CP 14.08.

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Besvar
Tina Dal Hansen

CP 14.08.

Indlæg af Tina Dal Hansen »

Kære CP

Tirsdag går turen til Langesø :) - ca. 54 km.

Ser ud til at det holder tørt, men hold øje med Forum i tilfælde af regn.

Håber vi ses :)

KH
Tina
Nina Egesborg

Re: CP 14.08.

Indlæg af Nina Egesborg »

Vi ses - hvis det ikke regner.
Nina
Janne Nortvig

Indlæg af Janne Nortvig »

Hej
Jeg kommer også, hvis det ikke regner.
Kh.
Janne
Karin Søndergaard

Indlæg af Karin Søndergaard »

Hej. Jeg kommer også. Kh. Karin.
Tina Dal Hansen

Indlæg af Tina Dal Hansen »

Dagens udmeldte CP tur blev aflyst, da det regnede en del det øjeblik jeg ville køre hjemmefra. Vi fire der på det tidspunkt var tilmeldt aftalte telefonisk at aflyse. Jeg nåede derfor desværre ikke at se din tilmelding Karin og er ked af, at du ikke fik beskeden. Håber at der kom andre til planken, som du kunne følges med.

Kh Tina
Karin Søndergaard

Indlæg af Karin Søndergaard »

Hej. Jeg var usikker på, om jeg kunne nå det, men det gik og Jacob kom hurtigt og sagde, at Dorte var cyklet om til Hanne, der var også en af herregrupperne, som tilbød, at jeg kunne cykle med - det var jeg nok lidt i tvivl om, jeg kunne klare.

Skyndte mig om til Hanne, de var lige ved at være klar og vi cyklede gennem Sanderum og Hesbjergskoven til Kelstrupskov, Langesø, Rue, Ubberud og Ravnebjerg, 52 km - og ikke en regndråber ovenfra, men mange våde veje. En dejlig og smuk tur - lige fra hoften - lagde ruten undervejs :roll: og vi måtte vende om i Rue, så vi ikke fik for lang en tur.

Jeg vil anbefale, at vi tager lygter med fra næste uge, vi var hjemme kl. 20.20 og på en overskyet aften, som nu, bliver vi hurtigt svære at se.

God tur til jer der cykler på torsdag, jeg er til DHL-stafet :oops:

Vi ses. Kh. Karin.
Dorte Bächler

Indlæg af Dorte Bächler »

Tak for en god tur i går, det var smukt og dejligt vejr. Så ærgerligt, at der kom så stor en byge ved dig Tina, da du skulle til at køre. Det vejr er noget ustadigt!

Men det er nok, hvad vi kan forvente fremover :)
Besvar