Lørdag 22. december kl. 9.00

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Besvar
Michael Kjærskov
Indlæg: 402
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Lørdag 22. december kl. 9.00

Indlæg af Michael Kjærskov »

Har en naiv tro på at det vil være regnet af, og at der er tørvejr i morgen kl. 9.00 og ca. 3-4 timer frem, sådan som det regner p.t.
Alan A. skrev om en weekend tur med lidt bakker i Mørkemandstråden, så hvad med at tage en tur til Nordfyn, nu når vinden ser ud til at komme fra den kant, og se om vi kan stampe nogle stigningsprocenter op på vores vej rundt :D
Turen vil blive kørt efter samme stramme ”udholdenheds-koncept” som sidste weekend. Dvs. fokus på Z1-Z2, men hvor der vil blive givet mulighed for at give gazzz på bakkerne, - for de som skulle have disse lyster.
Så intet væddeløb i morgen…. Kun hyggeligt selskab og mulighed for at få ønsket hinanden en glædelig jul 8-)
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Claus V Nielsen (mureren)
Indlæg: 212
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:01

Re: Lørdag 22. december kl. 9.00

Indlæg af Claus V Nielsen (mureren) »

Øv øv Michael. Kan ikke der jeg har ondt i mim ryg. 😔😔

Men alle der kommer i morgen må ha en

God jul. 🌲👍⛄️

Mureren. 😔
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Lørdag 22. december kl. 9.00

Indlæg af Alan Askvig »

Kommer hvis det ikke står ned i stænger, som man siger ;-)
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 516
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Lørdag 22. december kl. 9.00

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Ikke umuligt at jeg kommer :?:
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Lørdag 22. december kl. 9.00

Indlæg af Alan Askvig »

Beklager, men jeg må melde fra - og ikke pga.vejret😃
God tur til jer der kommer afsted.
Michael Kjærskov
Indlæg: 402
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Lørdag 22. december kl. 9.00

Indlæg af Michael Kjærskov »

Det blev HC og undertegnede der viste klublogoet frem i dag (HC = Happy Christmas? :lol: )

85 km blev det til for mit vedkommende i super godt selskab, perfekt vintertempo, tørvejr hele vejen rundt og i dagslys :D :D :D
Nu ryger vinterlågen i stalden de næste dage, da Jylland kalder :) Landet hvor den brune sovs flyder i rigelige mængder (lavet på fløde naturligvis) og hvor der helt klart er noget i vejen med en, hvis ikke man ikke også tager 3. gang...
Glædelig jul til alle Pedaleurs, og ses i efterjuledagene til en afterburner på ren andefedt, grillstegt grisehud og hjemmebragt Amarone.
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Hans Chr. Hansen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 30 jun 2020, 17:25

Re: Lørdag 22. december kl. 9.00

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

Tak for en meget fin og hyggelig tur, Michael. Der var ikke mere end 70 k i mig, og du var heldigvis en meget hensynsfuld følgesvend :) God tur til Jylland og glædelig jul ;)
Besvar