RR 20/9, kl. 17.00

Indlæg fra gruppen, hvor der køres og trænes med henblik på cykelløbsrace, så man vil være i stand til at begå sig i den allerforreste gruppe i motionsløb.
Jesper Andersen
Indlæg: 799
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: RR 20/9, kl. 17.00

Indlæg af Jesper Andersen »

Kommer alligevel
Jesper Andersen
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: RR 20/9, kl. 17.00

Indlæg af Alan Askvig »

6 mand tog chancen og godt for det. Kun meget meget lidt regn og stort set tørre veje hele vejen rundt.
Michael kom til at slette ruten på sin Garmin, så det blev en improviseret rute vi kørte, men det blev den ikke ringere af.
Jeg føler at kæden blev holdt stram, eller også havde jeg tunge ben...? 😜

Jeg har god samvittighed med at havde kørt i dag, så tak for turen Kjærskov, Henrik B, Jesper A, Per, Casper 😎
Michael Kjærskov
Indlæg: 402
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: RR 20/9, kl. 17.00

Indlæg af Michael Kjærskov »

Ja... må jo være ærlig og skrive at jeg kom til at trykke på den forkerte knap... og dermed slette den planlagte rute :oops: Der blev derfor skudt direkte fra hoften, hvilket betød at vi visse steder havde meget kort reaktionstid inden der skulle drejes :?
Blev ret hurtig enig med Casper om at vi skulle køre efter hullet i skyerne, hvilket faktisk lykkedes :lol: Fine stræk “badet i sol”, tørre veje og kun enkelte dryp blev det til. Men det var helt klart fordi der - også i aften - blev kørt stærkt Alan. Det var i hvert fald total fejldisponering og overkill at jeg havde revet vinterlågen frem og troppede op med 4 season, indlæg og hele molevitten. Aldrig før har Principia`en fået så mange tæsk i modvinden som i dag, og modvind det var der rigeligt af. Havde på fornemmelsen at vinden drejede hver gang vi gjorde :shock: Men hvad, det er god træning...
Tak for turen - og tæskene :D
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 516
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: RR 20/9, kl. 17.00

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Ja, det kørte for Michael i dag :D

Men det var tørt mod syd og det var det vigtigste.
Besvar