Søndagstur 2.9.2018 kl. 9.00

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Besvar
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Søndagstur 2.9.2018 kl. 9.00

Indlæg af Alan Askvig »

Jeg runder Planken kl. 9.00, og ser hvem der vil med på tur?
Casper Bjerring
Indlæg: 244
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Søndagstur 2.9.2018 kl. 9.00

Indlæg af Casper Bjerring »

Jeg kommer😀
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Søndagstur 2.9.2018 kl. 9.00

Indlæg af Alan Askvig »

Så er vi da to til parløb😜
Michael Kjærskov
Indlæg: 402
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Søndagstur 2.9.2018 kl. 9.00

Indlæg af Michael Kjærskov »

Dukker også op til en tidlig tur Alan :D
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Søndagstur 2.9.2018 kl. 9.00

Indlæg af Alan Askvig »

Fedt Michael 🚴
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Søndagstur 2.9.2018 kl. 9.00

Indlæg af Alan Askvig »

Casper, Tommy, Michael og jeg mødte op ved Planken kl. 9.00.
Michael blev valgt til kaptajn, og som altid når Michael har sherifstjernen på, bliver det en fed tur, og den blev ingen undtagelse.
Vi kørte rundt i det super smukke Gelsted, Lunge landskab - Michael har lovet en Tematur i området.
Pulsen kommer helt naturligt op og ned på de kuperede veje, og der er rigtig gode muligheder for at køre nogle rundstrækninger hvis nan ønsker det.

Tak for en super tur på godt 100 km i dejligt sensommer vejr.
Michael Kjærskov
Indlæg: 402
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Søndagstur 2.9.2018 kl. 9.00

Indlæg af Michael Kjærskov »

Som Alan skriver havde jeg en reconoseringstur liggende på Garmin til området syd for Gelsted mhp. en kommende TEMA-Tour. Uden at løfte sløret alt for meget så er jeg super enig med Alan i at det er et smukt, smukt område, hvor vi kommer alt for lidt.
Måske årsagen til dette er det kuperede landskab, men dette opvejes så rigeligt af fede, stort set trafiktomme veje, lækre landskaber og smukke skovstræk.
Men vi kommer ikke uden om at “de naturlige intervaller” 8-) rammer en som haglbyger :? Så vær forberedt på dette, når i melder jer på den kommende TEMA-Tour, som Tommy allerede har døbt “Ikke Einstein aber Zweistein” - nærmere forklaring følger :?:
Casper... min Garmin, som normalt melder restitutionstid ud i timer, mente efter turen i dag at der burde gå 4 DAGE med restitution inden næste cykeltur. Så Venligst meld ud i god tid den næste gang du skifter til nye batterier i køllerne, den dag kan jeg nemmelig ikke :lol: :lol: :lol:
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Casper Bjerring
Indlæg: 244
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Søndagstur 2.9.2018 kl. 9.00

Indlæg af Casper Bjerring »

Som Alan skriver, 4 mand trodsede det tidlige tidspunkt kl. 9 og tog en tur under Kjærskovs kyndige vejledning. Turen gik til en meget berømt sten i Lunge. Lunge er virkelige godt cykelområde med gode bakker flot natur og minimalt med trafik. Det var nye veje for mig og bestemt ikke sidste gang i det område! Ser allerede frem til tematuren “ Twei Stein “. Tak for en god tur alle mand!
Sorry Michael jeg ved ikke lige hvad jeg havde gang i vi skulle jo hjem til 12:30 :twisted: jeg notere batteriskifte i tråden næste gang :lol: :lol: :twisted:
Tommy Bergmann Larsen
Indlæg: 0
Tilmeldt: 23 aug 2020, 19:28

Re: Søndagstur 2.9.2018 kl. 9.00

Indlæg af Tommy Bergmann Larsen »

Fantastisk tur mod Gelsted,bakke op og bakke ned en masse små gode veje. Og så i selskab med 3 skarpe drenge. Puha det gik faktisk meget godt, Casper tog nogle gode lange føringer så det var fint. Et stop blev det også til i Lunge,der stod nemlig en sten midt på vejen som Michael havde en historie om. Tak for godt selskab 🤗
Besvar