Motionsgruppen 9. April kl. 18.00

Indlæg fra gruppen for dem, der gerne vil træne og have styr på den elementære feltkørsel, tegngivning m.v. Her starter du også, hvis ambitionerne er til at køre i en hurtigere gruppe, men formen ikke lige står mål med ambitionerne.
Besvar
Michael Seedorff
Indlæg: 91
Tilmeldt: 02 aug 2020, 09:16

Motionsgruppen 9. April kl. 18.00

Indlæg af Michael Seedorff »

Vores tour guide Gunnar er desværre forhindret i at foreslå en tur for vores tirsdags tur. I stedet har Hans Jørgen en god tur på ca. 50 km, som vi kører, såfremt vejret tillader det.

Gunnar’s ryg og ben driller lidt, og Gunnar er derfor indisponibel det næste stykke tid. Kaptajn Johnny er stadig under genoptræning efter sin knæoperation. Vi håber, Johnny snart er klar.😀

Det skal dog ikke forhindre os i at fortsætte med vores gode Motionshold. Der vil derfor være lidt skiftende turleder afhængig af, hvem som byder ind med en god tur. Hans Jørgen og jeg vil byde ind, og Ronni og Jesper A har også lovet at vikariere med et par spænende turer.

Så meld endelig til, så vi kan få trampet lidt kilometer.😀😀
Johnny Sørensen
Indlæg: 303
Tilmeldt: 27 aug 2020, 12:42

Re: Motionsgruppen 9. April kl. 18.00

Indlæg af Johnny Sørensen »

Hej i Motionsgruppen
Dejligt at hører opbakning til at I kommer afsted, ked af jeg ikke er helt klar endnu og ærgeligt med Gunners ryg/ben. Håber han snart kommer sig.
Mht. Mig og min nye reservedel i knæet, så tænker jeg at blive klar til at tage turen igen fra uge 17 tirsdag d 23.04. Ses.
Johnny Kok

Motion er noget for alle, Ses vi derude? 8-)
Hans Jørgen Nielsen
Indlæg: 112
Tilmeldt: 13 jul 2020, 10:02
Geografisk sted: Odense

Re: Motionsgruppen 9. April kl. 18.00

Indlæg af Hans Jørgen Nielsen »

Som annonceret af Michael har jeg en tur med til i morgen….. kommer dog ikke hvis vejrudsigten ikke retter sig.
Melder det ud senest kl 15
HJ
RonnySonne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: Motionsgruppen 9. April kl. 18.00

Indlæg af RonnySonne »

Hej Drenge

Jeg har sagt OK til Michael, om at køre lidt ture med Jer, som trænervikaren :D
Kan se i har styr på sagerne imorgen :!:

Her lidt vigtigt, vi som turledere ønsker:
1. Har i Garmin eller anden enhed, så sørg for at få indlæst den givne tur.
I vil så kunne køre den igen en anden dag, det er nemlig ikke forbudt, at køre andres ture mange gange :o
2. Turlederen vil rigtig gerne følge med i deltager antallet, så husk at tilmelde Jer her på forum, hvis i kommer til træning.
Det er altid sjovere at skulle give is til mange :roll:
3. Tjek om cyklen kan klare turen, er dæk intakte, kæde rengjort & smurt, cykel rengjort fra sidste tur. (Kun kæden skal smøres ikke hele cyklen)
4. Kom og deltag med Jeres altid gode humør.

Ronny
MotionsVikarIndpisker
Niels Olesen
Indlæg: 80
Tilmeldt: 07 jul 2020, 12:43

Re: Motionsgruppen 9. April kl. 18.00

Indlæg af Niels Olesen »

Kommer i tilfælde af tørvejr 😎
Hans Jørgen Nielsen
Indlæg: 112
Tilmeldt: 13 jul 2020, 10:02
Geografisk sted: Odense

Re: Motionsgruppen 9. April kl. 18.00

Indlæg af Hans Jørgen Nielsen »

Grundet vedvarende forecast om regn aflyses touren i dag….
Jeg er forhindret på torsdag pga arbejde 🤓
Michael Seedorff
Indlæg: 91
Tilmeldt: 02 aug 2020, 09:16

Re: Motionsgruppen 9. April kl. 18.00

Indlæg af Michael Seedorff »

Pokkers med vejret i går. Jeg er desværre også forhindret på torsdag - grundet arbejde, men vi tager revanche næste uge. 😀👍🏻
Besvar