CP - Turbo, torsdag, den 12.10.23 kl. 17

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Besvar
Karin Søndergaard
Indlæg: 879
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

CP - Turbo, torsdag, den 12.10.23 kl. 17

Indlæg af Karin Søndergaard »

Hej,

Jeg ved ikke, om jeg kan nå det til kl. 17 i morgen, så hvis en af jer kunne lave en tur, ville det være dejligt - og når jeg det, ruller jeg bare med 🚴‍♀️🚴‍♀️.

Kh. Karin 🤗
Lene Christensen
Indlæg: 221
Tilmeldt: 05 aug 2020, 20:52

Re: CP - Turbo, torsdag, den 12.10.23 kl. 17

Indlæg af Lene Christensen »

Hej

Jeg er med på en tur i dag på omkring 50 km
Når ikke at kigge på ruter, men vi har vist et bredt udvalg at tage fra 🚴‍♀️🚴‍♀️
Håber vi ses
Kh Lene C
Anne-Grethe Schou Andersen
Indlæg: 258
Tilmeldt: 30 jun 2020, 04:20

Re: CP - Turbo, torsdag, den 12.10.23 kl. 17

Indlæg af Anne-Grethe Schou Andersen »

Jeg vil gerne med , Lene😀
Kh AG
Lene Christensen
Indlæg: 221
Tilmeldt: 05 aug 2020, 20:52

Re: CP - Turbo, torsdag, den 12.10.23 kl. 17

Indlæg af Lene Christensen »

Vi ses AG 👍

Så see vi om Karin når det !
Jesper Andersen
Indlæg: 799
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: CP - Turbo, torsdag, den 12.10.23 kl. 17

Indlæg af Jesper Andersen »

Den 'sårede kriger' siger tak for at måtte køre med jer i dag :D . Vi samlede også Jon op lige efter start da han lige kom 1 minut for sent til supermotion. Men så fik han mulighed for at blive presset endnu mere.
CP var stærke i dag og holdt virkelig godt på. Men der var ikke meget snak i dag. Hver gang de begyndte med lidt snak måtte der lige skrues lidt på farten :D
Vi kørte Vantinge ruten og kom rundt med 30,5 i snit. Mon der er nogle CP der ærgrer sig over ikke at have været med til lidt race 8-)
Tak for en mega god tur og jeg fik også noget ud af det. Der er ikke meget læ i front.
Jesper Andersen
Karin Søndergaard
Indlæg: 879
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: CP - Turbo, torsdag, den 12.10.23 kl. 17

Indlæg af Karin Søndergaard »

Tak Anne-Grethe, Jesper, Lene C. og Jon for en fantastisk tur i det dejlige efterårsvejr 🌞. Det var godt at kunne holde pulsen oppe over længere tid - og lidt hårdt 🚴‍♀️💪🚴‍♂️ - og godt at I, Jon og Jesper også fik trykket til, så I fik noget ud af det 😊.

Vi ses. Kh. Karin 🤗
Besvar