten :D .
Med Allan M som det stærkeste trækdyr, kom vi fint afsted, og det var kun de sidste ca. 15 km det begyndte at knibe lidt. Men hvad sker der så: Knud punktere igen, så vi kunne få en pause mere. Det var dog kun mig der blev tilbage, da vi var meget tæt på mål.

Tak for turen alle 3, og det blev en rigtig god tur. Nu er der kun tirsdagsturen tilbage for mit vedkommende, inden afgangen til Syden.

Jeg har ikke kigget på resultater, men mon ikke det er gået godt!
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Besvar