Motion 29 august kl 18.00

Indlæg fra gruppen for dem, der gerne vil træne og have styr på den elementære feltkørsel, tegngivning m.v. Her starter du også, hvis ambitionerne er til at køre i en hurtigere gruppe, men formen ikke lige står mål med ambitionerne.
Bo Ravn
Indlæg: 304
Tilmeldt: 30 jun 2020, 11:45

Re: Motion 29 august kl 18.00

Indlæg af Bo Ravn »

Hele 10 mand drog afsted i den smukke sensommeraften. Johnny havde styr på ruten, som gik mod sydøst over Ryslinge og Ringe, ialt 57 km fik jeg på tælleren. Styr på det havde Gunner og Kongen ikke da de skulle passere chikane bommene på cykelstien ved Ryslinge, begge væltede (styrt kan man vist ikke kalde det) og fik lidt småskrammer på krop og cykel. Næste skridt må være støttehjul :D . Tak for turen til Johnny.
Venlig hilsen
Bo Ravn
formand
Gunner Andersen
Indlæg: 248
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:23

Re: Motion 29 august kl 18.00

Indlæg af Gunner Andersen »

Det er fint med en formandsberetning. Denne gang dog med viderebringelse af rygter.
Der har ikke været et styrt bag formandens ryg.
Kongen havde længe forsøgt at indhente mig. Da han endelig når mig lægger han sig i beruselse i det bløde, lange græs. Bagfra kommer Seedorff. Da han ser Kongen bliver han selv meget træt og lægger sig i græsset ved siden af. Seedorff har haft en meget hård weekend for at fejre HCA.
HELD OG LYKKE MED TUREN I WEEKENDEN FORMAND
Gunner/Ældste Brumbasse :geek:
Besvar