Mørkemand Torsdag d. 15-03

Når vejret bliver koldt og mørkt om aftenen starter mørkemandstræningen kl. 18 fra uge 43.
Besvar
Casper Bjerring
Indlæg: 244
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Mørkemand Torsdag d. 15-03

Indlæg af Casper Bjerring »

Så er det blevet torsdag vejrudsigten siger tørt og koldt så kom frisk alle mand.
Jeg har ikke helt styr på hvor langt i pre-season programmet vi er kommet så hvis nogen ved det så sig til, ellers så siger torsdag i uge 11 i følge programmet:
10 x (10sec + 10sec) Sprint
4 x (8+4) ved 80-90% FTP (80-90% Max HR)

Vi ses
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 941
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Mørkemand Torsdag d. 15-03

Indlæg af Allan Herskind »

Beklager, men trods min udmelding i aftes, bliver jeg nødt til at melde fra i aften alligevel.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Magnus Malling Pedersen
Indlæg: 20
Tilmeldt: 29 jun 2020, 21:39

Re: Mørkemand Torsdag d. 15-03

Indlæg af Magnus Malling Pedersen »

Kommer
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Mørkemand Torsdag d. 15-03

Indlæg af Alan Askvig »

Usikker på om jeg kommer - er blevet angrebet af en hoste virus :oops: :twisted:
Michael Kjærskov
Indlæg: 404
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Mørkemand Torsdag d. 15-03

Indlæg af Michael Kjærskov »

Alan Askvig skrev: 15 mar 2018, 16:11 Usikker på om jeg kommer - er blevet angrebet af en hoste virus :oops: :twisted:
Så blev jeg dermed klogere på hvem der kunne have sendt det hoste-djævelskab i min retning. Er også nødt til at melde pas i aften :evil:
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Ronny Sonne
Indlæg: 26
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:57

Re: Mørkemand Torsdag d. 15-03

Indlæg af Ronny Sonne »

Prøv med en Grappa
Den hjælper på det meste, dog ikke på højden. Se bare på Leif S
Ronny Sonne
Bent Bächler
Indlæg: 310
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:11

Re: Mørkemand Torsdag d. 15-03

Indlæg af Bent Bächler »

5 mand trodsede kulden idag.
Casper, Alan, Magnus, Dennis - en ny mand samt undertegnede.

P.g.a. blæsten kørte vi ikke de strukturerede intervaller, men intervallerne kom nærmest af sig selv. 3 sider af runden havde side/modvind, mens den med medvind også var den som lå mest i læ.....

Hilsen
Bent
Bent
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Mørkemand Torsdag d. 15-03

Indlæg af Alan Askvig »

5 Stormtroopers, Casper, Bent B, Magnus, jeg og Dennis, et måske kommende medlem mødte op ved Planken og kørte ud i stormvejret. Eller man siger i jylland - a bette vind var der da.
Casper kørte fra efter to med ski-skadet lægmuskel, vi andre fire kørte en runde mere, og så havde vi vist også fået intervaller nok for i dag :oops:

Kjærskov; det var ikke videre klogt, at jeg kørte turen i dag kan jeg mærke - host, host, host ;)

Tak for turen, ikke mindst til Dennis - godt kørt
Casper Bjerring
Indlæg: 244
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Mørkemand Torsdag d. 15-03

Indlæg af Casper Bjerring »

Tak for turen selv om jeg måtte vende tidligt hjem, håber på snart at være tilbage på toppen.
Hvad Alan og Bent glemmer var at det også sneede i går aftes og enkelt steder føg sneen på vejen så det var nærmest en snestorm vi cyklede i :lol: :lol:

Ps. godt kørt af det potentielle medlem Dennis
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Mørkemand Torsdag d. 15-03

Indlæg af Alan Askvig »

Casper Bjerring skrev: 16 mar 2018, 07:33 Tak for turen selv om jeg måtte vende tidligt hjem, håber på snart at være tilbage på toppen.
Hvad Alan og Bent glemmer var at det også sneede i går aftes og enkelt steder føg sneen på vejen så det var nærmest en snestorm vi cyklede i :lol: :lol:

Ps. godt kørt af det potentielle medlem Dennis
:P
Besvar