Tur søndag d. 10 marts kl. 9.00

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 516
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Tur søndag d. 10 marts kl. 9.00

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Over 20 mand ved planken, så der blev delt i to grupper.

Ca. 12 mand fulgte Claus M nedover med Bjerget, Håstrup bakken osv.

Det lignede en alm. bakketur i klubben, men ikke alt var som det plejer :shock:

Da vi ramte bakkerne viste det sig at Knud havde brugt vinteren på at tabe sig og var ikke bare blevet bedre, men decideret flyvende og kom vel i top tre på alle syv bakker.

Det bliver hårdt at køre Super i den nye sæson :shock:
Knud Pedersen
Indlæg: 612
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:07
Geografisk sted: Odense SV

Re: Tur søndag d. 10 marts kl. 9.00

Indlæg af Knud Pedersen »

Tak for turen Claus - bakker - sol - godt selskab - mere kan vi vist ikke forlange her i marts.
Ca 90 km blev til.
Årets første tur med jer og det var jo en ren fornøjelse :)
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 921
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Tur søndag d. 10 marts kl. 9.00

Indlæg af Allan Herskind »

Ni havde meldt deres ankomst på planken her til morgen.
Der kom lidt flere, så vi delte op i 2 grupper fra start.
11 tog med på den tur jeg havde taget med, og som vi så ikke kom til at køre alligevel :)
Det blev en lidt blandet tur med ca 800 hdm og ca. 100 km. På både små og store veje og med både rolig og ikke rolig kørsel. Desværre havde vi 3 punkteringer, jeg tog selv de 2, så tiden blev lidt længere end forventet.
Men....vejret var dejligt og vejene næsten helt tørret op. Bevares, der var lidt vind og der lå lidt grene rundt omkring, men det blev en rigtig fin tur og for mit vedkommende med en intensitet der var som jeg kom efter.
Tak til alle for turen og vi ses.

(Der varsles vand på tirsdag, så måske der bliver plads til lidt restitution)
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Tur søndag d. 10 marts kl. 9.00

Indlæg af Alan Askvig »

Meget fin tur i formandens gruppe, sådan en rigtig “vaskebræt” rute hvor det går op og ned hele tiden.
Rigtigt godt træningsterræn, men også super hårdt, og hvor intervallerne kommer helt automatisk👍👍

Tak for turen alle mand
Claus Mogensen
Indlæg: 209
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Tur søndag d. 10 marts kl. 9.00

Indlæg af Claus Mogensen »

Ja vi var mange ved planken idag, så vi delte i to grupper, håber din gruppe Allan fik samlet Jesper A. op ved Søparken.
A star is Born hedder en film og det passer meget godt på din præstation i dag Knud, jeg tror ikke jeg genere dig Knud, men nogen bjerg rytter har du aldrig været, kører stærkt ud af lige vej det var favorit terrænet, men nu gælder det også bakker STÆRKT KNUD.

Vi var 13 stk. men mistede lidt folk undervejs, Jesper punkterede i Allested og der var kommet en stor revne i dækket, så du kørte hjem - ved Jordløse kørte Bo og Halvard hjem og på vej hjem fra bakkerne ved Faaborg kørte Johnny hjem, så 9 stk fyldte ruten hele vejen.

Vi fik en punktering mere, det var dog ikke os tre på sommercyklen som blev ramt.

Det blev til 800 højdemeter og 95 km. - det er dejligt at være turleder når alle i gruppen er positive og bidrager hver især med det man kan.

Det vil være super, hvis alle vil give besked om de kommer til planken, så der på forhånd vides om der skal deles i flere grupper.

Claus Mogensen
Claus V Nielsen (mureren)
Indlæg: 212
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:01

Re: Tur søndag d. 10 marts kl. 9.00

Indlæg af Claus V Nielsen (mureren) »

Tak for en super tur i dag. 👍😀 Claus.

Puha alle de bakker. Sådan Knud. Godt køret.

Nu er det badminton Kom så Victor.

Mureren. 🚴😎
Jan Tilman Nielsen
Indlæg: 10
Tilmeldt: 30 jun 2020, 22:24

Re: Tur søndag d. 10 marts kl. 9.00

Indlæg af Jan Tilman Nielsen »

Ja tak for en super tur.... :D
Hans Chr. Hansen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 30 jun 2020, 17:25

Re: Tur søndag d. 10 marts kl. 9.00

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

Dejlig tur med "formands-gruppen" (man snobber jo lidt opad, når lejlighed byder :P ). Perfekt rute sydvestover, hvor vi bør komme oftere! Jeg stod af i Andebølle og trillede roligt hjem, men fik alligevel +90. Rigeligt til mig på en superfin formiddag 🙂.
Michael Kjærskov
Indlæg: 402
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Tur søndag d. 10 marts kl. 9.00

Indlæg af Michael Kjærskov »

Enig med beretningerne fra Herskinds gruppe.

Området V/SV for O'ense er fantastisk at køre i især i forårsmånederne, da landmændenes afgrøder endnu ikke skaber dårlige oversigtsforhold på de til tider smalle veje.
"Vaskebræt-kørsel" er det helt rigtige ord Askvig, intervallerne kommer i naturlige og naturskønne byger, og det blæser ofte en pelikan derude vestpå i februar-marts-april måned (læs: Perfekt træning til Italy)
Jeg melder gerne ind med en tur eller to i de kommende måneder, hvis folk har lyst, da det er en del af øen jeg ofte kommer... og lur mig om en af dem ikke er en TEMA-Tour ;)

Nu er kroppen også godt brugt. Hjemme ventede datteren nemlig, som var lovet en tur til klinikken, hvor den stod på 1 1/2 times styrke/core-træning... Yeps hvor åndssvag har man lov at være, MEN man skal holde hvad man lover 8-)

Afventer også vejrsituationen i næste uge, men restitution tirsdag lyder da som en god idé Allan :D
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Besvar