Søndag den 12 nov . kl 9.00

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Roger Oinas Larsen
Indlæg: 246
Tilmeldt: 03 jul 2020, 00:26

Re: Søndag den 12 nov . kl 9.00

Indlæg af Roger Oinas Larsen »

Der er nogle ture som man af forskellige grunde husker længe efter. Dagens tur havde elementer som jeg tror medfører at jeg i meget lang tid vil mindes denne. Der var en del nye gode og en del lidt for våde og en meget lang stejl. Specielt at få Bjerget på denne måde. Det vildeste var dog Floridas sumpe med udfordrende forceringer af div. vandløb :shock:

Tak til alle for en fed tur i flot efterårs vejr.
Knud Pedersen
Indlæg: 611
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:07
Geografisk sted: Odense SV

Re: Søndag den 12 nov . kl 9.00

Indlæg af Knud Pedersen »

Ja en flot efterårstur i skoven på både nye og kendte segmenter - selvom vi (+Steen) skød genvej midtvejs 🙂
Det er utroligt hvor meget power, der kræves for at forcere våde græsstier🥵 Så må være godt til at få pulsen op.
I øvrigt god tilslutning med 10 mand fra start 👍
RonnySonne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: Søndag den 12 nov . kl 9.00

Indlæg af RonnySonne »

Knud Pedersen skrev: 12 nov 2023, 14:44 Ja en flot efterårstur i skoven på både nye og kendte segmenter - selvom vi (+Steen) skød genvej midtvejs 🙂
Det er utroligt hvor meget power, der kræves for at forcere våde græsstier🥵 Så må være godt til at få pulsen op.
I øvrigt god tilslutning med 10 mand fra start 👍
Jeg opdagede ikke noget vådt græs :lol:

R
RonnySonne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: Søndag den 12 nov . kl 9.00

Indlæg af RonnySonne »

Dagen tur ramte kun enkelte steder med, en del vand og let pludret terræn.
Dog skulle en lille bæk / å forceres, den så dyb og våd ud. Alle blev hurtigt 100 meter mester i længdespring og kast med ged.
Ganske mange nye veje & stier, et område vi meget sjældent besøger.
Ingen sagde her har jeg været før, men flere sagde WOW fedt område :!: :!:
Jeg har set der allerede ligger en ny tur klar vi kan låne i næste uge, fra Søren W, tidligere LPdC medlem.


Tak for turen - fedt i tog udfordringen op.

R
Kun lidt våde tæer.jpg
Kun lidt våde tæer.jpg (714.89 KiB) Vist 795 gange
Vedhæftede filer
Spring over lille dyb å.jpg
Spring over lille dyb å.jpg (630.14 KiB) Vist 795 gange
Besvar