Vi cykler en tur nord om Søndersø for at ramme Padel.dk på Wichmandsgade ved 20 tiden.
Selvom du ikke har tilmeldt dig sæson genstart arrangementet er du velkommen til at cykle med.
Husk en tør trøje, jakke og for en sikkerheds skyld også lygter, når du skal med til klubbens grillarrangement.
Vel mødt.
https://connect.garmin.com/modern/course/388497702
Motion, torsdag 7.8. kl. 18.00 - sæson genstart
-
- Geografisk sted: Odense
Motion, torsdag 7.8. kl. 18.00 - sæson genstart
always look on the bright side of life!
-
-
- Geografisk sted: Odense
Re: Motion, torsdag 7.8. kl. 18.00 - sæson genstart
I lighed med i tirsdags var vi fire der kørte med i motionsgruppen.
Turen gik over Langesø, Rue og nord om Søndersø. Ad veje hvor vi ikke kommer så tit, hvilket da også førte til små "omveje".
For ikke at komme for sent til grillpølserne forlod vi mod slutningen af turen den planlagte rute, og kørte den korteste vej ad landevejen.
Personligt havde jeg den fornemmelse at vi på turen i dag kun havde medvind, men måske var det de ventende grillpølser der gav ekstra energi.
Tak for hyggeligt selskab.
Jeg kommer ikke i næste uge, men er sikker på at andre kommer med en motionstur.
Turen gik over Langesø, Rue og nord om Søndersø. Ad veje hvor vi ikke kommer så tit, hvilket da også førte til små "omveje".
For ikke at komme for sent til grillpølserne forlod vi mod slutningen af turen den planlagte rute, og kørte den korteste vej ad landevejen.
Personligt havde jeg den fornemmelse at vi på turen i dag kun havde medvind, men måske var det de ventende grillpølser der gav ekstra energi.

Tak for hyggeligt selskab.
Jeg kommer ikke i næste uge, men er sikker på at andre kommer med en motionstur.
always look on the bright side of life!