Søndag d.10 kl.9

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Besvar
Lars Rousing
Indlæg: 263
Tilmeldt: 02 jul 2020, 05:12

Søndag d.10 kl.9

Indlæg af Lars Rousing »

En gravel/mtb tur til enebærodde, (eller måske den tur oved munkebo/kerteminde hvis det. Ikke er for smattet) krydret med hvad folk har lyst til.
Meld ind om du er med elles kommer jeg på de smalle.
Roger Oinas Larsen
Indlæg: 246
Tilmeldt: 03 jul 2020, 00:26

Re: Søndag d.10 kl.9

Indlæg af Roger Oinas Larsen »

Kommer
Jan Vikkelsøe
Indlæg: 148
Tilmeldt: 29 aug 2020, 14:54

Re: Søndag d.10 kl.9

Indlæg af Jan Vikkelsøe »

Tak for en kold og strabadserende tur i dag. Jeg tror nok, at jeg var den eneste der led hele vejen rundt, men godt hjulpet af hr Rousing, så gik det. Og tak til hr Elmgreen for en fin og meget varieret tur - lidt frem og tilbage gav kolorit til turen. :D
Lars Rousing
Indlæg: 263
Tilmeldt: 02 jul 2020, 05:12

Re: Søndag d.10 kl.9

Indlæg af Lars Rousing »

Også tak herfra til Elmgren, lækker tur. Ang. det stop vi havde med Garmin, må jeg citere min gamle roomie, bare lad som ingen ting så er der ingen der opdager det :D
Vikkelsøe, husk træning er præstationsfremmende, ellers gik fint med dig, gamle. :D
Henrik Elmgreen
Indlæg: 54
Tilmeldt: 30 jun 2020, 18:26

Re: Søndag d.10 kl.9

Indlæg af Henrik Elmgreen »

Jamen selv tak da... Det var en fornøjelse at have jer alle (næsten alle) med rundt. Det blev til ca 55 bidende kolde kilometer. Godt at I tog de små afvigelser med højt humør. Jeg må køre en recon tur, inden jeg slæber jer med ud på nye udfordringer igen.
The World Is My Oyster🤙🏼
Besvar