RR 18.9 kl. 17

Indlæg fra gruppen, hvor der køres og trænes med henblik på cykelløbsrace, så man vil være i stand til at begå sig i den allerforreste gruppe i motionsløb.
Allan Friis Madsen
Indlæg: 183
Tilmeldt: 05 jul 2020, 17:49

Re: RR 18.9 kl. 17

Indlæg af Allan Friis Madsen »

Tak for turen. Ja det gik stærkt. Jeg havde havde dårlige ben i dag og kørte som OB spiller. Fint at se så mange i god form her sidst på sæsonen.
Casper Bjerring
Indlæg: 244
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: RR 18.9 kl. 17

Indlæg af Casper Bjerring »

Tak for turen i den dejlige vind.. Fedt at folk har fart i stængerne.
Dennys jeg skal nok arbejde på blive bedre til tage føringer, så de ikke er så korte som igår og så langsomme som igår.
Carl: " I would be you leadout any day"
Carl Nielsen
Indlæg: 48
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:06

Re: RR 18.9 kl. 17

Indlæg af Carl Nielsen »

Tak for en rigtig fin tur med gode tempostykker.

Mange tak Casper og i lige måde.

Alan: Jeg er helt enig i begge dine input. Også selvom det lykkedes at få KOM på Galgebakken, så havde den helt sikkert været hurtigere med mere struktureret kørsel.
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: RR 18.9 kl. 17

Indlæg af Alan Askvig »

Carl Nielsen skrev: 19 sep 2018, 09:04 Tak for en rigtig fin tur med gode tempostykker.

Mange tak Casper og i lige måde.

Alan: Jeg er helt enig i begge dine input. Også selvom det lykkedes at få KOM på Galgebakken, så havde den helt sikkert været hurtigere med mere struktureret kørsel.
Fedt der blev taget KOM
Michael Kjærskov
Indlæg: 402
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: RR 18.9 kl. 17

Indlæg af Michael Kjærskov »

Jeg ligger mig i slipvinden af Alan og Carl, og er sikker på at der ligger flere segmenter derude og bare "venter på medlemmer af RR-gruppen", når vi får de 2 ovenstående træningsinput/-observationer på plads 8-)
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Besvar