Alpetramp 80km

Her lægges cykelløb fra ind og udland, som ikke er tilskudsberettiget. Du kan også reklamere for et arrangement, du kender til. Man kan også skrive kommentarer til de forskellige løb.
Anders Staugaard
Indlæg: 39
Tilmeldt: 29 jun 2020, 22:56

Alpetramp 80km

Indlæg af Anders Staugaard »

Hvornår forventer I andre der skal køre alpetramp imorgen at starte.? Tænker på start gruppe.? Det var mere for at køre med nogle jeg kender.

Ses.
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Alpetramp 80km

Indlæg af Alan Askvig »

Jeg tænker gr. 1 - hvis der er plads...?
Allan Friis Madsen
Indlæg: 190
Tilmeldt: 05 jul 2020, 17:49

Re: Alpetramp 80km

Indlæg af Allan Friis Madsen »

Jeg starter ikke i gruppe 1. Det rækker formen ikke til i år. Jeg cykler til gengæld ned til Brobyværk hvis nogle vil følges kører jeg fra planken kl. 8.00
Allan Friis Madsen
Indlæg: 190
Tilmeldt: 05 jul 2020, 17:49

Re: Alpetramp 80km

Indlæg af Allan Friis Madsen »

Jeg starter ikke i gruppe 1. Det rækker formen ikke til i år. Jeg cykler til gengæld ned til Brobyværk hvis nogle vil følges kører jeg fra planken kl. 8.00
Allan Friis Madsen
Indlæg: 190
Tilmeldt: 05 jul 2020, 17:49

Re: Alpetramp 80km

Indlæg af Allan Friis Madsen »

Da ingen har skrevet kommer jeg ikke forbi planken
Michael Kjærskov
Indlæg: 406
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Alpetramp 80km

Indlæg af Michael Kjærskov »

Kommer og gør dig selskab Allan :D
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Alpetramp 80km

Indlæg af Alan Askvig »

Super hyggelig 80 km tur med 10-12 LPdC’er i samme gruppe👍
Fedt vejr, dog lidt koldt til start, fed rute.
Dejligt med lidt socialt gruppekørsel i årets sidste motionsløb.

Møekemandstræning, cyklebanen, spinning, MTB/Cross, løb, styrketræning står for døren - tak til alle for en super sæson 2018.
Jesper Andersen
Indlæg: 805
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: Alpetramp 80km

Indlæg af Jesper Andersen »

Ja det var en dejlig tur og en god ny rute. Dejligt at køre et løb lidt 'socialt' :D
Vi ses til dejlig varm træning i kommende uge :D
Jesper Andersen
Michael Kjærskov
Indlæg: 406
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Alpetramp 80km

Indlæg af Michael Kjærskov »

Kan ikke være mere enig Alan :D Super hyggelig tur, hvor det ikke var "dødsrace" og individuelle placeringer, der var i højsædet, men super fed og sikker LPdC gruppekørsel i startgruppe 7 eller 8. Den nye 80 km rute er jo rent guf for en bakkeentusiast som mig, og en dejlig "krølle" på hvad der har været en skøn 2018-landevejssæson for mit vedkommende 8-)

Cykelbanen, Mørkemand og styrketræning? Jaaa... det er nok en god idé, hvis der skal gode cykeloplevelser på kontoen i 2019 :D :D :D
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Knud Pedersen
Indlæg: 617
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:07
Geografisk sted: Odense SV

Re: Alpetramp 80km

Indlæg af Knud Pedersen »

Det sociale kørsel holdt nu ikke ret længe for mig - på bjerget måtte jeg allerede stige af :(
Men da det skete så hurtigt, var jeg heldigvis ikke eneste tunge dreng i klassen, så vi var pludselig 6 med samme problem. Så der var ikke andet end at samarbejde, og det gik så godt at vi alle holdt sammen til slut. Vi var alle langsomme på bakkerne, men på de flade stykker var vi nogle, der kunne sætte tempo :) Tak til Team Tåsinge. Det er vist første gang, jeg ikke har kørt alene på et eller andet tidspunkt til Alpetramp.
Med hensyn til ruten synes jeg det var lidt farligt at skulle dreje til venstre på vej ned ad Bakken til Faaborg. Vi havde lige overhalet en gruppe og har vel ligget på +50, da vi pludseligt drejer til venstre foran gruppen. Men det gik - skivebremserne bestod prøven :)
PS: har beundret murerens flotte præstation :o
Besvar