Info hold 1 -gruppe 1

De fynske motionsklubbers løbsserie på landevej.
Besvar
Jesper Andersen
Indlæg: 799
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Info hold 1 -gruppe 1

Indlæg af Jesper Andersen »

Vi skal starte 17.40 og mødes 17.20 ved start-mål.
Sørg selv for opvarmning inden vi kører. Pulsen skal lige have været oppe omkring max-området.
Parker oppe ved Magic Sport.
Husk chip og ryg-nummer.
Vi ses :twisted: :D
Jesper Andersen
Magnus Malling Pedersen
Indlæg: 20
Tilmeldt: 29 jun 2020, 21:39

Re: Info hold 1 -gruppe 1

Indlæg af Magnus Malling Pedersen »

Det er modtaget. Vi ses.
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Info hold 1 -gruppe 1

Indlæg af Alan Askvig »

Top :oops:
Casper Bjerring
Indlæg: 244
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Info hold 1 -gruppe 1

Indlæg af Casper Bjerring »

Vi ses :ugeek:
Carl Nielsen
Indlæg: 48
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:06

Re: Info hold 1 -gruppe 1

Indlæg af Carl Nielsen »

Top 🚴 Der er 10% chance for at jeg cykler derned, men regner dog med at tiden bliver for knap dertil
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Info hold 1 -gruppe 1

Indlæg af Alan Askvig »

Så blev holdløbet afviklet og det gik godt. Jeg oplevede ingen farlige situationer eller uheld, og det trods 32 hold på ruten.
Hold 1 kørte et fint hold, dog punkterede Manus på 1. omgang, og ja, gæt hvem på 2. omgang?😜
Så vi var fire til at køre den hjem, og det gik fornuftigt, ikke mindst med Carl og Casper til at træde de tunge watt på de svære modvindsstykker- flot flot kørt gutter.
Med holdkaptajnen ude, tog Casper flot styrepinde og fik holdet guidet godt igennem de sidste to omgange. Hørte noget om at vi kom rundt med godt 40 km/t i snit, så hvis det holder er jeg sgu rigtig godt tilfreds 😃

Lad træne noget mere holdkørsel - det er rigtigt sjovt og så flytter det stort set på alle parameter opad for os motionscykelryttere: høj puls, høj fart, skærper køreteknikken, og så lære man sin krop at kende blandt andet mht. hvor lang føring man skal tage for at være sikker på, at kunne komme på hjul igen😡
Kommunikation er også en altafgørende faktor for et godt holdløb.

Tak for nogle flotte afviklede MSC løb.
Ses igen næste år 😎🚴
Steinbjørn Hansen
Indlæg: 104
Tilmeldt: 30 jun 2020, 13:38

Re: Info hold 1 -gruppe 1

Indlæg af Steinbjørn Hansen »

En sjov disciplin og rigtig god træning. Reduceret fra 6 til 4 efter 1.omgang lagde vi 20 sek på 2. og 3. omgangstid. Fjerde omgangstid blev igen reduceret med 30sek cirka. Tror alle var lidt høje over at vi formåede at køre som et meget homogent hold hvor alle ydede efter evne. Tak for et sjovt ræs.
Jesper Andersen
Indlæg: 799
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: Info hold 1 -gruppe 1

Indlæg af Jesper Andersen »

Kan ikke huske hvornår jeg sidst har fuldført et MSC holdløb!. Alan skrev til mig i går aftes om vi skulle køre med indlæg og jeg svarede NEJ :lol: . Og så får jeg en siver på 2. omgang :evil:
Forrest på vej rundt i et sving kunne jeg mærke den sejlede og så var det sket. Super kørt af jer 4. Hvad kunne det ikke være blevet til ? :roll:
Disciplinen er som Alan skriver rigtig god til træning så det gør vi nok igen.
Jesper Andersen
Carl Nielsen
Indlæg: 48
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:06

Re: Info hold 1 -gruppe 1

Indlæg af Carl Nielsen »

Tak for et godt kørt holdløb. Hvis vi havde været fuldt hold hele turen lå der KOM'er lige til højrebenet:-)
(første omgang tæller åbenbart ikke med på stravasegmentet - formentlig fordi holdløbet begynder efter starten på segmentet.)
Casper Bjerring
Indlæg: 244
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Info hold 1 -gruppe 1

Indlæg af Casper Bjerring »

Tak for en god tur. Det er det bedste holdløb jeg har kørt til dato :D . ærdeligt med to defekter så vi kom ned på 4 mand. jeg har endnu ikke prøvet at komme mere end 4 mand hjem så det er målet for næste gang. 30 sek op til en 4. plads det er tæt løb.
Besvar