Alpetramp "170" km

Her lægges cykelløb fra ind og udland, som ikke er tilskudsberettiget. Du kan også reklamere for et arrangement, du kender til. Man kan også skrive kommentarer til de forskellige løb.
Besvar
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 928
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Alpetramp "170" km

Indlæg af Allan Herskind »

4 Pedaleurer stillede op på 170 km distancen i det dejligste fynske efterårsvejr.
Der var kun 1 gruppe på ca 40 mand der blev sendt afsted.
Hurtigt blev der udskilning. Bjarne Betjent og undertegnede hoppede af toget på passagen af Bjerget.
Vi indså, at vi alligevel ikke kunne være med ret længe!

Samtidig var vi sikre på, at der inden længe ville begynde at falde folk fra forreste gruppe ned, så vi kunne følges med dem.
Vi mødte dog kun et par stykker, fra Slagelse, og den ene af dem, havde en kæde der røg af hele tiden, så de blev hurtigt tabt igen. Så mødte vi et par stykker, men de var for unge og spænstige, så der blev vi tabt igen.
Hovedfeltet fra 140 km kom også forbi, her sad Carl så længe det varede, men de kørte også lidt for stærkt. Vi skulle jo gerne holde hele distancen.
Vi fandt også 1 fra Bogense i neutralt tøj at køre med, og det holdt et pænt stykke tid.
Han brændte dog for mange tændstikker på Golfen, og blev efter et stykke tid træt og faldt fra.
Så rigtig mange kilometer var vi "kun" Bjarne og jeg, men vi kan også sagtens hygge os, så det var meget fint. Vejret og vejene var jo rigtig fine efter årstiden.
Vi kom i mål med et snit på 30 og det var vældig tilfredsstillende, i hvert tilfælde kunne vi ikke gøre det bedre.
Stor tak til Bjarne for den fine tur, som i øvrigt "kun" var 164 km.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Bjarne Larsen
Indlæg: 324
Tilmeldt: 30 jun 2020, 10:17

Re: Alpetramp "170" km

Indlæg af Bjarne Larsen »

Godt skrevet Allan, tak for fint og godt selskab.

Når nu du skriver, at vi tilbragte megen tid alene, vil jeg undlade at kommentere mine diverse Ømheder :roll:
Bjarne Larsen
4 seasons
Besvar