Sæsonens sidste RR-tirsdagstræning inden efterårsferien melder sig i næste uge, og mørkemandstræningerne snart bliver en realitet
Solen går ned kl. 18.34, så det bliver en kort 50 km's svingom - forhåbentlig i tørvejr
Turen går ad kendte veje og rummer ca. 400 hdm.
Ses vi?
https://www.strava.com/routes/3278036435575556520
RR - tirsdag 8. oktober
-
RR - tirsdag 8. oktober
Michael Kjærskov
Think outside, no box required
-
Re: RR - tirsdag 8. oktober
Kommer hvis Michael sørger for tørvejr
- Michael Madsen SV
Jeg prøver at se om jeg kan følge med igen i dag
-
Er lige kørt hjem fra arbejde i snuskregn ... og jeg tvivler på at det når at tørre op inden for den næste 1 1/2 time.
Det bliver derfor det efterhånden traditionelle tirsdags-semi-italienske-vådtføre-afbud herfra og en tur i kælderen i stedet.
Øv, øv, øv... og da jeg er forhindret torsdag er det godt nok en lunken måde at slutte tirsdags/-torsdags træningerne af i RR-gruppen inden vi går ind i mørkemandssæsonen.
Tænker dog at der er mulighed for masser af weekend-ture de kommende måneder (hvis jeg tør at melde dem ud af frygt for regn... eller sne)
God tur til de hårde nysere. Dagens tur må tælle dobbelt
Det bliver derfor det efterhånden traditionelle tirsdags-semi-italienske-vådtføre-afbud herfra og en tur i kælderen i stedet.
Øv, øv, øv... og da jeg er forhindret torsdag er det godt nok en lunken måde at slutte tirsdags/-torsdags træningerne af i RR-gruppen inden vi går ind i mørkemandssæsonen.
Tænker dog at der er mulighed for masser af weekend-ture de kommende måneder (hvis jeg tør at melde dem ud af frygt for regn... eller sne)
God tur til de hårde nysere. Dagens tur må tælle dobbelt
Michael Kjærskov
-