3. afdeling af VinterCupen i Jels

MTB løbsserie på Fyn.
Besvar
Peter Dallmann
Indlæg: 87
Tilmeldt: 11 aug 2020, 11:51
Geografisk sted: Odense

3. afdeling af VinterCupen i Jels

Indlæg af Peter Dallmann »

3. afdeling af VinterCupen blev i dag afviklet i Jels med Askov Mudeaters som arrangør. Og man kunne godt have mistanke om at klubben ville udnytte deres hjemmebanefordel, for ruten bestod af masser af skov- og markveje med dybe traktorspor. :lol: I givende fald satte vejret dog en streg i regningen, for frosten havde forvandlet den potentielle mudder til et stenhårdt underlag. Udover udfordringerne med at finde posterne og svare på spørgsmålene gjaldt det om at holde tungen lige i munden, når man skulle passere passager med sort is, holde hjulene indenfor et dybt traktorspor og klippe i det rigtige felt med sine store vinterhandsker. Med forsigtig kørsel, kløgt og sol ryggen lykkedes det Bo og undertegnede at køre en tredje plads hjem, samtidig med at vi havde en vidunderlig cykeltur, der blev afsluttet med en varm tallerken aspargessuppe. Lidt overraskende var kun Jan og Johnny til start udover os, men der har sikkert foreligget gode grunde for det.
always look on the bright side of life!
Knud Pedersen
Indlæg: 611
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:07
Geografisk sted: Odense SV

Re: 3. afdeling af VinterCupen i Jels

Indlæg af Knud Pedersen »

Godt kørt Peter og Bo👍
Spørgsmålene var nu ikke alle lige nemme, kan jeg se.
Jeg måtte melde fra i dag efter en uge med hoste og en øm muskulatur omkring lungerne - en rigtig dårlig kombination 🙁
Men det går fremad, så kommer nok på cyklen i næste uge.
Peter Dallmann
Indlæg: 87
Tilmeldt: 11 aug 2020, 11:51
Geografisk sted: Odense

Re: 3. afdeling af VinterCupen i Jels

Indlæg af Peter Dallmann »

Øv, øv Knud. God bedring. I gik glip af et veltilrettelagt løb i flot natur og en god aspargessuppe.
Vi havde ingen problemer med spørgsmålene, men jeg fumlede tilsyneladende to klip uden for feltet med mine vinterhandsker. :x
Det havde dog heldigvis ingen betydning for vores placering, for ellers var formanden nok blevet sur. :D
always look on the bright side of life!
RonnySonne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: 3. afdeling af VinterCupen i Jels

Indlæg af RonnySonne »

Peter Dallmann skrev: 07 jan 2024, 17:43 Øv, øv Knud. God bedring. I gik glip af et veltilrettelagt løb i flot natur og en god aspargessuppe.
Vi havde ingen problemer med spørgsmålene, men jeg fumlede tilsyneladende to klip uden for feltet med mine vinterhandsker. :x
Det havde dog heldigvis ingen betydning for vores placering, for ellers var formanden nok blevet sur. :D
Den kan stadig noget den kortholder :) :)

R
Bo Ravn
Indlæg: 304
Tilmeldt: 30 jun 2020, 11:45

Re: 3. afdeling af VinterCupen i Jels

Indlæg af Bo Ravn »

Ja ja med de rette brugere kan kortholderen bestemt noget. Nu mangler vi bare at min makker kan klippe i det rette felt på post 6 og 7 :D . Men enig med Peter, forholdene i Jels var bedre end frygtet og det solbeskinnede landskab gav norske mindelser.

Hvor blev Palle og Michael af? og God bedring til dig Knud, I har vel også en placering at forsvare? Peter og jeg må meget nødtvunget erkende at de to par, der ligger nr 1 og 2 i vores gruppe er for skrappe både i benene og i hovedet for os.....men vi kommer igen næste år med mere rutine.
Venlig hilsen
Bo Ravn
formand
Besvar