Gravel 15. oktober kl 10 (NY TID)

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Jan Hald Kjeldsen
Indlæg: 212
Tilmeldt: 25 aug 2020, 21:35

Re: Gravel 15. oktober kl 10 (NY TID)

Indlæg af Jan Hald Kjeldsen »

Pytterne forståes :lol:
Knud Pedersen
Indlæg: 611
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:07
Geografisk sted: Odense SV

Re: Gravel 15. oktober kl 10 (NY TID)

Indlæg af Knud Pedersen »

Måske tager vi en mere nordlig rute, da der er vådt syd på:
https://connect.garmin.com/modern/course/136279665
Knud Pedersen
Indlæg: 611
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:07
Geografisk sted: Odense SV

Re: Gravel 15. oktober kl 10 (NY TID)

Indlæg af Knud Pedersen »

Antallet steg pludseligt fra 2 til 9 mand 👍
Jeg var lidt bekymret for vejrudsigten, så valgte i sidste øjeblik at tage en mere nordlig tur (en Steinbjørn tur). Om det var nødvendigt er svært at sige, men vi havde solskin hele vejen rundt ☀️
Det er lidt problematisk at starte kl 10, cykle 55 km gravel, have en enkelt punktering - og så nå hjem til kl 13, - så man kan nå en fødselsdag. Hvorfor nogle måtte afkorte turen.
Til vinter vil jeg nok foretrække en lørdagstur kl 9:00.
Iøvrigt debut på min nye gravel (Snorres gamle), som er noget andet end en gammel vintercykel med brede dæk.
Men egentlig er det vel jer gamle garvede gravel folk, der skal vise mig rundt, og ikke omvendt?
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 921
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Gravel 15. oktober kl 10 (NY TID)

Indlæg af Allan Herskind »

Og jeg skulle hilse fra Helle og sige tak for alle hilsnerne da I passerede hende ved Dyrskuepladsen på hjemturen :-)
(Og godt at I var søde, så fik jeg ingen sure opstød da hum kom hjem ;) )
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Jan Vikkelsøe
Indlæg: 148
Tilmeldt: 29 aug 2020, 14:54

Re: Gravel 15. oktober kl 10 (NY TID)

Indlæg af Jan Vikkelsøe »

Tak for en fin fin tur Knud. Du klarede turen på bedste vis, det kneb lidt mere med mig, da formen desværre er for nedadgående. Men til alt held har jeg da nogle søde og omsorgsfulde cykelkammerater, der opmuntrer en. Med hensyn til valg af tur er det altid rart, hvis der er en der tager teten og leder os på vej. 8-)
Per Antoni
Indlæg: 305
Tilmeldt: 30 aug 2020, 20:19

Re: Gravel 15. oktober kl 10 (NY TID)

Indlæg af Per Antoni »

Jan Vikkelsøe skrev: 15 okt 2023, 17:07 Tak for en fin fin tur Knud. Du klarede turen på bedste vis, det kneb lidt mere med mig, da formen desværre er for nedadgående. Men til alt held har jeg da nogle søde og omsorgsfulde cykelkammerater, der opmuntrer en. Med hensyn til valg af tur er det altid rart, hvis der er en der tager teten og leder os på vej. 8-)
Du gav tydeligvis alt hvad du havde af kræfter Jan💪 og husk nu lige på at du ikke skal køre dig helt i hegnet, du skal jo møde FRISK op, i morgen på arbejde i Fraugde 😂
Den stor brumbasse🐝🐝
Besvar