Søndag den 14 januar

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Lars Rousing
Indlæg: 263
Tilmeldt: 02 jul 2020, 05:12

Re: Søndag den 14 januar

Indlæg af Lars Rousing »

Kommer (som allerbagerste) til hyggeligt selskab.
Roger Oinas Larsen
Indlæg: 246
Tilmeldt: 03 jul 2020, 00:26

Re: Søndag den 14 januar

Indlæg af Roger Oinas Larsen »

Kommer som bagtroppen efter bageste bagtrop :D
Michael Kjærskov
Indlæg: 402
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Søndag den 14 januar

Indlæg af Michael Kjærskov »

Søndagens klubtur blev desværre en alt for kort en af slagsen 😢

Ved indkørslen til Bøllemosegyden ved Ravnebjerg i det første højresving er der pludselig sort is og Herskind og Morten Hoff ryger hårdt i asfalten 🙈

Umiddelbart er det Morten der slår sig mest og vi må desværre ringe efter en ambulance da han har svært ved at støtte på sit hø. ben.

SÅ PAS PÅ DERUDE!!! Smut i kælderen, i skuret, i garagen, på gæsteværelset eller hvor i ellers har home-traineren stående, og giv den en omgang prygl i stedet for selv at risikere at rende ind i nogle...

Til orientering blev Morten kørt til Svendborg til videre udredning, selvom Falck-folkene prøvede deres bedste for at få ham ind i Odense, MEN der var travlt 🤔 🤔 🤔

...og som bonusinfo kunne den venlige og hjælpsomme dame i nr. 34 oplyse os om at der sidste år havde været 3 cykelstyrt og en bilafkørsel pga. sort is i det selvsamme sving, - med personafhentning i ambulance til følge...
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Per Antoni
Indlæg: 305
Tilmeldt: 30 aug 2020, 20:19

Re: Søndag den 14 januar

Indlæg af Per Antoni »

Øv øv øv Hoff ,rigtig god bedring 🙏🙏og ja der er P —- glat derude selv på gå ben 🤗
Den stor brumbasse🐝🐝
Johnny Sørensen
Indlæg: 302
Tilmeldt: 27 aug 2020, 12:42

Re: Søndag den 14 januar

Indlæg af Johnny Sørensen »

Øv for den Morten, håber du klare den uden det helt store. God bedring.
Gunner og jeg tog en tur på Gravel kl 11.00, ca 40 km. Og vi kom godt rundt, selv om der også var nogle luskede pletter med is på ruten.
Johnny Kok

Motion er noget for alle, Ses vi derude? 8-)
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 516
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Søndag den 14 januar

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Præcis samme vejrforhold, hvor jeg røg ned på iset vej sidste vinter. 3-4 plusgrader og fint vejr :(

Håber ikke der røg en skiferie, Morten.

God bedring til jer begge.
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 921
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Søndag den 14 januar

Indlæg af Allan Herskind »

Ja, en kedelig afslutning på en ellers længe ventet udetur.
Heldigvis slap jeg med en længere glidetur på isen, og har ingen andre styrt-symptomer.
Jeg håber, at det for Mortens vedkommende ikke er for slemt og måske “bare” et kraftigt slag, som kan blive bedre ned lidt ro og kærlig omsorg.
God bedring og vi ses.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Allan Friis Madsen
Indlæg: 181
Tilmeldt: 05 jul 2020, 17:49

Re: Søndag den 14 januar

Indlæg af Allan Friis Madsen »

Ja det er desværre risikoen ved denne årstid.
Håber ikke det er alt for slemt med Morten.
Bent Bächler
Indlæg: 309
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:11

Re: Søndag den 14 januar

Indlæg af Bent Bächler »

Virkelig uheldigt, ar vi skulle ramme et stykke vej på Bøllemosegyden, hvor vejtemperaturen var under nul, og hvor den nyfaldne regn derfor betød klar is oven på asfalten.
Sikkert en kombination af et lavtliggende område med meget læ.

Lars R., Tommy og undertegnede kørte engang ned, op og ned ad Ravnebjerg gyden igen, hvor efter vi rundede turen af over Fangel. Heldigvis fandt vi isfri veje.

Håber du er ved godt mod Morten, og at du ikke har tilbragt hele dagen med at vente i akutmodtagelsen.
De bedste ønsker om God bedring herfra.
Skriv gerne en statusopdatering, når du er klar til det.


PS! Husk i øvrigt at vinterkørsel på landevejen i Pedaleur regi altid foregår med skærme på cyklen, og vel at mærke en bagskærm, der når ned over kl. 9 på baghjulet!
Bent
Morten
Indlæg: 118
Tilmeldt: 14 sep 2020, 21:14

En melding fra Lazzarettet

Indlæg af Morten »

Kære alle sammen

Tak for jeres venlige og omsorgsfulde hilsner.👍🏻
Og mange tak for hjælpen efter styrtet🙏🏻.

Efter røntgenfotografering i går formiddag stod det klart at jeg har brækket lårbensknoglen.

Hold kæft hvor har det gjort ondt🥵. Og hverken morfin eller andre substanser havde effekt.

Jeg er blevet opereret her klokken 10.30 og er nu endnu en af de ryttere, der bærer lidt ekstra metal med på ruten.

Operationen er gået rigtig godt og jeg ligger nu
På opvågningsstuen med nogle ben der er mest alt minder om hvide kogte asparges. De skulle gerne komme til live inden for en times tid hvorefter jeg skulle komme tilbage til afdelingen.

Men tilsyneladende kommer jeg til at tilbringe nogle dage hernede inden jeg bliver sluppet fri igen.

Jeg ser frem til genoptræning og glæder mig Til jeres gode selskab igen

Venlig hilsen Morten
Besvar