CP - søndag, den 07.04.24 kl. 9 - træning med Tue

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Nina Egesborg
Indlæg: 275
Tilmeldt: 30 jun 2020, 07:22

Re: CP - søndag, den 07.04.24 kl. 9 - træning med Tue

Indlæg af Nina Egesborg »

Jeg er forhindret i dag - desværre :shock:
God tur. Vi krydser fingre for tørvejr.

Nina
Karin Søndergaard
Indlæg: 879
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: CP - søndag, den 07.04.24 kl. 9 - træning med Tue

Indlæg af Karin Søndergaard »

Tusind, tusind tak for en virkelig vel tilrettelagt og god træning, Tue 👍👏💪 - og for din fleksibilitet i forhold til tid.

Vi endte op med at mødes kl. 10.15, Tue havde Robert med. Lene C., Maria, Friedbjørg, Michael og jeg var klar. Og hold da op vi kørte med god stram kæde 😊. Runder ved Langesø med lav kadence - og igen i Vissenbjerg; speedwaybanen og Bakkevej, det nappede lidt i lårene til sidst 😉 - men fik også lige kransekagen toppet - med Dyred Banke 💪. Men 70 km og over 800 hm, så er det en god søndag. Der kom ikke mere regn og vejene tørrede ret hurtigt i blæsevejret.

Tak til alle - godt kørt 👏👏

Kh. Karin 🤗
Maria Schmidt
Indlæg: 16
Tilmeldt: 18 sep 2023, 14:26

Re: CP - søndag, den 07.04.24 kl. 9 - træning med Tue

Indlæg af Maria Schmidt »

Også et STORT tak fra mig for en fed tur rundt - der kom højdemeter på kontoen og tips og tricks undervejs. Godt planlagt af Tue - selv vejret havde han styr på så vi kørte i tørvejr og solskin hele vejen rundt :D :D
Lene Christensen
Indlæg: 221
Tilmeldt: 05 aug 2020, 20:52

Re: CP - søndag, den 07.04.24 kl. 9 - træning med Tue

Indlæg af Lene Christensen »

Ja tak til Tue for træning - tips, tricks og god udfordring 👍 - samtidigt et fint øje for at alle kom med.
Også tak til Karin for organisering og til øvrige for en super dejlig tur i sol og god vind 😀

Vi ses på søndag 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️
Besvar