Mørkemand 22.3-sidste tur

Når vejret bliver koldt og mørkt om aftenen starter mørkemandstræningen kl. 18 fra uge 43.
Besvar
Jesper Andersen
Indlæg: 801
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Mørkemand 22.3-sidste tur

Indlæg af Jesper Andersen »

Så er det sidste mørkemandstræning :D . Det bliver dejligt med lidt nye veje og sommertræning.
I morgen ser det ud til det bliver 'varmt' og tørt. Jeg giver derfor frit lejde til at komme på sommerraceren hvis dette ønskes :D .
Jeg giver også frit spil for hvordan man vil køre men hvis man kommer på sommerracer så er det jo som regel samme følelse som når køerne skal på græs første gang :twisted:
Vi ses.
Senest rettet af Gæst 22 mar 2018, 08:59, rettet i alt 1 gang.
Jesper Andersen
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 935
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Mørkemand 22.3-sidste tur

Indlæg af Allan Herskind »

Jeg kommer.
På vinter lågen.
Og kører intervaller.

Jeg synes dem vi kørte i går var rigtig gode, så dem har jeg tænkt mig at gentage.
Altså: 3 x 3(4+2) ved ca. 85-90% af? (Jeg kører i forhold til FTHR)
Det passer lige med 3 omgange.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Casper Bjerring
Indlæg: 244
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Mørkemand 22.3-sidste tur

Indlæg af Casper Bjerring »

Jeg kommer. cykelvalg er ukendt på nuværende tidspunkt
Bjarne Larsen
Indlæg: 324
Tilmeldt: 30 jun 2020, 10:17

Re: Mørkemand 22.3-sidste tur

Indlæg af Bjarne Larsen »

Jeg kommer også for, at sige på forhåbentlig gensyn til den evigt charmerende asfalt i 5270 N👍
Bjarne Larsen
4 seasons
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 935
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Mørkemand 22.3-sidste tur

Indlæg af Allan Herskind »

Og sidste tur i år gik som forventet.
Tur ud - runder med intervaller - tur hjem.
Hvor svært kan det være.

Det var tilmed dejligt vejr, så mørkemandssæsonen blev fint afsluttet.

Vi var dog flere der savnede Askvigs datters flødeboller, men de udeblev desværre. ;) :D

Tak for i år, og det kan jo være vi skal finde på en ny rute til næste sæson. Bare sådan lidt for sjov!

Om vintercyklen bliver stillet helt væk, ved jeg ikke. vejrudsigten siger jo ikke meget forår lige nu :cry: :?
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Bjarne Larsen
Indlæg: 324
Tilmeldt: 30 jun 2020, 10:17

Re: Mørkemand 22.3-sidste tur

Indlæg af Bjarne Larsen »

Tusind tak til alle jer der har stået klar med intervaller og anden træning henover vinteren, det har motiveret mig i mørket og kulden. Det er dejligt når nogen går forrest og strukturerer træningen.

Jeg har deltaget i 19 mørkemandsaftener i denne sæson, som jo blev skudt godt i gang med stegt flæsk og persillesovs på Fangel kro, skulle vi også have sluttet med sådan en omgang :D

Jeg har på de 19 aftener trillet ca. 1036 km og ca. 4750 hdm. Det har til tider været meget koldt og vådt, men der har dog også været tørre dage, ikke mindst de sidste to, med flotte aftenhimler. Jeg tror min kulderekord er ca. - 8 grader, og nogen har oplevet pludseligt opstået glatte veje. Jeg har kendskab til et uheld, som vist mest skyldtes dårlig asfalt. Alt i alt er sikkerheden i top, og det er tydeligt, at rutinen skinner igennem når der bliver givet kommandoer, det er dejligt og trygt.

KOM NU forår, vi trænger. :roll: :?:

vh. Bjarne.
Bjarne Larsen
4 seasons
Jesper Andersen
Indlæg: 801
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: Mørkemand 22.3-sidste tur

Indlæg af Jesper Andersen »

Så blev sidste tur kørt og det på sommerraceren :D . Som der blev skrevet manglede vi desværre forplejningen fra familien Askvig :oops:
Det gik alligevel. Vi var nogle stykker som kørte runderne uden fastlagte intervaller men med god fart på. Derefter hjem over Ravnebjerg.
Det har været en fin vintersæson og med god deltagelse. Der er fint fremmøde både dem der køre de fastlagte intervaller og så dem som 'kører noget andet'. Alle får noget ud af det.
Når jeg taler med folk fra andre klubber så er det extraordinært at vi er så mange der kører klubtræning udendørs i vinterperioden.
Ruten som vi benytter har vi kørt i flere år og personligt synes jeg den er optimal som vinterrute. Nem at køre intervaller på og med god sikkerhed.
Personligt synes jeg også at vores vinterprogram fungerer. Der hvor der måske har været en udfordring er hvor 12 ugers programmet slutter og vi skal over på det mere hårde Preseason program. Der har vi ikke kørt ret mange af de hårde intervaller. Der har været sygdom og dårligt vejr bl.a.
Men nu står sæsonen for døren og jeg håber at dem der har fulgt vintertræningen for første gang vil mærke at det virker :twisted:
God 2018 sæson.
Jesper Andersen
Besvar