Søndag 17.9 kl 9

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Jon Gaarsmand
Indlæg: 40
Tilmeldt: 29 jun 2020, 15:47

Re: Søndag 17.9 kl 9

Indlæg af Jon Gaarsmand »

Tak for en flot og hurtig tur!
Og altid godt at blive hilst god morgen med et "Godt nytår" :D Men vi så da hinanden til sæsonstarten :lol:
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 516
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Søndag 17.9 kl 9

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Jon, du hare helt ret, det var anden gang i år vi kørte sammen (dokumenteret af Stravas Roster). Beklager :lol:

Hvad blev der af ham gæsten, som vi fik smadret på Klemmeløkken...
Vedhæftede filer
jon-roster.jpg
jon-roster.jpg (20.92 KiB) Vist 612 gange
Brugeravatar
Michael Madsen
Indlæg: 19
Tilmeldt: 17 sep 2023, 22:47

Re: Søndag 17.9 kl 9

Indlæg af Michael Madsen »

Det var det nyeste medlem der stadig ikke helt har fattet hvad han har trådt sig ind i 😅 Så tog rundkørselen hele vejen rundt og kørte den modsatte vej. Jeg venter lige lidt med at forsøge at trille med 🚴

Bortset fra det. 1000 Tak for velkomsten fra Supermotion og Motion tirsdag og torsdag. Det har været en fornøjelse at møde jer og når jeg nu læste hvad kravene/forventningerne er til de forskellige hold så kan jeg se at i har givet meget ud. Så tak igen 🤗
“Bjørn”
Johnny Sørensen
Indlæg: 302
Tilmeldt: 27 aug 2020, 12:42

Re: Søndag 17.9 kl 9

Indlæg af Johnny Sørensen »

Michael Madsen skrev: 18 sep 2023, 06:43 Det var det nyeste medlem der stadig ikke helt har fattet hvad han har trådt sig ind i 😅 Så tog rundkørselen hele vejen rundt og kørte den modsatte vej. Jeg venter lige lidt med at forsøge at trille med 🚴

Bortset fra det. 1000 Tak for velkomsten fra Supermotion og Motion tirsdag og torsdag. Det har været en fornøjelse at møde jer og når jeg nu læste hvad kravene/forventningerne er til de forskellige hold så kan jeg se at i har givet meget ud. Så tak igen 🤗
Vi håber da at du stadig vil med os i Motionsgruppen, her efterlader vi ikke nogen, ses på tirsdag.
Johnny Kok

Motion er noget for alle, Ses vi derude? 8-)
Brugeravatar
Michael Madsen
Indlæg: 19
Tilmeldt: 17 sep 2023, 22:47

Re: Søndag 17.9 kl 9

Indlæg af Michael Madsen »

Jeg blev ikke efterladt 🤗

Og selvfølgelig ses vi på motion 😊
“Bjørn”
Besvar