VinderCup 1. afdeling i Bredsten

Her lægges cykelløb fra ind og udland, som ikke er tilskudsberettiget. Du kan også reklamere for et arrangement, du kender til. Man kan også skrive kommentarer til de forskellige løb.
Besvar
Peter Dallmann
Indlæg: 89
Tilmeldt: 11 aug 2020, 11:51
Geografisk sted: Odense

VinderCup 1. afdeling i Bredsten

Indlæg af Peter Dallmann »

Sæsonens 1. afdeling blev i dag afviklet i Bredsten i Vejle Ådal. Arrangørerne fra Vejle Cykel Motion havde spredt posterne ud i et flot og meget kuperet terræn, der udover orienteringssansen stillede krav til fysikken.
Alle klubbens fire tilmeldte hold var til start, om end Michael Nielsen måtte køre en solo tur. Måske var det årsagen til at han allerede efter 82 minutter kørte i mål, mens de tre andre hold med 89, 90 og 91 minutter udnyttede tidsrammen til det maksimale. Desværre udeblev topplaceringerne alligevel. Bo og undertegnede var egentlig ok tilfreds med præstationen, men da regnskabet blev gjort op, rakte det kun til en fjerde plads i pensionistgruppen. Tre forkerte svar på tv-viden blev dyre, så der skal ses mere fjernsyn og læses flere kulørte blade inden vi stiller til start ved næste afdeling.
always look on the bright side of life!
Johnny Sørensen
Indlæg: 302
Tilmeldt: 27 aug 2020, 12:42

Re: VinderCup 1. afdeling i Bredsten

Indlæg af Johnny Sørensen »

Hold 364 Jan Hald og jeg fik i første omgang en placering som nummer 7 i gruppen, men jeg opdagede at vi ikke havde fået point for post nr. 10, og efter indsigelse rykkede vi til en 4 plads i gruppen. Sådan, god start på en sæson med dårligt knæ. Tak for turen Jan.
Johnny Kok

Motion er noget for alle, Ses vi derude? 8-)
Knud Pedersen
Indlæg: 611
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:07
Geografisk sted: Odense SV

Re: VinderCup 1. afdeling i Bredsten

Indlæg af Knud Pedersen »

#363 måtte nøjes med en 8. plads - det bliver nok svært med top placeringer i vores gruppe i år, da jeg kan se at de bedst placerede når 11 poster ud af 12. Vi nåede "kun" 9. Og så skal terningen derudover være veltrimmet 🙂
Men stadig sjovt at navigere rundt med analogt kort og høj puls.
Per Antoni
Indlæg: 305
Tilmeldt: 30 aug 2020, 20:19

Re: VinderCup 1. afdeling i Bredsten

Indlæg af Per Antoni »

Det bliver da spændene at følge jer 😋👍🤗
Den stor brumbasse🐝🐝
Peter Dallmann
Indlæg: 89
Tilmeldt: 11 aug 2020, 11:51
Geografisk sted: Odense

Re: VinderCup 1. afdeling i Bredsten

Indlæg af Peter Dallmann »

"- det bliver nok svært med top placeringer i vores gruppe i år"

Hvad er det for en resignerende holdning Knud? Jeg havde ellers forsøgt at sprede optimisme med min omskrivning af VinterCup. Så når en ny, lettere cykel og retorik ikke hjælper, må du få dig en mental coach eller opsøge din frisør lidt oftere, så du kan få læst nogle flere kulørte blade. Der venter jo stadig fire afdelinger, hvor meget kan ske.
always look on the bright side of life!
Knud Pedersen
Indlæg: 611
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:07
Geografisk sted: Odense SV

Re: VinderCup 1. afdeling i Bredsten

Indlæg af Knud Pedersen »

Du har ganske ret Peter - 1. division kan også en gang imellem slå et super liga hold, som OB🙂 Så selvfølgelig har vi ikke givet op.
Besvar