Ny 60+ gruppe?

Alt det som ikke kan placeres i andre grupper.
Knud Pedersen
Indlæg: 616
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:07
Geografisk sted: Odense SV

Re: Ny 60+ gruppe?

Indlæg af Knud Pedersen »

Jeg vil opfordre 60+’erne til at prøve med supermotion. Vi venter altid på sidste mand – som regel mig selv 😊 – og det er ikke meningen, at man skal ”saves midt over”. Min erfaring er også, at mange af ulykkerne sker, når vi har været for hårdt presset i for lang tid.
Jeg tilrettelægger træningen på én måde, andre på en anden måde, men der er ikke noget, der er hugget i granit, så kom med input, og evt. selv tage nogle af træningsaftenerne, så vi får større variation.
Gunner Andersen
Indlæg: 249
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:23

Re: Ny 60+ gruppe?

Indlæg af Gunner Andersen »

Nu har jeg igen læst de gode indlæg med meninger om en +60 gruppe.
Som jeg læser det, og desuden hørte debatten på generalforsamlingen, er der behov for at kunne byde ind med klubture for eksempel hverdags formiddage. Det er forståeligt, og noget man ser i de andre fynske klubber. Jeg tror dog det er forkert at kalde gruppen "+60" .
Måske overskriften i stedet kan være "Anarki". (Jeg tror Albani har eneret på navnet "Anarkist"?). Navnet symboliserer, at der kan bydes ind med ture uden for de aftale træningstidspunkter. Alle er velkomne, men som for alle ture skal man finde ud af niveauet. Alle skal have noget ud af turen.
Måske vil det vise sig, at gruppen er mest aktuel i vinterhalvåret.
Oprettelsen af denne gruppe skal følges nøje, af bestyrelsen og på generalforsamlinger. En anden cykelklub jeg er medlem af har desværre hårde debatter om, at formiddagsture medfører for få deltagere til aftenturene. Derfor kan der ikke startes så mange hold om aftenen til at dække behovet.
Gunner/Ældste Brumbasse :geek:
Besvar