Motionsgruppen 28. september 2023.

Indlæg fra gruppen for dem, der gerne vil træne og have styr på den elementære feltkørsel, tegngivning m.v. Her starter du også, hvis ambitionerne er til at køre i en hurtigere gruppe, men formen ikke lige står mål med ambitionerne.
Bent Bächler
Indlæg: 309
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:11

Re: Motionsgruppen 28. september 2023.

Indlæg af Bent Bächler »

Efter at have kørt med SuperMotion i tirsdags, trænger jeg til en roligere tur.
Så jeg vil gerne med :D
Bent
Michael Seedorff
Indlæg: 90
Tilmeldt: 02 aug 2020, 09:16

Re: Motionsgruppen 28. september 2023.

Indlæg af Michael Seedorff »

Desværre forhindret på grund af fejring af fødselsdag. Bettina serverer hjemmelavet Boller i karry!😀 Den er svær at slå. Selvom en cykeltur med gode cykelvenner også er en stor ting. Rigtig god tur.😀😀
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 921
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Motionsgruppen 28. september 2023.

Indlæg af Allan Herskind »

Jeg håber det smagte dig, Michael :-)
Vi havde heldigvis Gunner.
Han serverede både bakker, ligeud kørsel, med- og modvind og gode historier. Så vi kan absolut heller ikke klage :D

Tak for en dejlig tur igen, og min puls kom pænt op et par gange, vil jeg mene. Og heldigvis også ned igen ind i mellem opturene.
Vi fik 3 regndråber i starten, men ellers dejligt efterårsvejr, dog blev det hurtigt mørkt med de grå skyer.
Vi ser hvad der kan ske i weekenden.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Gunner Andersen
Indlæg: 248
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:23

Re: Motionsgruppen 28. september 2023.

Indlæg af Gunner Andersen »

Dejligt at vide, at der er andre kæler for Seedorff sådan en dejlig aften.
Vi havde gjort et godt bytte med Bent B. Hr. Mogensen foretrækker tilsyneladende ture med bagerstop.
Vi var 9. De tre seje piger var med igen og gjorde det rigtig flot, håber de kommer med igen.
Der var måske lovet en fladere rute, men pga vinden var der ændre noget. Alle kørte flot og der var ingen punkteringer eller uheld.
Der blev talt noget om træning og pulstræning af Herskind.
Reglerne for overgang til kørsel på linie blev gentaget.
Vis dit navn på cykel og hjelm blev drøftet og ligeledes behovet for alias navne for de meget anvendte fornavne. Vort nye medlem Michael Madsen er gået i tænkeboksen. Han kan jo vælge at bruge navnet på sin hund eller det navn hans søde hustru anvender når hun er kærlig eller sur. Vi er spændt på hvad han finder ud af.
Endelig blev navnet på håndled nævnt som en god ting.
Tak for endnu en god træningsaften!
Ciao/
Gunner/Ældste Brumbasse :geek:
Nina Egesborg
Indlæg: 275
Tilmeldt: 30 jun 2020, 07:22

Re: Motionsgruppen 28. september 2023.

Indlæg af Nina Egesborg »

Tak for en super tur. Det gik helt fantastisk😀 Godt med lidt snak om sikkerhed, intervaltræning og navne👍
Er spændt på Michaels alias 🤣
Glæder mig allerede til næste tur, som desværre først bliver næste torsdag, hvis alt går vel.

Hilsen
Nina
Brugeravatar
Michael Madsen
Indlæg: 20
Tilmeldt: 17 sep 2023, 22:47

Re: Motionsgruppen 28. september 2023.

Indlæg af Michael Madsen »

:lol: Det er simpelthen en fornøjelse at trille rundt med jer allesammen. 1000 Tak
Kælenavne/Alias vælger man ikke nødvendigvis selv.. Men tænker der står et på hjelmen næste gang vi ses 🚴👷‍♂️
“Bjørn”
Besvar