Søndag den 261123 kl 9.00

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Jan Hald Kjeldsen
Indlæg: 212
Tilmeldt: 25 aug 2020, 21:35

Re: Søndag den 261123 kl 9.00

Indlæg af Jan Hald Kjeldsen »

Ja, tak for turen. Håber du kom godt hjem Ronny.
Det er altid en udfordring af være med Ronny på tur. Denne gang var det is (på asfalten).
I skoven og på markveje gik det rigtig godt- der var pæne udfordringer på vejen, men jeg holdt mig da på cyklen i dag :lol:
God fortræning til Vintercup på søndag :D
RonnySonne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: Søndag den 261123 kl 9.00

Indlæg af RonnySonne »

Allan Friis Madsen skrev: 26 nov 2023, 09:05 Går ud fra det er aflyst. Ingen ved planken og det er spejl glat
Hej Allan

Som Knud skriver kørte vi først kl 9.00
Du må heller stå 10 min tidligere op næste gang, vi byder til isdans.

R
RonnySonne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: Søndag den 261123 kl 9.00

Indlæg af RonnySonne »

Jeps jeg nappede hele den foreslåede rute.

Nye steder efter Vissenbjerg blev besøgt.
Særligt et sted blev jeg stoppet af en sød kvinde, som fortalte jeg havde bevæget mig ind på privat vej/grund.
Vi fik i god tone drøftet, google, offentlige veje, apps inden hun sendt mig igennem Deres gårdsplads. Jeg måtte jo ikke blive kold som hun sagde :lol:
Lovede at nævne, at i ikke må køre ind på den vej- hermed gjort ;) Sort låge ind på en grus vej er NO GO.
Til ekstra info havde De solgt huset, så hun tænkte mest på køberne.

Grundet den store ombygning (NY jernbane linie igennem vores legeplads) i Elmelund skoven, blev den sidste del både på stier, blinde som åbne, og ikke mindst et lang stykke på diverse dyrespor.
Det gav lidt ekstra til lårbasserne som afslutning på dagens ridt.

Vi må se hvem som tør trille med i næste uge, og gerne på hele turen 8-) 8-) 8-)

R
Allan Friis Madsen
Indlæg: 181
Tilmeldt: 05 jul 2020, 17:49

Re: Søndag den 261123 kl 9.00

Indlæg af Allan Friis Madsen »

I må have kørt ud af Dalum ligesom jeg kørte ind fra Dalumvej. Jeg var der 9.02 og var kørt hjem uanset hvad da jeg ikke ville risikere noget. Godt alle kom hele hjem
Besvar