RR 27.9, kl. 17.00

Indlæg fra gruppen, hvor der køres og trænes med henblik på cykelløbsrace, så man vil være i stand til at begå sig i den allerforreste gruppe i motionsløb.
Besvar
Michael Kjærskov
Indlæg: 402
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

RR 27.9, kl. 17.00

Indlæg af Michael Kjærskov »

Tænker at jeg tager sidste uges uforløste træningstur med. Denne går også mod vest som i tirsdags, og er vi heldige med vindretningen, prøver vi med to-tre KOM attentater. :D :twisted:

Turen kan ses her:
https://www.strava.com/routes/15543396
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Jesper Andersen
Indlæg: 799
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: RR 27.9, kl. 17.00

Indlæg af Jesper Andersen »

Kommer. Skal køre løb på lørdag så jeg tager den bagerste plads i toget😉🚴
Jesper Andersen
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: RR 27.9, kl. 17.00

Indlæg af Alan Askvig »

KOMmer
Casper Bjerring
Indlæg: 244
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: RR 27.9, kl. 17.00

Indlæg af Casper Bjerring »

Kommer og har nogle aggressioner jeg skal af med :evil:
Henrik Bavnhøj
Indlæg: 0
Tilmeldt: 18 aug 2020, 12:36

Re: RR 27.9, kl. 17.00

Indlæg af Henrik Bavnhøj »

Kommer :|
Jesper Andersen
Indlæg: 799
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: RR 27.9, kl. 17.00

Indlæg af Jesper Andersen »

5 mand på Michaels tur. Der var dømt KOM angreb og Casper fik 2 af slagsen og hvis ellers Askvig kunne tage sig sammen til at komme på Strava så var der nok en til ham også. Endvidere blev det til et par 'lige ved og næsten'. Der blev samarbejdet fint ved forsøgene.
Tak for super tur.
Jesper Andersen
Michael Kjærskov
Indlæg: 402
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: RR 27.9, kl. 17.00

Indlæg af Michael Kjærskov »

Ja dagens træningstema var "KOM så hurtigt fra A til B som muligt."
Selvom turen kun var på godt 60 km var der blevet "proppet" over 20 segmenter fra Strava ind på den. Som udmeldt forsøgte vi os med 2-3 "attentater".
Gruppens størrelse på 5 mand var nok lige i underkanten til at holde trykket på de udvalgte segmenter, men på trods af dette (og lidt startvanskeligheder) lykkedes det dagens bedste sæt ben - som sad på Casper - at køre 2 "Kroner" i hus. Stærkt kørt Casper...
Personligt bruger jeg Strava segmenter som motivation til at køre intervaller på alene-ture. Men jeg syntes sagtens at vi i RR-gruppen indimellem også kan bruge udvalgte segmenter til intervaltræning, til at forbedre vores gruppe-/holdkørselsegenskaber, samt højne vores individuelle niveauer. Bare et foreslag :D
Tak for en god træningsaften, hvor mine stænger på trods af kun godt 60 km er godt ristede :oops:
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Casper Bjerring
Indlæg: 244
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: RR 27.9, kl. 17.00

Indlæg af Casper Bjerring »

Tak for en god tur.. Jeg fik afreageret hvilket KOM jagt var rigtig godt til. Det blev hårdt selv om det var kort. Der ligger mange fremtidige KOM'er til LPdC hvis vi kan holde niveauet og få finpudset toget så farten øges hele vejen til stregen.
Jesper du havde helt ret man skulle over 600W for at tage KOM på Nyrupvej, Strava mener jeg havde estimeret ca. 740W over 1 min :shock: :shock: og min puls lå på min. 190 og max 193, så rigtig hårdt interval :D
Hvis Alan kommer på Strava er jeg næsten sikker på han kan få KOM på Tommerupspurten for jeg var 4 sek fra KOM og han var noget foran min :D :D
Besvar