Super 24. august kl 18

Indlæg fra gruppen, hvor man i løbs-højsæsonen skal kunne køre med mindst 30 km/t i en gruppe for at kunne følge med.
Knud Pedersen
Indlæg: 611
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:07
Geografisk sted: Odense SV

Super 24. august kl 18

Indlæg af Knud Pedersen »

Det ser ud til at vinden er i syd, så jeg har tænkt mig, at vi skal ned og vende Korinth - måske med et par fartlege undervejs :oops: Turen kommer senere.
Så må vi se om de "gamle" har fået skruet op for høreapparaterne, så vi ikke mister dem undervejs 🙂
Knud Pedersen
Indlæg: 611
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:07
Geografisk sted: Odense SV

Re: Super 24. august kl 18

Indlæg af Knud Pedersen »

https://connect.garmin.com/modern/course/188031033
73 km - lige til den lange ende :? , men vi skulle kunne nå at komme hjem inden solnedgang (20:35) - tag evt. en blinker med.
Lars Hovmark Eriksen
Indlæg: 193
Tilmeldt: 29 jun 2020, 21:47

Re: Super 24. august kl 18

Indlæg af Lars Hovmark Eriksen »

Kommer - hvis ikke fliselægningen er for hård ved min gamle krop 😃
Senest rettet af Lars Hovmark Eriksen 23 aug 2023, 22:44, rettet i alt 1 gang.
HOVMARK
Steen Jæger
Indlæg: 174
Tilmeldt: 10 maj 2022, 16:22

Re: Super 24. august kl 18

Indlæg af Steen Jæger »

Kommer
Snorre Buur
Indlæg: 56
Tilmeldt: 25 apr 2022, 13:16

Re: Super 24. august kl 18

Indlæg af Snorre Buur »

Kommer 🚴🏿‍♂️
Jesper Lange
Indlæg: 78
Tilmeldt: 22 maj 2023, 20:38

Re: Super 24. august kl 18

Indlæg af Jesper Lange »

Kommer og hjælper til med at vi kan nå hjem inden solen går ned🚴‍♀️☀️
Charles Mejner Thorarinsson
Indlæg: 232
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:42

Re: Super 24. august kl 18

Indlæg af Charles Mejner Thorarinsson »

Har læst med lidt bekymring om frafaldet under tirsdagens ræs, som faktisk er sket en del gange i år

Måske nogle af de stærke drenge burde overveje at "rykke en klasse op" og bakke op om Turbogruppen :) så supermotion kan få alle med med rundt og hjem

Dette er IKKE et surt opstød, siger bare en tanke højt ;)

Ses
Brugeravatar
Michael Skjærup Nielsen
Indlæg: 121
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:34

Re: Super 24. august kl 18

Indlæg af Michael Skjærup Nielsen »

Så kommer jeg & holder tempoet nede👍😎🇩🇰
Senest rettet af Michael Skjærup Nielsen 24 aug 2023, 12:27, rettet i alt 1 gang.
👍🇩🇰😎
Jesper Lange
Indlæg: 78
Tilmeldt: 22 maj 2023, 20:38

Re: Super 24. august kl 18

Indlæg af Jesper Lange »

der står i vores beskrivelse af de enkelte grupper at man for at kunne køre med super motion i højsæsonen skal kunne køre "MINDST" 30 km i snit
lige nu er stort set alle i form og det præger selvfølgelig tempoet.
vi havde 30.7 i snit på turen i tirsdags så tænker ikke vi lå et sted vi ikke kan forsvare.
sidste torsdag kørte vi 33 i snit hvilket er til den høje side, men der mistede vi ikke nogen.
så måske det også nogen gange handler om selverkendelse og om at at man lader formen afgøre hvilken gruppe man cykler med.
og så kan vi jo alle have en dårlig dag indimellem.
Knud Pedersen
Indlæg: 611
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:07
Geografisk sted: Odense SV

Re: Super 24. august kl 18

Indlæg af Knud Pedersen »

Der bør være plads til os alle - selvom vi ikke er lige godt kørende alle sammen.
Men det kræver, at vi alle er indstillet på, at få det til at lykkes - og at alle er opmærksom på, om vi er ved at miste nogle. Både dem der ligger forrest og bagest. Det kræver, at man ser tilbage en gang imellem.
Hvis vi pludselig kører linje, men burde køre 2 og 2 - så går det nok for stærkt.
Når vi kommer ud af et sving - indsnævring mm. så lad være med at sætte turbo med det samme, men vent på at alle er kommet igennem.
Er der en der hænger, kan man hjælpe vedkommende ved at give læ, mens en anden kører op til gruppen og råber en ned.
osv.....

Jeg vil nok dele op i aften undervejs, så alle kan blive udfordret, men stadig være med.

Og så kan vi briefe før eller efter, for at få en diskussion om hvordan vi kører i super, så alle kommer med rundt.
Besvar