Cykelbanen, 22/11, kl. 17.30

Fra det vilde liv på banen.
Besvar
Michael Kjærskov
Indlæg: 402
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Cykelbanen, 22/11, kl. 17.30

Indlæg af Michael Kjærskov »

Torsdagens grundtræning og sparsomme intervaller bliver for mit vedkommende kørt i vindstille forhold, uden bakker og i ca. 14-15 graders varme :D

(Har lovet Claus Murer at se banen efter og feje i svingene, så alt er klart til på søndag :lol: )

God tur til alle de som tager en torsdagstur med VINTER-træning ;)
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Michael Kjærskov
Indlæg: 402
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Cykelbanen, 22/11, kl. 17.30

Indlæg af Michael Kjærskov »

Så blev svingene fejet :D og banen er mere end klar til at tage imod os på søndag.

Dagens træning stod udover kendte intervalvarianter og fartlege også på en ny disciplin for mit vedkommende “Nyborg-streg”. U-ha, u-ha for en grim en :shock: Gad vide om der er gensyn med den øvelse søndag ;)

Dagen bød også på et sjovt gensyn med Svend fra Herning, som Allan H., Bent B. og undertegnede fulgtes med til Marmotten for et par år siden (Det år det var RIGTIG, RIGTIG varmt). Hyggelig fyr på knap 70 år, der nu kører rundt med VM striber på ærmerne, da han åbenbart “havde vundet et løb i hans aldersgruppe, der berettigede ham til at gøre det”, som han sagde på beskeden vestjysk :D Og så skulle han til Dubai i den kommende weekend, for at køre et par løb, fortalte han. F...... sejt i den alder, og jeg skulle hilse at sige at ballerne skulle klemmes sammen for at holde hans hjul 8-)

Håber også der blev holdt hjul omkring lufthavnen 8-) Ses søndag
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Jesper Andersen
Indlæg: 799
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: Cykelbanen, 22/11, kl. 17.30

Indlæg af Jesper Andersen »

Så er jeg klar :lol: :
Jb98zSWZA7RhsN3Tbn8Fdqow6UBXX6epBm234tiiNI8-2048x2022.jpg
Jesper Andersen
Besvar