Pause fra brumbassen🐝

Her kan du sende positive tanker og gode vibrationer til de Pedaleur folk. som af og til må afstå fra træningen på grund af skader.
Per Antoni
Indlæg: 305
Tilmeldt: 30 aug 2020, 20:19

Re: Pause fra brumbassen🐝

Indlæg af Per Antoni »

Gunner Andersen skrev: 08 okt 2023, 08:23 Det er godt man har fundet årsagen. Du kommer tilbage med nogle nødvendige reservedele.
Vi ses/
takker ven ☺️
Den stor brumbasse🐝🐝
Peter Dallmann
Indlæg: 87
Tilmeldt: 11 aug 2020, 11:51
Geografisk sted: Odense

Re: Pause fra brumbassen🐝

Indlæg af Peter Dallmann »

Hej Per
Det er en større operation, og genoptræningen kommer til at kræve tålmodighed. Held og lykke med det.
Vi vil gøre vores for at forsvare klubbens ære under Vintercuppen, indtil du er tilbage til næste sæson.
Peter
always look on the bright side of life!
Per Antoni
Indlæg: 305
Tilmeldt: 30 aug 2020, 20:19

Re: Pause fra brumbassen🐝

Indlæg af Per Antoni »

Peter Dallmann skrev: 08 okt 2023, 18:27 Hej Per
Det er en større operation, og genoptræningen kommer til at kræve tålmodighed. Held og lykke med det.
Vi vil gøre vores for at forsvare klubbens ære under Vintercuppen, indtil du er tilbage til næste sæson.
Peter
Ja det kræver en del tålmodighed Peter 🙏og jeg er sikker på at i vil forsøge at holde klubbens ære under vintercuppen💪👍🙏
Den stor brumbasse🐝🐝
Bo Ravn
Indlæg: 304
Tilmeldt: 30 jun 2020, 11:45

Re: Pause fra brumbassen🐝

Indlæg af Bo Ravn »

Jeg ved ikke om du er tålmodig Per, men du er stærk så du kommer igen. VinterCup ja Peter og jeg og de øvrige lpdc-hold vil gøre vores til at forsvare klubbens ære i dit fravær. God genoptræning når du når dertil.
Venlig hilsen
Bo Ravn
formand
Per Antoni
Indlæg: 305
Tilmeldt: 30 aug 2020, 20:19

Re: Pause fra brumbassen🐝

Indlæg af Per Antoni »

Bo Ravn skrev: 09 okt 2023, 11:28 Jeg ved ikke om du er tålmodig Per, men du er stærk så du kommer igen. VinterCup ja Peter og jeg og de øvrige lpdc-hold vil gøre vores til at forsvare klubbens ære i dit fravær. God genoptræning når du når dertil.
Jeg bliver nødt til at være tålmodig Bo, og jeg skal nok komme stærkt tilbage, med hjælp fra mange klub kammerater 👍☺️
Den stor brumbasse🐝🐝
Bent Bächler
Indlæg: 309
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:11

Re: Pause fra brumbassen🐝

Indlæg af Bent Bächler »

Gode tanker og Held og lykke med operation og genoptræning herfra
Bent
Jens Ahm Sørensen
Indlæg: 53
Tilmeldt: 08 jul 2020, 13:19

Re: Pause fra brumbassen🐝

Indlæg af Jens Ahm Sørensen »

Alle de bedste tanker herfra. Det skal nok gå fint. Du er jo stærk som en Bjørn 💪
Per Antoni
Indlæg: 305
Tilmeldt: 30 aug 2020, 20:19

Re: Pause fra brumbassen🐝

Indlæg af Per Antoni »

Bent Bächler skrev: 10 okt 2023, 13:28 Gode tanker og Held og lykke med operation og genoptræning herfra
Takker Bent ☺️
Den stor brumbasse🐝🐝
Per Antoni
Indlæg: 305
Tilmeldt: 30 aug 2020, 20:19

Re: Pause fra brumbassen🐝

Indlæg af Per Antoni »

Jens Ahm Sørensen skrev: 10 okt 2023, 20:00 Alle de bedste tanker herfra. Det skal nok gå fint. Du er jo stærk som en Bjørn 💪
Takker Jens ☺️
Den stor brumbasse🐝🐝
Denys Buriakov
Indlæg: 34
Tilmeldt: 04 jul 2020, 21:49

Re: Pause fra brumbassen🐝

Indlæg af Denys Buriakov »

God energi herfra 💪😊
Besvar